Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

*::Criminal Of Our Hearts! ~ SRK FC::* (Page 133)

SRKTima IF-Sizzlerz
SRKTima
SRKTima

Joined: 10 July 2011
Posts: 13273

Posted: 26 September 2011 at 3:14pm | IP Logged
btw...delicious pics! Tongue me droooling...Day Dreaming

MeghaSRKLover IF-Sizzlerz
MeghaSRKLover
MeghaSRKLover

Joined: 21 October 2009
Posts: 12475

Posted: 26 September 2011 at 3:15pm | IP Logged
Originally posted by SRKno1fan

Originally posted by MeghaSRKLover

Originally posted by SRKno1fan

Originally posted by MeghaSRKLover

Originally posted by SRKno1fan

I know! Just the other day my parents went out to watch Arakshan Angry and I just stayed home! I had to babysit my sisters but whatever! I'd rather babysit then to go watch any non-SRK film! LOL

oh God... how lucky are u! i swear to u, baby-sitting is 100x more fun & interesting than Arakshan ROFL

i tried watching it online but the next thing i knew im sleeping ROFL

same with Khele Jee Jaa Se or whatever its called...SO BORING
 
Yeah...I think deepika's carrer is dropping! LOL

yeah...in both of them her acting was sooo dull. i think she's not really a great actor & it shows when she does these kinda movies

she should do something else Tongue
 
yeah! the only film I liked her in was Om Shanti Om!  SRK was with her so she probably got lucky! Tongue

she got to hide in OSO.

that film was a full-on fun entertaining movie so she ust had to have fun...not act LOL

i also didnt like karthik calling karthik. did u see it?

i watched it on tv & it was like: GeekWackoSilly

the whole film made no sense
MeghaSRKLover IF-Sizzlerz
MeghaSRKLover
MeghaSRKLover

Joined: 21 October 2009
Posts: 12475

Posted: 26 September 2011 at 3:17pm | IP Logged
Originally posted by SRKno1fan

btw...delicious pics! Tongue me droooling...Day Dreaming

posted cos i thought pages toh khatam hogi ROFL

in the last 2 weeks alone SRK attended bout 6+ media events


lotta pics Day Dreaming
SRKTima IF-Sizzlerz
SRKTima
SRKTima

Joined: 10 July 2011
Posts: 13273

Posted: 26 September 2011 at 3:17pm | IP Logged
Originally posted by MeghaSRKLover

Originally posted by SRKno1fan

Originally posted by MeghaSRKLover

Originally posted by SRKno1fan

Originally posted by MeghaSRKLover

Originally posted by SRKno1fan

I know! Just the other day my parents went out to watch Arakshan Angry and I just stayed home! I had to babysit my sisters but whatever! I'd rather babysit then to go watch any non-SRK film! LOL

oh God... how lucky are u! i swear to u, baby-sitting is 100x more fun & interesting than Arakshan ROFL

i tried watching it online but the next thing i knew im sleeping ROFL

same with Khele Jee Jaa Se or whatever its called...SO BORING
 
Yeah...I think deepika's carrer is dropping! LOL

yeah...in both of them her acting was sooo dull. i think she's not really a great actor & it shows when she does these kinda movies

she should do something else Tongue
 
yeah! the only film I liked her in was Om Shanti Om!  SRK was with her so she probably got lucky! Tongue

she got to hide in OSO.

that film was a full-on fun entertaining movie so she ust had to have fun...not act LOL

i also didnt like karthik calling karthik. did u see it?

i watched it on tv & it was like: GeekWackoSilly

the whole film made no sense
 
Na...only saw half of it...fell asleep LOL
SRKTima IF-Sizzlerz
SRKTima
SRKTima

Joined: 10 July 2011
Posts: 13273

Posted: 26 September 2011 at 3:19pm | IP Logged
Originally posted by MeghaSRKLover

Originally posted by SRKno1fan

btw...delicious pics! Tongue me droooling...Day Dreaming

posted cos i thought pages toh khatam hogi ROFL

in the last 2 weeks alone SRK attended bout 6+ media events


lotta pics Day Dreaming
 
I know! Super-busy boy! Smile
MeghaSRKLover IF-Sizzlerz
MeghaSRKLover
MeghaSRKLover

Joined: 21 October 2009
Posts: 12475

Posted: 26 September 2011 at 3:20pm | IP Logged
Shah Rukh confirmed the film with kat & anushka...

wot do u think?

man i cant stand kat
MeghaSRKLover IF-Sizzlerz
MeghaSRKLover
MeghaSRKLover

Joined: 21 October 2009
Posts: 12475

Posted: 26 September 2011 at 3:21pm | IP Logged
http://www.youtube.com/user/RaOneMovie

did u watch this? its so cool! Shocked
SRKTima IF-Sizzlerz
SRKTima
SRKTima

Joined: 10 July 2011
Posts: 13273

Posted: 26 September 2011 at 3:21pm | IP Logged
Originally posted by MeghaSRKLover

Shah Rukh confirmed the film with kat & anushka...

wot do u think?

man i cant stand kat
 
I know! She has too much attitude! Angry And I HATE her hindi! AngryAngryLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
.....:::KB To Steal Hearts Again:::.....

2 3 4 5 6 7 ... 103 104

Author: ::Prem$_Priya::   Replies: 829   Views: 25474

::Prem$_Priya:: 829 25474 05 December 2009 at 10:54pm by nyxx
The King Of Hearts! - Rajeev Khandelwal F

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: SecretKhabri420   Replies: 1183   Views: 46062

SecretKhabri420 1183 46062 31 December 2008 at 1:59pm by Bluefalls
GauriHiten-Reigining our Hearts, Seizing

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: ght1   Replies: 1187   Views: 54721

ght1 1187 54721 18 November 2008 at 10:03am by ght_3fr3
GauriHiten ~ The King and Queen of our Hearts.

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: ght1   Replies: 1188   Views: 60162

ght1 1188 60162 13 October 2008 at 10:01am by Sujata4GHT
GauriHiten ~ The King and Queen of our Hearts.

Author: shakila5678   Replies: 0   Views: 544

shakila5678 0 544 24 September 2008 at 10:30am by shakila5678

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index