Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

||Studio/IF..#2||Update:pg78.. 01/05 (Page 28)

Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 23 September 2011 at 4:41am | IP Logged
Originally posted by SmokingDreams

Awww..Thanks jaana..I just wanted a new banner for my FF..I will send you the pics jaana..And even the details for the VM..I love you sooo much..BTW jaana..You watch castle???
Sure- take your time<3
Lekin i won't be able to work on them over the weekend so Monday i'll start making them ok?
 
Castle? No i don't- time nahin milta yaar.. is it any good?

Aubade. IF-Sizzlerz
Aubade.
Aubade.

Joined: 24 April 2010
Posts: 13137

Posted: 23 September 2011 at 4:41am | IP Logged
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=Uwx5LlX8prI&feature=mfu_in_order&list=UL[/YOUTUBE]

I am crying pools here..What are you???..UGH..I am missing DMG so much..
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 23 September 2011 at 4:44am | IP Logged
Originally posted by SmokingDreams

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=pQlGo4yhr1c[/YOUTUBE]

Guess I am in my ash dii obsession mode..(which I frequently have with some very selected people's work).This VM..Mashallah..Tussi Great Ho jaana..Tussi Great hoo..I miss KJ and YOU ARE THE REASON..Disapprove
Awww ImliiiHug I miss them too=(
But thank you so much for liking that mix!!Hug
Aubade. IF-Sizzlerz
Aubade.
Aubade.

Joined: 24 April 2010
Posts: 13137

Posted: 23 September 2011 at 4:47am | IP Logged
Originally posted by midnight.blue

Sure- take your time<3
Lekin i won't be able to work on them over the weekend so Monday i'll start making them ok?
 
Castle? No i don't- time nahin milta yaar.. is it any good?

No problem jaani..I just need it by next week..That is if my spam gang dont attack my thread..Ermm..

Any goood??? OMKAJEN..Jaani..I was soo addicted to it..I watched the whole 3 seasons in a weekend and season 4..I brought down my entire world till I got to see the premiere of season 4.So yeah its AWESOME..for me I LOVE IT AS MUCH AS KAJEN..And that says something..See this scene..And you will know how much chemistry they hold..AAAH..

Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 23 September 2011 at 4:48am | IP Logged
Originally posted by SmokingDreams

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=Uwx5LlX8prI&feature=mfu_in_order&list=UL[/YOUTUBE]

I am crying pools here..What are you???..UGH..I am missing DMG so much..
Lol me and my obsession with rona dhona stuff=P
 
Aubade. IF-Sizzlerz
Aubade.
Aubade.

Joined: 24 April 2010
Posts: 13137

Posted: 23 September 2011 at 4:50am | IP Logged
Originally posted by midnight.blue

Awww ImliiiHug I miss them too=(
But thank you so much for liking that mix!!Hug

Miss them is not even coming close right jaana??? Gonna be a year since DMG shut down..WAHHH
Like them??? You are underrating my obessive addictive love for your 3 and only AR VM's..
Aubade. IF-Sizzlerz
Aubade.
Aubade.

Joined: 24 April 2010
Posts: 13137

Posted: 23 September 2011 at 4:53am | IP Logged
Originally posted by midnight.blue

Lol me and my obsession with rona dhona stuff=P
 

hmm..I doubted that too..All your VMs are intense..But I love those typo stuffs..
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 23 September 2011 at 4:53am | IP Logged
Originally posted by SmokingDreams

Originally posted by midnight.blue

Sure- take your time<3
Lekin i won't be able to work on them over the weekend so Monday i'll start making them ok?
 
Castle? No i don't- time nahin milta yaar.. is it any good?

No problem jaani..I just need it by next week..That is if my spam gang dont attack my thread..Ermm..

Any goood??? OMKAJEN..Jaani..I was soo addicted to it..I watched the whole 3 seasons in a weekend and season 4..I brought down my entire world till I got to see the premiere of season 4.So yeah its AWESOME..for me I LOVE IT AS MUCH AS KAJEN..And that says something..See this scene..And you will know how much chemistry they hold..AAAH..

Wow! Will def try to catch up with the epis! Btw how much of this show have i missed roughly?LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~|Rucha's DesignerStudio|~Upd-49:AN,JW,KJ,RG,AT,SB

2 3 4 5 6 7 ... 51 52

Author: .Dalisay.   Replies: 414   Views: 26040

.Dalisay. 414 26040 03 August 2012 at 6:19am by .Dalisay.
Dream Studio [C] First Step.

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: -Araina-   Replies: 1209   Views: 45843

-Araina- 1209 45843 08 June 2012 at 2:12pm by -Araina-
|*|~ Mira studio ||pg8 updtd neha/nivren/kinny/dem

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: -Cskluv-   Replies: 74   Views: 6790

-Cskluv- 74 6790 16 January 2012 at 9:10am by -Swetha-
||Sapphire Studio||UPDATE:pg134&137.Note:Pg158

2 3 4 5 6 7 ... 158 159

Author: Sienna..   Replies: 1264   Views: 51472

Sienna.. 1264 51472 19 September 2011 at 3:03pm by Sienna..
Suuche'z Studio {Close}

Author: Suuche   Replies: 0   Views: 539

Suuche 0 539 15 June 2010 at 4:58am by Suuche

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index