Avatar & Signatures Shop

   

aish.a#8//C.request list PG150 (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 154

Page 1
Page   of 154
Page 3 Page 154

lilindiangurl13

Viewbie

lilindiangurl13

Joined: 16 April 2008

Posts: 14257

Posted: 06 November 2011 at 6:00pm | IP Logged
 
First of very very sorry for not stalking your like button for the last shop... was a little busy with stuff but i did see your work floating around... and i must say i love it a lot...
but from now on promise to stalk your like button Wink
so watch out for me...
 
Request-
 
Pics:









 
For the text im a little confused so pick which ever one you like the most...
 
Text:
We are the wind, don't mess with us, you'll be blown away
 
or
 
Text:
Run all you want you'll find me everywhere.
 
thanks for taking my req and good luck with all of the reqs.


Edited by lilindiangurl13 - 07 November 2011 at 7:57pm

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "aish.a#8//C.request list PG150 (Page 2)" in Avatar & Signatures Shop forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

she_ratchet

IF-Rockerz

she_ratchet

Joined: 19 June 2010

Posts: 6620

Posted: 06 November 2011 at 6:01pm | IP Logged
DISCLAIMER: i am a total pakaoo ;) read at apun risk! thank me later Embarrassed ROFL
ladkii ;)

A I S H W A R Y A :l KEM CHOO? MAJAMA? Big smile sid taught me that even though i erm don't know him, i mean yulZ thought me that Embarrassed ROFL o m f g. am i mesmerized? or speechless? or in LOVE? Ermm this confusion ka majra is all because of your
c u t e y e t h o t y e t s e x y y e t s t u n n i n g y e t b e a u t  i f u l creations Stern Smile Day Dreaming i am like SPEECHLESSLY gone high and paagal :l your numero uno page is so prettaay ;]. i swear this girl aishhh. is THEE' best siggiemaker E V E R :l Embarrassed atleast for me you are :) Hug and i LOVE Heart you for that Big smile HOW DARE YOU :O  make such a HOT Embarrassed banner?! Shocked THAT IS LIKE epic Blushing omfg anushka that girl :l i love her! and YOU! <3 i love how you always blend the picture in and then add the number, so cute and creative. <3 <-- i like this color that i'm using abhi Shocked LOOL, random! :) patha hai, i LOOOVVVEEE commenting in your gallery sab se zyada kyunki i can just bakwaas my whole heart out Big smile and meri pyari aish won't mind Embarrassed ROFL beti ho tho aisi, mummy ho mere jaise ;) ROFL oh not to forget im a film-a-holism and songs ki chalti-phirti-encyclopediaCool <-- you get this from me Big smile ROFL just not the chalthi phirthi nautanki part Ermm ROFL songs se yaad aya- bhare naina from Ra.One. :) LOVE. IT. Big smile UNI IS S-O-O-O boring Stern Smile i just wanna yell at the teacher and say "STFU" ROFL i don't know why i said that cause i was thinking about uni? Ermm NERD. LOL as i scroll this page all i see is the BOOTIFUL work of aish ;) I LOVE YOU girl. humesha se, and HUMESHA FOREVER *infinitee Embarrassed humesha aise rehna, your too cute. ;) Big smile k, let's get to the update Big smile P.S. before that, i had taco bell today AGAIIN. ;) Embarrassed fedex karongi kabhi Big smile LOL P.P.S sid i mean yulZ. he's a stalker bachke rehna Ermm ROFL don't worry yulZ i still think your a rockishtar but tujhse i can't keep nice na Embarrassed Ermm ROFL isiliye i am your nautankibaaz Embarrassed ROFL chal now i am ready :P 
http://k.minus.com/jWLGJpYEnLdVh.png
^this is BEAUTY. <3 ranbir- anushka LOOK SO GOOD TOGETHER :l Embarrassed they should totally date man Big smile but not even that, they need to come in a movie together, atleast. :$ i wanna use this, it's so pretty! ;) i love the blending in and the coloring, Embarrassed simply perfection. oo reminds me mere ranbir ki rockstar arri hai friday ko Big smile damn i've been waiting for this movie for SOO long, cannot wait! Big smile Embarrassed he looks the shit man, the shit. Cool
http://k.minus.com/jby4h390OtnYFL.png
MY FAVORITE <3 see? i LURRVE your stacked icons ke sets ;) you should try one on ranbir- anu Embarrassed quick thought, LOL! butt i love this one <3 true that! ;/ IPKKND is going in the bura track
:( i know like! Sleepy butt i hope something happens soon. meanwhile, i love the coloring for this, ekdum jhakaas! :)
 
mujhe yeh icon bauth pasand hain ;) Day Dreaming LOOVE.

