The Vampire Diaries

   

Delena Beautiful Disaster 6: You&Me-PAGE 125! (Page 150)

Post Reply New Post

Page 150 of 150

Page 1 Page 149
Page   of 150

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 18 April 2012 at 5:27am | IP Logged
Originally posted by -mAdY-

Originally posted by .Juhi.

Originally posted by -mAdY-

Originally posted by .Juhi.

Originally posted by -mAdY-

Originally posted by .Juhi.

Originally posted by -mAdY-

Originally posted by .Juhi.

Originally posted by -mAdY-

Some of the lines from the song "No Light" which will be played in the Kiss scene

"You're my head and you're my heart"

"And I'd do anything to make you stay"

"Heaven help me, I need to make it right"

"But it's so hard, my love
To say it to you out loud"

AAAHHHHeart






Gosh...i sooo sooo sooo love this song Blushing Day Dreaming
i told ya...the word just match the SCENE Blushing

It SO does Heart

Accha what do you think when will that hand holding on bed scene will come..before the kiss or after the kiss??

i think b4!
coz he says why not b4 the kiss! so maybe he must be trying to do sumthing romanticEmbarrassed
wot do u think??

I don't know..I'm confused..some are saying before the kiss..some are saying after..looks like we have to wait till friday to know what's right OuchLOLI'm just so happy that we are gonna get such a heavy DE filled episode..It will help me get through SE crap in next episode Dead

ya! its a bit confusing...maine to aise hi bol dia LOL
& let it cum b4 or after...doesnt matter Blushing we'll get 1...& that matters Blushing

@bold hahaha...OMG sooo sooo true ROFL
even i will bare 3x20 scenes after such a HOT HOT HOTT scenes of DE Blushing Blushing
i know it...lyk 100000% m sure that 20th epi's not gonna be 10% hot of wot we gonna get in 3x19 Blushing Blushing

Wanna hear an awesome news..Rumours are..and I'm saying this again RUMOURS are that in the end of 3x20 we will get a DE scene in Elena's bedroom Shocked

OMG...lyk REALLY? or just RUMORS?  Stern Smile

they are STILL rumours..nothing is confirmed..but then I was also the 1st one on this thread to say abt THE RAIN SCENE  and see what we are gonna get in 3x19..a rain scene Cool..so maybe this may also come true

I soo soo soo wish soo Day Dreaming Day Dreaming
whr do u get soo many HAWT newz frm? LOL
u know...u r the only one who gives all the info abt them to meEmbarrassed LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

MaddyStilinski

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Delena Beautiful Disaster 6: You&Me-PAGE 125! (Page 150)" in The Vampire Diaries forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

MaddyStilinski

IF-Dazzler

MaddyStilinski

Joined: 12 December 2009

Posts: 3045

Posted: 18 April 2012 at 5:28am | IP Logged
Originally posted by .Juhi.

Gosh...those GIFs Day Dreaming Blushing
there are soo many wonderful moments in s3 Day Dreaming Day Dreaming
why are they sooo cute Day Dreaming
why is he sooo hawt Blushing

because they are DE..they are all roundersWinkLOL

Aaahhh I can't get over the promo..3X19 come fast god damnit!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 18 April 2012 at 5:28am | IP Logged
*yikes*' we did it...

*running to 7th AT* 

The following 1 member(s) liked the above post:

MaddyStilinski

Birdiee

IF-Stunnerz

Birdiee

Joined: 02 November 2008

Posts: 28633

Posted: 18 April 2012 at 3:42pm | IP Logged
MAdy u a revenge fan too?ShockedIt seems we have so much similiar test.LOL

Angel-Jot.

Moderator

Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BollyCurry Screen Writer

Joined: 24 March 2008

Posts: 21054

Posted: 18 April 2012 at 4:54pm | IP Logged
7TH AT LINK: http://india-forums.com/forum_posts.asp?TID=2934458

Topic Closed.

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Delena's Bestest Best Moments :)

2 3 4

.Lena. 27 3559 18 July 2012 at 4:58am
By Preternatural
DELENA THE DIRTY VM

2 3 4

vampire123 29 1623 28 May 2012 at 9:39pm
By -AquaMermaiden-
DELENA will NEVER happen...Thats a fact

2 3 4 5 6

vampire123 47 4452 09 November 2011 at 12:15pm
By Aahaana
Delena vids favs TimenTIMEagain 0 269 06 November 2011 at 5:29am
By TimenTIMEagain
Delena Beautiful Disaster1:Season of Delena p138

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

patakhaguddi 1185 29902 10 October 2010 at 9:58am
By halifax004

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

The Vampire Diaries Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.