Thendral
Thendral

India-Forums

   

Thendral Promo for the Week Nov 31-04th (Page 6)

karthi173 IF-Rockerz
karthi173
karthi173

Joined: 04 January 2011
Posts: 5710

Posted: 31 October 2011 at 4:44am | IP Logged
@shamz: shammu thank u so much for clearing my doubt.athuvum 7 th sense use panni. Let see what happened in coming episodes.

Edited by karthi173 - 31 October 2011 at 7:34am

The following 7 member(s) liked the above post:

KowsishubbaPearl.sneha_vijayShemmoNixkieharith25

shubba IF-Dazzler
shubba
shubba

Joined: 14 November 2007
Posts: 3718

Posted: 31 October 2011 at 4:57am | IP Logged
Originally posted by Shamz.

Originally posted by karthi173

I have two doubt. Pls clear it friends.     1. First cake cut panuvangala illa games vilayadi enjoy panu vangala.?using this we can guess whether Ta acts or not.      2. Thulsi tamil vangi thantha saree kati iruka but tamiluku yaru puthu dress vangi thantha? Thulsiya

I will clear your doubts with my 7th senseLOL

I think they will first cut the cake and then play or? Even in Birthdays, they first cut the cake approm than food, games and all. But i dont know, hope Thendral also does in the same orderLOL

Ur qns is very good, yenna if cake first na, we can think that he just teased her nu. But if its after games na, then he can be serious tooConfused

I think its TA oda new shirt. Or Thuls vaangi vachu irupa for anniversary. She would have got money from Sudha or with her money. It would be nice if Thuls gave it instead of KP or PeiDead


 
Nice questions...and neatly answeredWink...ROFl...yet another shammu...LOL...
Actually everyone here expect the scene to be misleading and pouring out their anger...ROFL making their mind ready for a super shock...warning before a cyclone mathiri...Wink...if it is misleading it would be a sweet shock...LOL

The following 7 member(s) liked the above post:

Kowsisneha_vijayPearl.ShemmoNixkiekarthi173harith25

Quelle-Belle IF-Rockerz
Quelle-Belle
Quelle-Belle

Joined: 24 March 2010
Posts: 5056

Posted: 31 October 2011 at 5:39am | IP Logged
Thanks Shammy for the promo.

I don't know why this time i think like Shammy too. He might be teasing her infront of everyone. After all TA won't hesitate to romance his Thuls when ppl are around like in college. They could be lost in their own world and romance using/with the cake Embarrassed. Oh pls don't feel like killing me for telling this Tongue. If this should be really happening out of his anger, Thulasi should slap him and tell everyone she did want to tease him too. And Shruti looks sooo pretty in that red Saari. Abt how TA looks better no comments from me.

Ewww psycho. In every promo lately she is there gg mental and GW either getting shocked or her super annoying smile Dead. Yooovvv Kumaran...don't you know how to end pei track. Read IFians comments.

Ahhh wedding celeb is this week, sighhh cant watch it. I guess i wont miss anything otherwise as well.

The following 10 member(s) liked the above post:

sowjanya32Kowsimini_00shubbaPearl.sneha_vijayShemmoNixkiekarthi173harith25

shubba IF-Dazzler
shubba
shubba

Joined: 14 November 2007
Posts: 3718

Posted: 31 October 2011 at 5:47am | IP Logged
Awww gunthy...shammu is not changing her name to charu...rofl her first test she overcame...u too support shammu's thoughts...and lets see if TA/Kumaran makes her second test also a pass(promo misleading...)...

The following 6 member(s) liked the above post:

Kowsisneha_vijayNixkiekarthi173Shemmoharith25

Shemmo IF-Rockerz
Shemmo
Shemmo

Joined: 18 June 2010
Posts: 6909

Posted: 31 October 2011 at 5:47am | IP Logged
YAY, Guns supported meeePartyPartyLOL Awww GunsHug

This is a Victory for ShamsLOL

Plsss TA, smile for us. Chinnatha oru smile kooda podum, punniyama pokum for youLOL

Aama ka. My first test is pass mark, soon next test is on the wayBig smile Pls also pass markLOL


Edited by Shamz. - 31 October 2011 at 5:48am

The following 6 member(s) liked the above post:

Kowsishubbasneha_vijayNixkiekarthi173harith25

Kowsi Senior Member
Kowsi
Kowsi

Joined: 14 September 2010
Posts: 840

Posted: 31 October 2011 at 5:59am | IP Logged
Originally posted by Shamz.

I feel that TA is going to laugh after putting cake on Thuls faceConfused Lets see
 
 
 
I think that too Shamz!!! But athu maattum naadekela...
Ennaku enna sollonum endru theriyela!!! TA mattum sirikamal irunthaa paavam Thulasi! Athukum Lavaniya munukku!!!!
 
What happened to Anand? Pls Psycho ippidiye payithiyam agonum or TAkitta poi enna kaliyanam senchikiriya endru kekonum!! Apatham TA kum aarivu vaarum!!!!

The following 5 member(s) liked the above post:

sowjanya32ShemmoNixkiekarthi173harith25

karthi173 IF-Rockerz
karthi173
karthi173

Joined: 04 January 2011
Posts: 5710

Posted: 31 October 2011 at 7:37am | IP Logged
Originally posted by Shamz.

YAY, Guns supported meeePartyPartyLOL Awww GunsHug

This is a Victory for ShamsLOL

Plsss TA, smile for us. Chinnatha oru smile kooda podum, punniyama pokum for youLOL

Aama ka. My first test is pass mark, soon next test is on the wayBig smile Pls also pass markLOL



all the best for ur second test ma.

The following 3 member(s) liked the above post:

sowjanya32ShemmoNixkie

karthi173 IF-Rockerz
karthi173
karthi173

Joined: 04 January 2011
Posts: 5710

Posted: 31 October 2011 at 7:46am | IP Logged
Originally posted by Shamz.

YAY, Guns supported meeePartyPartyLOL Awww GunsHug

This is a Victory for ShamsLOL

Plsss TA, smile for us. Chinnatha oru smile kooda podum, punniyama pokum for youLOL

Aama ka. My first test is pass mark, soon next test is on the wayBig smile Pls also pass markLOL

congrats shammu. first test u got pass mark.

thanks gunz for commenting otherwise our shammu name will be written as charu with thulsi picture.i mean profile picture.
gunthy u save us from this.

omg ennala nenachu kuda pakka mudiyala charu namela thulsi photova.

All the best for ur second test dear.

The following 2 member(s) liked the above post:

ShemmoNixkie

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Thendral Picture Gallery-No Comments!!

2 3 4 5 6 7 ... 37 38

Author: mellisai   Replies: 302   Views: 93150

mellisai 302 93150 30 November 2014 at 1:26pm by Smiles-20
Thendral Creations Corner

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: mellisai   Replies: 533   Views: 106718

mellisai 533 106718 01 June 2014 at 3:11pm by Smiles-20
Welcome to Thendral Mansion

Author: MP_Radha   Replies: 8   Views: 14126

MP_Radha 8 14126 26 February 2014 at 9:27am by srima
Thendral Best Lines

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: Ranu.   Replies: 125   Views: 16116

Ranu. 125 16116 19 February 2012 at 12:13am by vjayam
Future of Thendral - Your Thoughts!

2 3 4 5 6

Author: mellisai   Replies: 45   Views: 10814

mellisai 45 10814 21 December 2011 at 9:23pm by kirunain

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Thendral Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index