even this one :) he looks kithna shaad :(. but i like the coloring! Big smile

http://k.minus.com/jsG5nhE0w058n.png
like the coloring and text for this one Embarrassed omfg he is DAMN HOT. <3 is it just me or did that haircut make barun look more cute? Blushing i like the pic on the very left he looks so Blushing LOOL. gotta stop hitting on him shilpa tu married hai ;) ROFLdon't go telling your dad i'll buy you chocolate k? Embarrassed ROFL
THAT WHOLE FREAKING ICON SET THINGY of KHUSHI KUMARI GUPTA :l Embarrassed i l o v e i t i love the coloring, it makes it even more beautiful. <3 she is so pretty, and she is so brave! love her Embarrassed

this is my favorite. i wish i had a smile like her and a arnav like her Embarrassed LOL no i love the colors hun, it's simply gorgeous! :)
OH MY GOD. that 32 caps waala siggie is :O :l :$ :P :D :) ALL AT THE SAME TIME Embarrassed it's bindaas re i love it Cool so many pics! baap, tu kamal hai yaar, i have no words Embarrassed
love IT. <3 <3 <3 tere creations always leave me in Shocked Shocked like DAAAMN. Embarrassed

first thing, JEEVIKA SO LOOKS LIKE YOU :l you can't prove me wrong, just saying LOL iss avi mein she is ekdum d i t t o AISHHH. <3 and i love that :) LOOL! this is my favorite avi Embarrassed i like how they both sharmao so much Embarrassed it's cute LOL like look the other way, and blushh haye mein marjawan Day Dreaming i'm dead. Stern Smile and that jeevi siggie of yours.. ahhh! Stern Smile once again i have n o w o r d s n a d a :l Embarrassed i love the coloring :$ HAYEEE. their hand-interlocking just leaves me doing this Day Dreaming 10 seconds before i start drooling LOL i just love these two, ithna innocent and cute koi hoi nahi saktha! :) VIRAN here i come Embarrassed
 
these avis of yours :l killing me Embarrassed i loveee Heart i love the first scene & the second scene my favorites! Big smile i love the coloring! Wink and i love how virat looks at her and they like smile at each other Embarrassed i hope they fall in L O V E Heart i am dead AGAIN. Stern Smile

HAYE HAYE :l this is my  favorite Embarrassed i love in duno ko, simply adorable. :$ i like how you included some of the article man, this is what i call CREATIVE. Embarrassed creativity + aish = aishtivity!  i just made an equation. YAY I'M SMART Geek ROFL

http://k.minus.com/jIpADBhY7opWb.png
this is heavenly the BEST monaya siggie i have seen in meri puri, entire ZINDIGI :l Embarrassed mujhe iss siggie se pyaar hai <3 i LOVE how you put the pictures & article in man, i think i just DIED again Big smile LOOL! but seriously teri creativity ki daat deni paregi aishh, your too awesome <3 Embarrassed i love youuu! :l lovely siggie, greak work. Big smile
i like the rest as well, amazing i am speechless! Hug
http://k.minus.com/jpwUDc6b0kJW.png
this is drop dead gorgeous to the damn core. <3
i love it, i love it, i love it! Embarrassed AHHH :l i don't know what to say anymore, i am running outta words here Heart Stern Smile i am just stunned by the beauty of this siggie. <3 sonam is SO pretty i love her. <3 lovely siggie aishho! Big smile mama loves it LOL
AWWW! <3 mujhe saharuu ki request se pyar hai Embarrassed i loved how you put the pictures together and then the text Embarrassed love your work aish, i'm dead again thanks! Embarrassed LOL
MY REQUEST i already told you kithna much I LOVE IT <3 <3 i cannot still stop staring at that ranveer one you made it SEXY! Day Dreamingi just LOVE, PYAR, DIL, TE AMO YOU :l Hug can i come to aussie abhi ke abhi and give you a hug? Hug  i love you, thanks so much ki i think i'll faint Embarrassed i love how you take your time and make it the best <3 thanks so much i am in love Blushing you made ranveer even more hotter tehe :) T H A N K Y O U G R A C I A S <3 <3 i love the siggie + avi= they define perfection and hotness! Big smile YOUR A PERFECTIONIST GIRLL! Hug the goddess of siggie making bunisss LOL like my bitto says it <3
LOVE YOUR WORK AISHH! Big smile congrats for the gallery once again, hope you have *infinite more Hug this update was f l a w l e s s truly !   you deserve the best as you are thee BEST! Embarrassed keep up the good work beti, you making your mamma proud Big smile Cool love you for the stunning request, thank you so much again! Embarrassed LOVE YOU AISH! humesha forever *infinite  Hug Hug

