Humse Hai Life

   

IMP ! Plz Answer

Post Reply New Post

Page 1 of 4

Page 1
Page   of 4
Page 2 Page 4

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 30 October 2011 at 9:29am | IP Logged
Hey all...m Juhi...new to this forum...
i wanna ask sumthing...
ya i knw i shud have used help dest...but itz vry IMP...

isnt their a Raghav & Arjun AT ??
if yess plz gimme the link...

If No..i reli wanna make it...

do rply...


Luv,
Juhi

The following 1 member(s) liked the above post:

mjht_one

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "IMP ! Plz Answer" in Humse Hai Life forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

brainychild92

IF-Sizzlerz

brainychild92

Joined: 21 June 2006

Posts: 10404

Posted: 30 October 2011 at 9:48am | IP Logged
its a good idea but as far as i know, there isn't one...so i guess you can make one.

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 30 October 2011 at 9:54am | IP Logged
^^ evn i searched 4 that AT & i did not find 1...so i posted it here... Tongue
thnx a ton 4 ur rply dear...

-Yami-

IF-Rockerz

-Yami-

Joined: 07 February 2011

Posts: 8939

Posted: 30 October 2011 at 10:32am | IP Logged
yay juhi good to see u here  welcum to the hhl family  yaar there is  arjun at  alone 

Edited by yami_nivrenfan - 30 October 2011 at 10:33am

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

Saranghae

IF-Addictz

Saranghae

Joined: 18 February 2011

Posts: 51570

Posted: 30 October 2011 at 10:43am | IP Logged
hey Welcum we ve one at 4 Arjun!

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 30 October 2011 at 10:47am | IP Logged
@Yami & Asmi...thnx 4 ur warm welcum guyzz Hug & ya i have seen Arjun AT...but m asking that do v have Arjun & Raghav's (together) AT ??

-Yami-

IF-Rockerz

-Yami-

Joined: 07 February 2011

Posts: 8939

Posted: 30 October 2011 at 10:49am | IP Logged
nah  nah  ...no arjun & raghav at  there no one made

Saranghae

IF-Addictz

Saranghae

Joined: 18 February 2011

Posts: 51570

Posted: 30 October 2011 at 10:58am | IP Logged
Juhi R U plAnninG tO make their combined AT?

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.