Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

ArSha FF-Destiny makes its moves (Page 4)

r07c IF-Dazzler
r07c
r07c

Joined: 12 December 2005
Posts: 4745

Posted: 22 October 2011 at 9:30pm | IP Logged
Originally posted by dildostiidancee

awww soumya
sweets how i wud have loved this comment if i had written this
but alas robin wrote it not me
i think u got confused bcoz of my other id
but it is an exceptional piece of work
i myself m a big fan of robin's work
i m learning from her
she is kinda my guru in this
 

ooohhh...!!!!!! im sooo sorry...!!! sooo soorrryy...!!!!! 
i was totally confuse...!!!!!! i am soo sorry robin di...!!! sorry...!!!


No worries dear its okay...thanks for the kind words

The following 1 member(s) liked the above post:

Saumya_D3

r07c IF-Dazzler
r07c
r07c

Joined: 12 December 2005
Posts: 4745

Posted: 22 October 2011 at 9:33pm | IP Logged
Originally posted by sweetapple2995

Robin 5/5 AND IM NOT JOKING YAAR THIS WHAT HAPPENS I LEAVE FOR 2 DAYS AND COME BACK TO FIND THE BEST ARSHA UPDATE U HAVE GIVEN TIL NOW I LOOOVED THIS ONE ESPECIALLY CHAMPA CHAMELI'S BREAKUP!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks so much for being sweet...sweetappleWink I was wondering where you went

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetapple2995

Endurance IF-Stunnerz
Endurance
Endurance

Joined: 03 August 2011
Posts: 29798

Posted: 22 October 2011 at 9:41pm | IP Logged
Originally posted by robinc07

Originally posted by Angel56

haila robin maardala but the next part champa in amar arm ...omg

ur awsum

ur minblowing

wowww...wwwowww...

speechless again ...

Aww thanks...I was waiting on your comment...any guesses why?
hmmm no y ialways wait for ur comment but u hm y?temme temee...
r07c IF-Dazzler
r07c
r07c

Joined: 12 December 2005
Posts: 4745

Posted: 22 October 2011 at 9:59pm | IP Logged
Originally posted by Angel56

Originally posted by robinc07

Originally posted by Angel56

haila robin maardala but the next part champa in amar arm ...omg

ur awsum

ur minblowing

wowww...wwwowww...

speechless again ...

Aww thanks...I was waiting on your comment...any guesses why?
hmmm no y ialways wait for ur comment but u hm y?temme temee...
lol oh no I ment...do you have guesses for the FF lol
sweetapple2995 Goldie
sweetapple2995
sweetapple2995

Joined: 11 February 2011
Posts: 1531

Posted: 22 October 2011 at 10:21pm | IP Logged
Originally posted by robinc07

Originally posted by sweetapple2995

Robin 5/5 AND IM NOT JOKING YAAR THIS WHAT HAPPENS I LEAVE FOR 2 DAYS AND COME BACK TO FIND THE BEST ARSHA UPDATE U HAVE GIVEN TIL NOW I LOOOVED THIS ONE ESPECIALLY CHAMPA CHAMELI'S BREAKUP!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks so much for being sweet...sweetappleWink I was wondering where you went
aare don't worry ab jab mein agayi hoon tho ek suprise lekar ayi hoon shayad kal pata lag jayega Wink
r07c IF-Dazzler
r07c
r07c

Joined: 12 December 2005
Posts: 4745

Posted: 23 October 2011 at 12:34am | IP Logged
Originally posted by sweetapple2995

Originally posted by robinc07

Originally posted by sweetapple2995

Robin 5/5 AND IM NOT JOKING YAAR THIS WHAT HAPPENS I LEAVE FOR 2 DAYS AND COME BACK TO FIND THE BEST ARSHA UPDATE U HAVE GIVEN TIL NOW I LOOOVED THIS ONE ESPECIALLY CHAMPA CHAMELI'S BREAKUP!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks so much for being sweet...sweetappleWink I was wondering where you went
aare don't worry ab jab mein agayi hoon tho ek suprise lekar ayi hoon shayad kal pata lag jayega Wink
Kaisa surprise? Please let me know

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetapple2995

Endurance IF-Stunnerz
Endurance
Endurance

Joined: 03 August 2011
Posts: 29798

Posted: 23 October 2011 at 1:41am | IP Logged
Originally posted by Angel56

Originally posted by robinc07

Originally posted by Angel56

haila robin maardala but the next part champa in amar arm ...omg

ur awsum

ur minblowing

wowww...wwwowww...

speechless again ...

Aww thanks...I was waiting on your comment...any guesses why?
hmmm no y ialways wait for ur comment but u hm y?temme temee...
oh like that lol hmmm i think u'll bring a big twist WinkLOLEmbarrassed
r07c IF-Dazzler
r07c
r07c

Joined: 12 December 2005
Posts: 4745

Posted: 23 October 2011 at 2:46am | IP Logged
Originally posted by Angel56

Originally posted by Angel56

Originally posted by robinc07

Originally posted by Angel56

haila robin maardala but the next part champa in amar arm ...omg

ur awsum

ur minblowing

wowww...wwwowww...

speechless again ...

Aww thanks...I was waiting on your comment...any guesses why?
hmmm no y ialways wait for ur comment but u hm y?temme temee...
oh like that lol hmmm i think u'll bring a big twistWinkLOLEmbarrassed
lol that's all lol anyways I'll give u a hint-
Hint-I hate you like I love you..

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index