P.S. i love you Embarrassed



Edited by shilpaaa. - 08 November 2011 at 7:35pm

The following 3 member(s) liked the above post:

-Indescribable-aishhh.soundsofcedar

desigrl05

IF-Sizzlerz

desigrl05

I-F Crazy Creatives

Joined: 09 July 2007

Posts: 20156

Posted: 06 November 2011 at 6:07pm | IP Logged

asdf

*edit*
btw, just know i only color/beautify my posts for my special loves Heart
 
 
CONGRATULATIONS
 
to my kamini no1:
 
#1. I dil u
#2. Thank u for reserving for me
*^^in so many ways Blushing*
 
Do you know how much my IF duniya has become dependant on you and your creations? I believe you do not so let me further explain. 
So whenever you update, I dont know if you know this or not, but I get the sudden urge to open my PS and make something as awesome as you.  Unfortunately my wanting to make something awesome doesnt ever result in awesome because on you my dear hold that mojo.  But still my sorry butt does try over and over to copy your sexy arse Blushing .  And its not just me, the entire siggy shop is a fan of yours and is inspired by you (some ppl who are in denial are a bit overinspired but lets not go there :])
You know how much I love your humongo updates? I swear to god I wish I had updates like yours where people's browsers would crash and ppl would comment 300pages even after my first update but atleast if not right now I still am trying to reach that goal after 3 years of this siggying business, and madamji here is such a baller she got this shit down in 1.5years flat Cool hehe, I take pride that I know you like that.  No, seriously...I do Embarrassed
Oh and I love #8, its my lucky number Big smile, dont know why but I have a feeling this will be a fantabulous shop.  So one thing I would suggest is to start planning for #9 soon b/c this will be done by the end of the month ...gaurenteed! BTW, you're a fail for thinking your banner is a fail..I love it, the end.
 
Like I said, #8 is special..for once, I can see e v e r y t h i n g in your update!
^^if your'e sexy and you know it, clap your hands *clap clap* hehe.. I love biru..not the biggest fan of anushka though..but I heart the text style to bits!
^^what the eff...I love the stacked version better than the individuals...dunno y, I think its b/c u added an extra scratch later over the icons..made all the difference to me..so i love
btw, i read 'this is my 50 arhi sig anniversary' as 'this is my 50 sigg aniversay'...thankfully i re-read it correctly b/c i was gonna gaali ur butt up for being so poor in math and again making us look bad
^^i dont find him attractive at all Ermm... atleast not here..i liked him in DMG but i disliked him afterwards... hmm...but ur coloring is sexy..i've seen alot of ppl try to use the same purplegrey tones but urs are the best!
^^32 caps in one siggy..you are retarded. the end.
^^i really like the scene selection for this avi..thsi makes me want to watch the serial
^^effing sexy..i dont like friends but this is niccee! i love the pic arrangement and how u did the text
^^omigaww..i love however the hell u did the sparkles on this one
^^I like the coloring u used in this set alot..it reminds me of ur bright/dark colorings
 
 
I Heart U
 
 
tu meri dahi, mein teri chawal
 
 
 
*edit part 2*
 
meri request:
 
quote siggy + matching icon (just one icon ..dont make too many and confuse the shit out of me)
main text: Yesterday's dream
smaller text: i pretend this tragedy is a fairytale
picture- i know this isnt a maha huge pic but u can make it a small siggy if u want:
 
 
 
style: knock yourself yout w/ whatever you've got...u know what i like but dont let that restrict you this time ;) btw i know this req might permanantely categorize me w/ sary under 'i suck at requesting' list but whatever..i have faith in my babygirll ;P
 
no personalization
 
note: it took me 30mins to write up your congo note and almost 1hr to write up a 4 sentence req
 


Edited by desigrl05 - 06 November 2011 at 7:17pm

The following 3 member(s) liked the above post:

