Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

   

Rakhi lashes out at industry heroines (new pg 5) (Page 5)

Post Reply New Post

Page 5 of 9

Page 1 Page 4
Page   of 9
Page 6 Page 9

desigal90

IF-Stunnerz

desigal90

Joined: 14 November 2007

Posts: 32536

Posted: 10 October 2011 at 10:45am | IP Logged
My question is...how in the world do the reporters asking questions keep a straight face? LOL

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Rakhi lashes out at industry heroines (new pg 5) (Page 5)" in Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

desigal90

IF-Stunnerz

desigal90

Joined: 14 November 2007

Posts: 32536

Posted: 10 October 2011 at 3:22pm | IP Logged
NEW!
Rakhi's such a Kareena fangirl
"Main to uski diwani hoon"
And then she blasts Katrina LOLLOL
 


Edited by desigal90 - 10 October 2011 at 3:24pm

The following 5 member(s) liked the above post:

sweet_angel27IHeartDeepika.smarieanjali10friends_rock

Mehr-k

Goldie

Mehr-k

Joined: 27 January 2007

Posts: 1919

Posted: 10 October 2011 at 3:34pm | IP Logged
She does'nt take crap from anyone and doe'snt leave any one .
Btw how she says " Do u understand ? LOL after every sentence or word she utters

The following 3 member(s) liked the above post:

anjali10ana1-SalShah4eva-

IHeartDeepika.

IF-Rockerz

IHeartDeepika.

Joined: 20 October 2010

Posts: 9524

Posted: 10 October 2011 at 3:39pm | IP Logged

LMAO! When she said "Katrina..woh toh Kapoor Khandan ki beti hai!!" I thought she was refferring to Neetu Singh liking her ROFL



Edited by IHeartDeepika - 10 October 2011 at 3:39pm

The following 3 member(s) liked the above post:

Mehr-kana1friends_rock

fly2me

IF-Sizzlerz

fly2me

Joined: 17 November 2007

Posts: 17872

Posted: 10 October 2011 at 4:20pm | IP Logged
"I am very angry. VERY ANGRY." Lmao!
Ahahaha. She is a TRIPPP.
And she basically said that if she had done Chamaak Challo then it would have been a "bigger hit". LOL LOL
Lmfao! I was wondering why i hadn't heard anything about this girl lately...little did i know she was going to be back with a bang. :D
Total entertainment.

The following 3 member(s) liked the above post:

Mehr-kanjali10-SalShah4eva-

Katalicious

IF-Sizzlerz

Katalicious

Joined: 25 May 2010

Posts: 21064

Posted: 10 October 2011 at 4:22pm | IP Logged
LOLOLOL Katrina Kaif and flops do NOT go together Rakhi Silly Its so obvious she envies Katrina! LOL
 
Wait...you have fans Rakhi?!ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Akankshaa.

smarie

IF-Rockerz

Joined: 07 September 2005

Posts: 9737

Posted: 10 October 2011 at 5:13pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 4 member(s) liked the above post:

Mehr-kfly2medesigal90-SalShah4eva-

friends_rock

IF-Sizzlerz

friends_rock

Joined: 14 October 2006

Posts: 19231

Posted: 10 October 2011 at 5:22pm | IP Logged
LMAOOOLOLLOLLOLLOL


Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Salman lashes out after comparison with Pitt

2 3 4

lalixlily 30 1433 22 January 2010 at 7:35pm
By ibelieveinpink
Imran burnt his eye lashes, skin for Luck Sano88 4 367 02 July 2009 at 3:12pm
By Sneh-Jiwan
Imran burnt lashes, skin doing 'Luck' stunts !! Sneh-Jiwan 3 373 02 July 2009 at 8:59am
By unknowndesires.
Rakhi Introduces - The Rakhi Sawant Shows Bander 7 1108 13 July 2008 at 11:00pm
By Irisduplex
Bhansali lashes out against SRK and Saif

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

...M... 85 5983 24 March 2008 at 4:13pm
By mz.jess

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.