Kitani Mohabbat Hai - 2

   

FF:ARJUHI:Benaam Ek Rishta- CH6 Pg.51..05-11-11 (Page 52)

Post Reply New Post

Page 52 of 59

Karnika007

Goldie

Karnika007

Joined: 03 December 2010

Posts: 1168

Posted: 05 November 2011 at 7:52am | IP Logged
Res sweety once I update mine and get time I'll surely read plz plz Sorry but I'll comment asap...

The following 1 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.x

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "FF:ARJUHI:Benaam Ek Rishta- CH6 Pg.51..05-11-11 (Page 52)" in Kitani Mohabbat Hai - 2 forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

...vibha...

IF-Sizzlerz

...vibha...

Joined: 17 April 2011

Posts: 15490

Posted: 05 November 2011 at 8:00am | IP Logged
res

mIsHeZ.x

IF-Rockerz

mIsHeZ.x

Joined: 21 October 2010

Posts: 6519

Posted: 05 November 2011 at 8:01am | IP Logged
Originally posted by Karnika007

Res sweety once I update mine and get time I'll surely read plz plz Sorry but I'll comment asap...
np hun...wil wait til den...WinkEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Karnika007

mIsHeZ.x

IF-Rockerz

mIsHeZ.x

Joined: 21 October 2010

Posts: 6519

Posted: 05 November 2011 at 8:38am | IP Logged
Originally posted by daya0628

Oh missy u r officially caught up now ROFL
now is all the fun...
LMFAO!!!
 
 
 
i wos tinking exactly that wen updating LOLROFLROFL
 
 
 
 
I TINK IL B IN TROUBLE NOWOuchLOLLOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

MsSweetheart96-daya-

-daya-

IF-Rockerz

-daya-

Joined: 13 February 2011

Posts: 8530

Posted: 05 November 2011 at 8:38am | IP Logged
Originally posted by mIsHeZ.x

Originally posted by daya0628

Oh missy u r officially caught up now ROFL
now is all the fun...
LMFAO!!!
 
 
 
i wos tinking exactly that wen updating LOLROFLROFL
 
 
 
 
I TINK IL B IN TROUBLE NOWLOL


haha you betcha...have u written the rest yet???

The following 1 member(s) liked the above post:

MsSweetheart96

mIsHeZ.x

IF-Rockerz

mIsHeZ.x

Joined: 21 October 2010

Posts: 6519

Posted: 05 November 2011 at 8:39am | IP Logged
Originally posted by veds_6791

Wow Amazing Update and Eid Mubarak to you too and that song Phir Mohabbat is one of my favorites song... its got sooo much emotion perfect for the scene... Loved it...Clap
thnz veds
 
 
yeh its 1 of my fav traks nd it fitted quitet well wit d update so fote y not use itWink
 
 
 
thns 1ce agen 4 d lovely comnt.x

xtrysia

Groupbie

xtrysia

Joined: 03 March 2011

Posts: 174

Posted: 05 November 2011 at 8:44am | IP Logged
thnx for the update...it is awesome...

kitanithuy

Senior Member

kitanithuy

Joined: 22 April 2011

Posts: 307

Posted: 05 November 2011 at 8:46am | IP Logged
Arjun's past so sad .
omg he drunk and tell arohi what he feels about her . so sweet.
waiting for the next update.

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Kitani Mohabbat Hai - 2 Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.