-Indescribable-aishhh.soundsofcedar

-CandyFloss-

IF-Stunnerz

-CandyFloss-

Joined: 21 January 2011

Posts: 34823

Posted: 06 November 2011 at 6:10pm | IP Logged
WEEE =) Okies now that I am done starting at your update I will comment!Embarrassed FirstlyCongrats on your new shop!! it's already gorgeous! and Ur banner is super love<333 idk why u think it's a fail =| I could never make anything like that even if I tried!Approve Secondly IHeart Riddhima Ki Ma's (Sary)Req!! FRIENDS<333333333 I'm so in love with it!! she's so lucky!Embarrassed Thirdly I really love ur work! Idk how you do it but you make everything beyond Love! and I hope that you continue to have 38497879237423749839748327420 and more shops!! Approve

Edited by -RougeDreams- - 06 November 2011 at 6:48pm

The following 3 member(s) liked the above post:

-Indescribable-aishhh.soundsofcedar

lola610

IF-Rockerz

lola610

Joined: 03 November 2008

Posts: 7515

Posted: 06 November 2011 at 6:23pm | IP Logged
omggg... I'm back from like AGES of inactivity and what a sight to welcome me! Resss for comment and req if I still may?

-----------------

AISHHH Hug
HugHugHugHug Feels awesome to be back on IF and talking to you after ages, I've only missed like... 3 whole galleries LOL Sorry for not keeping up yaar, just totally tied up with college/career stuff since it's my final year... lots of exams, senior thesis writing, and on-campus recruiting keeping me away from IF. How've you been all this time? Family, college, everything theek thaak? Whatchya watching lately? Will send you a catch-up scrap soon!

I missed you and your creations terribly, and I must say, you've made the impossible possible by getting even better at making them Shocked
Your Anushka stuff is always ethereal, and putting her alongside Ranbir makes it all the more Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming The grungy texture on that sig is way too cool. Love it.

Speaking of love, I'm completely salivating over the firey hotness of both the pics and coloring of this sig: http://k.minus.com/jfEuKmaAc58Dp.png
Tough as it would be to pick an overall favorite from this update. it'd be that one... everything about it is perfection, right down to the overlayed text that can be seen but not so much that it distracts from the sig as a whole... kudos for managing such close-up shots so beautifully Clap

The coloring on the IPKKND icons is stunning, loveee that purplish shade in the Sanaya ones especially. The record-breaking 32 cap sig on her is jaw-dropping... 8th wonder material, I tell ya!!! God only knows how you blended so many without shooting the screen in frustration, but the end result is well worth it Clap The EHMMBH stuff is beautiful, also LOVEEE the Friends req (grew up watching that show, would loveee to see an avi of the Phoebe run some time Wink), and the rest of the reqs rock as well. Lucky duckies Day Dreaming

And I get to be one of them this time, thank you sooo much for including me on the list Hug Here goes my request... do you still take 2 sigs at a time? I'm really indecisive so I'm gonna post both, but if you don't do that anymore or don't have time at the moment, no worries I shall cut down to one (or let you pick whichever one you think you'd have more fun with LOL). Here they go!

Req #1, text: Lola's Favorites
(yep, another one of those big crowded ones with tons of pics from different shows... please don't hate me *ducks back under covers* j/k... if it's too hard on you then no probs, either skip or I'll change it :D but if you make it, could you possibly post the same one without text too so I can use as a shop banner when I finally find my own shop again?)
http://ewinsidetv.files.wordpress.com/2009/01/houseleteatcake_l.jpg
http://images2.fanpop.com/images/forum/32000/32848_1255034033540_full.jpg
http://angryweb.net/wp-content/uploads/2009/10/smallville-clark-lois.jpg
http://images5.fanpop.com/image/photos/26200000/1x01-Pilot-once-upon-a-time-26289205-1280-720.jpg
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101102210134/himym/images/e/e7/Lily-and-barney.jpg
http://images2.fanpop.com/image/photos/14600000/Chris-Mariska-on-set-2010-elliot-and-olivia-14647320-640-426.jpg
http://www.sagartv.com/images/big1015.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/1673/18513850.png

http://maimitreviews.files.wordpress.com/2011/07/ram-sakshi.jpg?w=544
http://wallpapers.pixpux.com/wallpapers/hrithik_roshan_and_rani_mukerji_in_mujhse_dosti_karoge-800x600.jpg
http://static.ibnlive.com/pix/slideshow/12-2010/anil-and-madhuri/kishenfinal.jpg
http://www.planetradiocity.com/home/images/wallpapers/1024-shahrukh-kajol-karan-johar-1_z.jpg

Req #2, text: sakhi sajlo solah singaar, sajan ghar jaana hai
this ishtyle if possible, please Embarrassed http://i.minus.com/jbfwwLRGL7J8S4.png
http://img269.imageshack.us/img269/5797/70230208.png
http://img820.imageshack.us/img820/7703/16704109.png
http://img197.imageshack.us/img197/8194/35376811.png
http://img841.imageshack.us/img841/4994/95884043.png
http://img231.imageshack.us/img231/9567/33222291.png
http://img204.imageshack.us/img204/8207/46773649.png

Anddd that's all!!! Millions and billions of thanks again, can't wait to see how they turn out Dancing Best of luck with everything!


