Kuch Toh Log Kehenge
Kuch Toh Log Kehenge

India-Forums

   

Kuch toh main bhi kahoongi (Page 10)

malluangel IF-Rockerz
malluangel
malluangel

Joined: 28 July 2008
Posts: 6929

Posted: 23 October 2011 at 11:20am | IP Logged
lmfaooo you are so hilarious! i watched like the first two episodes, but i mean...eh. i didnt find it appealing.

The following 1 member(s) liked the above post:

shamil

Armu4eva Coolbie
Armu4eva
Armu4eva

Joined: 26 November 2009
Posts: 84858

Posted: 23 October 2011 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by ramonag

EmbarrassedLOL we already have a RAUNCHY sceNE and tHe love track hasnt yet started

I wanna see jus how filmy they are gonna make th track on monday.. LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

shamil...RamonaG....

...RamonaG.... IF-Sizzlerz
...RamonaG....
...RamonaG....

Joined: 12 December 2009
Posts: 17550

Posted: 23 October 2011 at 11:33am | IP Logged
Originally posted by Armu4eva

Originally posted by ramonag

EmbarrassedLOL we already have a RAUNCHY sceNE and tHe love track hasnt yet started

I wanna see jus how filmy they are gonna make th track on monday.. LOL
yes it seems its gonna be as MB said very VIEWER FRIENDLYWinkLOLEmbarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

Armu4evashamil

pippa IF-Dazzler
pippa
pippa

Joined: 13 July 2006
Posts: 4822

Posted: 23 October 2011 at 11:41am | IP Logged
Originally posted by Armu4eva

Originally posted by nureat01

Egads...if they show a dupatta/trip-catch scene b/w AN, I'm so DONE...I will not be able to tolerate this show AT ALL then.

LoLz.. anu lets hope the trp goes a bit up.. so they dun indulge in all that crap.. in this show atleast.. Ouch


OMG! Pleas don't even think on those lines. I just can't visualize MB doing it.

Btw, did the original show have a similar track?

I suppose not if it was only a 13 episode one...no time or scope for such inconsistencies.

The following 2 member(s) liked the above post:

Armu4evashamil

--sumana13-- IF-Rockerz
--sumana13--
--sumana13--

Joined: 11 December 2010
Posts: 7452

Posted: 23 October 2011 at 11:52am | IP Logged
                       
...to Shamil for sharing your views ... I always look forward to your posts...


Edited by --sumana13-- - 23 October 2011 at 11:56am

The following 1 member(s) liked the above post:

shamil

Armu4eva Coolbie
Armu4eva
Armu4eva

Joined: 26 November 2009
Posts: 84858

Posted: 23 October 2011 at 11:52am | IP Logged
Originally posted by pippa



OMG! Pleas don't even think on those lines. I just can't visualize MB doing it.

Btw, did the original show have a similar track?

I suppose not if it was only a 13 episode one...no time or scope for such inconsistencies.

No pippa.. we are only dreading such a scenario... 
And nope original din have such a track.. as in the wedding n all... it was bonding at work.. n then slow process of falling in love..then some past issues .. some heartburn n finally happy ending..


The following 2 member(s) liked the above post:

shamil...RamonaG....

...RamonaG.... IF-Sizzlerz
...RamonaG....
...RamonaG....

Joined: 12 December 2009
Posts: 17550

Posted: 23 October 2011 at 12:02pm | IP Logged
Originally posted by Armu4eva

Originally posted by pippa



OMG! Pleas don't even think on those lines. I just can't visualize MB doing it.

Btw, did the original show have a similar track?

I suppose not if it was only a 13 episode one...no time or scope for such inconsistencies.

No pippa.. we are only dreading such a scenario... 
And nope original din have such a track.. as in the wedding n all... it was bonding at work.. n then slow process of falling in love..then some past issues .. some heartburn n finally happy ending..


censorship  rules on pak tv would not allow any such trackLOL even the solitary hand holding scene was chopped off in many versions of DKWink

The following 2 member(s) liked the above post:

Armu4evashamil

Armu4eva Coolbie
Armu4eva
Armu4eva

Joined: 26 November 2009
Posts: 84858

Posted: 23 October 2011 at 12:04pm | IP Logged
Originally posted by ramonag

yes it seems its gonna be as MB said very VIEWER FRIENDLYWinkLOLEmbarrassed

I can only imagine.. the scene.. lolz MB blushing n looking for an exit all around ... Nidhi having a ball embarassing him. .n maybe as they come out of the room/ they run into ranga/anji/bua so they end up teasing the duo... later LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

shamil...RamonaG....

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kuch Toh Log Kehenge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index