Bade Acche Laggte Hai

India-Forums

   
Bade Acche Laggte Hai
Bade Acche Laggte Hai

Bade Acche Laggte Hai Creations Gallery #2 (Page 134)

lipshaa IF-Sizzlerz
lipshaa
lipshaa

Joined: 18 September 2007
Posts: 15935

Posted: 12 February 2012 at 8:13pm | IP Logged
Thankx everyone for liking my work <3

The following 1 member(s) liked the above post:

shamma92

leena04 IF-Sizzlerz
leena04
leena04

Joined: 05 November 2009
Posts: 15330

Posted: 13 February 2012 at 4:29am | IP Logged
Originally posted by lipshaa

Update:











Free to use if u like...

Love,

Lipsha...Embarrassed


omg lipsha wat u did i m in love with ur creations yaar too cool all the work  Clap Clap Clap spi the first one loved it Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

-SweetEtika-sadffilipshaa

leena04 IF-Sizzlerz
leena04
leena04

Joined: 05 November 2009
Posts: 15330

Posted: 13 February 2012 at 7:04am | IP Logged
awesome creations by everyone till now i seen Clap Star Wink

updates:  

made some avi's on RaYa feels free to use Tongue

 RaYa avies

  





If u have time & like my work pls comment here on CG 

The following 13 member(s) liked the above post:

jana2Celina_--SHWETA--shamma92cuterosy_Mannat_-SweetEtika-saniya9919viny_queensadffi-Preetz-lipshaa*Resham*

Sakshi_Deewani IF-Rockerz
Sakshi_Deewani
Sakshi_Deewani

Joined: 01 January 2010
Posts: 7085

Posted: 13 February 2012 at 7:13am | IP Logged
love you Leena Big Hug u donno how desperately i was waiting for the avi of this scene.. thnk you thnk you sooo... muchBig Hug plz make some with stars counting wala scene na.. n m defo using thisBig smile


Edited by Anamika163 - 13 February 2012 at 7:15am

The following 3 member(s) liked the above post:

shamma92sadffileena04

leena04 IF-Sizzlerz
leena04
leena04

Joined: 05 November 2009
Posts: 15330

Posted: 13 February 2012 at 7:53am | IP Logged
Originally posted by Anamika163

love you Leena Big Hug u donno how desperately i was waiting for the avi of this scene.. thnk you thnk you sooo... muchBig Hug plz make some with stars counting wala scene na.. n m defo using thisBig smile

aahhh aapne toh mujhe dabba hi diya... LOL jokes a part... LOL

surly will do defiantly... right now sunrise ones r under process will surly make of star count too soon Wink

---edit---

& ya forgot to tell thanks for using my avi  Big smile


Edited by leena04 - 13 February 2012 at 7:54am

The following 1 member(s) liked the above post:

sadffi

*Resham* IF-Stunnerz
*Resham*
*Resham*

Joined: 09 October 2005
Posts: 35375

Posted: 13 February 2012 at 7:55am | IP Logged
All of you girls, fab creations yaar, just awesome.

The following 2 member(s) liked the above post:

sadffileena04

viny_queen IF-Rockerz
viny_queen
viny_queen

Joined: 06 July 2006
Posts: 6340

Posted: 13 February 2012 at 8:01am | IP Logged
love u leena what avis

The following 2 member(s) liked the above post:

sadffileena04

Sakshi_Deewani IF-Rockerz
Sakshi_Deewani
Sakshi_Deewani

Joined: 01 January 2010
Posts: 7085

Posted: 13 February 2012 at 8:46am | IP Logged
Originally posted by leena04


aahhh aapne toh mujhe dabba hi diya... LOL jokes a part... LOL

surly will do defiantly... right now sunrise ones r under process will surly make of star count too soon Wink

---edit---

& ya forgot to tell thanks for using my avi  Big smile

haila.. maarhi daalogi yaar... sunrise bhi arha hain... yay!!Big Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

sadffileena04

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Bade Acche Laggte Hai Picture Gallery[NO COMMENTS]

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: Natasha_shaikh   Replies: 1160   Views: 359369

Natasha_shaikh 1160 359369 15 March 2013 at 2:49am by RBAA
Vidya Balan On Sets Of Bade Acche Laggte Hai

Author: afsh4a   Replies: 3   Views: 1973

afsh4a 3 1973 28 November 2011 at 4:46am by PutijaChalhov
Karwa Chauth Celebration in Bade Acche Laggte Hai

Author: .Tanya.   Replies: 7   Views: 2343

.Tanya. 7 2343 17 October 2011 at 11:10pm by pavitra123
Bade Acche Laggte Hai to shoot in Australia?

Author: rajh   Replies: 3   Views: 1389

rajh 3 1389 11 October 2011 at 4:10pm by Sphallolalia
Bade Aache leads Bade Busy--indya.com

2

Author: Armu4eva   Replies: 10   Views: 4816

Armu4eva 10 4816 29 August 2011 at 2:13pm by psawyer

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bade Acche Laggte Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index