Channel V Dil Dosti Dance

   

ArSha FF-Destiny makes its moves (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 9

Page 1 Page 3
Page   of 9
Page 5 Page 9

r07c

IF-Dazzler

r07c

Joined: 12 December 2005

Posts: 4716

Posted: 22 October 2011 at 3:43pm | IP Logged
Originally posted by kajen

Robin
res
will cmnt when. I'll. Be OL through my lappy!!
</div>
*EDIT*<div>robin
gal m always at loss of words when it comes to ur wrork
gosh it was bloody hot
man it sounds so real
i was imagining it n i was believing it
for a moment, i felt my dream came true
it was so megical n roaking
my heartbeat was pacing so high when i was reading it
n i love the fact that u addressed her as champa
made me hate her all the more lol
it was so beautiful n realistic dude
oh boy i can't wait for the nexy part
u'll kill me in it na
tu to meri sachi me guru ban gyi hai robin
pair kha hai tere
guruji ashirwad doLOL
seriously it was tooo hot to handle
i m loosing my patience now
make amar n shakti read it
m sure they'll die of embarrasement first
n then we'll strike the cupid's arrow right into their butts lolzz
SEXYYY update
n i LOVE U FOR THIS
Clap
hahhaa at the guru part...mera ashirwad hamesha tumhare saath hai LOL hahha the arrow to the but LOL if the arrow hits there they will continue to not feel anything lol gotta hit their heart ;) I haven't written the next part I will try to start tomorrow...I promise to read ur SS later on today...hahah as for embarrassment I think I will be the 1st one to die from embarrassment lol

Edited by robinc07 - 22 October 2011 at 3:46pm

The following 1 member(s) liked the above post:

kajen

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "ArSha FF-Destiny makes its moves (Page 4)" in Channel V Dil Dosti Dance forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

r07c

IF-Dazzler

r07c

Joined: 12 December 2005

Posts: 4716

Posted: 22 October 2011 at 9:30pm | IP Logged
Originally posted by dildostiidancee

awww soumya
sweets how i wud have loved this comment if i had written this
but alas robin wrote it not me
i think u got confused bcoz of my other id
but it is an exceptional piece of work
i myself m a big fan of robin's work
i m learning from her
she is kinda my guru in this
 

ooohhh...!!!!!! im sooo sorry...!!! sooo soorrryy...!!!!! 
i was totally confuse...!!!!!! i am soo sorry robin di...!!! sorry...!!!


No worries dear its okay...thanks for the kind words

The following 1 member(s) liked the above post:

Saumya_D3

r07c

IF-Dazzler

r07c

Joined: 12 December 2005

Posts: 4716

Posted: 22 October 2011 at 9:33pm | IP Logged
Originally posted by sweetapple2995

Robin 5/5 AND IM NOT JOKING YAAR THIS WHAT HAPPENS I LEAVE FOR 2 DAYS AND COME BACK TO FIND THE BEST ARSHA UPDATE U HAVE GIVEN TIL NOW I LOOOVED THIS ONE ESPECIALLY CHAMPA CHAMELI'S BREAKUP!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks so much for being sweet...sweetappleWink I was wondering where you went

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetapple2995

Endurance

IF-Sizzlerz

Endurance

Joined: 03 August 2011

Posts: 21647

Posted: 22 October 2011 at 9:41pm | IP Logged
Originally posted by robinc07

Originally posted by Angel56

haila robin maardala but the next part champa in amar arm ...omg

ur awsum

ur minblowing

wowww...wwwowww...

speechless again ...

Aww thanks...I was waiting on your comment...any guesses why?
hmmm no y ialways wait for ur comment but u hm y?temme temee...

r07c

IF-Dazzler

r07c

Joined: 12 December 2005

Posts: 4716

Posted: 22 October 2011 at 9:59pm | IP Logged
Originally posted by Angel56

Originally posted by robinc07

Originally posted by Angel56

haila robin maardala but the next part champa in amar arm ...omg

ur awsum

ur minblowing

wowww...wwwowww...

speechless again ...

Aww thanks...I was waiting on your comment...any guesses why?
hmmm no y ialways wait for ur comment but u hm y?temme temee...
lol oh no I ment...do you have guesses for the FF lol

sweetapple2995

Goldie

sweetapple2995

Joined: 11 February 2011

Posts: 1533

Posted: 22 October 2011 at 10:21pm | IP Logged
Originally posted by robinc07

Originally posted by sweetapple2995

Robin 5/5 AND IM NOT JOKING YAAR THIS WHAT HAPPENS I LEAVE FOR 2 DAYS AND COME BACK TO FIND THE BEST ARSHA UPDATE U HAVE GIVEN TIL NOW I LOOOVED THIS ONE ESPECIALLY CHAMPA CHAMELI'S BREAKUP!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks so much for being sweet...sweetappleWink I was wondering where you went
aare don't worry ab jab mein agayi hoon tho ek suprise lekar ayi hoon shayad kal pata lag jayega Wink

r07c

IF-Dazzler

r07c

Joined: 12 December 2005

Posts: 4716

Posted: 23 October 2011 at 12:34am | IP Logged
Originally posted by sweetapple2995

Originally posted by robinc07

Originally posted by sweetapple2995

Robin 5/5 AND IM NOT JOKING YAAR THIS WHAT HAPPENS I LEAVE FOR 2 DAYS AND COME BACK TO FIND THE BEST ARSHA UPDATE U HAVE GIVEN TIL NOW I LOOOVED THIS ONE ESPECIALLY CHAMPA CHAMELI'S BREAKUP!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks so much for being sweet...sweetappleWink I was wondering where you went
aare don't worry ab jab mein agayi hoon tho ek suprise lekar ayi hoon shayad kal pata lag jayega Wink
Kaisa surprise? Please let me know

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetapple2995

Endurance

IF-Sizzlerz

Endurance

Joined: 03 August 2011

Posts: 21647

Posted: 23 October 2011 at 1:41am | IP Logged
Originally posted by Angel56

Originally posted by robinc07

Originally posted by Angel56

haila robin maardala but the next part champa in amar arm ...omg

ur awsum

ur minblowing

wowww...wwwowww...

speechless again ...

Aww thanks...I was waiting on your comment...any guesses why?
hmmm no y ialways wait for ur comment but u hm y?temme temee...
oh like that lol hmmm i think u'll bring a big twist WinkLOLEmbarrassed

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.