Edited by lola610 - 07 November 2011 at 7:00pm

The following 3 member(s) liked the above post:

-Indescribable-aishhh.soundsofcedar

scarlet.moon

IF-Sizzlerz

scarlet.moon

BollyCurry Script Supervisor

Joined: 03 October 2009

Posts: 14838

Posted: 06 November 2011 at 6:30pm | IP Logged
Shit when did you open this dukaan! jdfkljadkjf;lakl

*Edit*
I am so sorry for taking so long to edit, had midterms and still have couple next week! Uni is just taking it's toll, end of semester load of shit to do! Btw that reminds your exams are going to start soon if they haven't Good Luck for them! <3 

I am totally dumbstruck, where to start from! Seconds nahi thats too less, minutes nahi toda kam hai, hours of starring at your creations has made me gone MAD! And guess who is to be blame for that? YOU and ONLY YOU! Approve How do you do it every single effen time, wish I had all the talent of yours! I am JEALOUS! 

OM*G you never stop to amaze with your beautiful, gorgeous, sexy, ah-mazing (the list goes on, feel free to add all those beautiful adjectives in the line!) I honestly can't tell you how immensely talented you are woman! <3 You have done a fantabulous (is that even a word? LOL whatever) job with all those sigs/avis of yours! Your unique styles and the beautiful coloring on them never stop making me want more!

I have been seeing your creations all around the IF from quite a time now, and whenever I used you see them either in someone's dabba or a gallery, I couldn't help but LOVE them! <3 I always wanted to know who the maker is, and one fine day out of blue I landed here! THE HEAVEN! <3 Now that I think of it IF is definately adhura without you and your creations! My dabba will definitely be adhura till it's full of your creations! So never stop making those creations and leaving us dumbstruck with your super duper talent!

Like you are one of the BESTEEESSTESTEST Sig/Avi maker out there, I just can't get enough of your creations! Everything about your sigs/avis from blending to coloring, texture, effect, text EVERY SINGLE effen thing is PERFECTO! <3 Every time I think Okay this is it, it can't get any better than this, but out of nowhere you come and shock me! Your creations are so captivating gosh I am out of words to describe your talent!

I think bohot bakbak kar di maine! I can never stop praising you and your out of this world talent! But for now this shall be it! I love you! <3



Request!

Pics (Feel free to remove/add pics)



Text:
In all the world, there is no heart for me like yours. In all the world, there is no love for you like mine.

Also can you put For Komal! Embarrassed

Can I also have matching icons please, and if possible can you stack them vertically! <3 

Thank you so much for taking the request, looking forward to it! <3 muaah love ya!



Edited by -Komal - 13 November 2011 at 3:11pm

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

scarlet.moon

IF-Sizzlerz

scarlet.moon

BollyCurry Script Supervisor

Joined: 03 October 2009

Posts: 14838

Posted: 06 November 2011 at 6:30pm | IP Logged
I lurrveee you! <333333333333333

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

Jyo.

IF-Rockerz

Jyo.

Joined: 21 September 2010

Posts: 6647

Posted: 06 November 2011 at 6:31pm | IP Logged
Res :)

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Aish Collections Update Page 140 last update

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Alisha. 1146 26494 28 August 2012 at 12:54pm
By Alisha.
aish's bakery #2 |Clsd| Harry Potter, Bolly p136

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

cityoflights 1162 49765 10 November 2011 at 6:57pm
By cityoflights
Aish.Artz#7//C.next shop link-pg.154

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

aishhh. 1224 51157 06 November 2011 at 8:46pm
By aishhh.
Lorelz request shop*request*rd pg.3

2 3 4

raima_123 24 2452 08 May 2007 at 10:57pm
By reva_roy
-x-Nisha-s Request Shop-x- Request Now

2 3 4

x_Roxy_x 27 3201 29 October 2006 at 9:31am
By sweet_ak92

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.