Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

AbhIya AT#55 ConnectedByAFeeling InOurVerySouls... (Page 37)

Mrs.Peanuts IF-Stunnerz
Mrs.Peanuts
Mrs.Peanuts

Joined: 02 November 2008
Posts: 35715

Posted: 19 September 2011 at 9:21am | IP Logged
i wanna go murder Jai right now!Angry

.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26265

Posted: 19 September 2011 at 9:22am | IP Logged
Originally posted by shewascool90210

Originally posted by PurpleFairy

No, Banu. They were dancing on the bed and pulling all the feathers outROFL.ROFL

@Rani: What did Haseena do?Shocked

omg imagine if arnav come inROFL

He did!!ROFL.ROFL
And omg, dono ki hawa nikal gayiROFL.ROFL
Happy was definitely something he was NOT lookingTongue


Edited by PurpleFairy - 19 September 2011 at 9:23am
pyar-ishk IF-Stunnerz
pyar-ishk
pyar-ishk

Joined: 14 May 2009
Posts: 30901

Posted: 19 September 2011 at 9:22am | IP Logged
Dude and Piya LOL
.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 125830

Posted: 19 September 2011 at 9:23am | IP Logged
Originally posted by pyar-ishk

Hi Neethz ROFL

BTW Bani & I heard you're part of the other team ROFL

W*F who said thisShockedShockedomg i am going to kill the person who is spreading false rumors about meAngryAngryAngryAngryAngry
 
me and in other team like hell no, can anyone reverse the water flow nahi na then this bani can only adore abhiya and abhiya only. whoever that person is i swear if he/she comes infront of me i will rip his/her hair outAngryAngryAngry
.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26265

Posted: 19 September 2011 at 9:23am | IP Logged
Originally posted by pyar-ishk

Oh gosh dude & Alina bakwaas

Oh shit Alina just told dude & Piya she loves abhay

Oops!Ermm
.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 125830

Posted: 19 September 2011 at 9:24am | IP Logged
Originally posted by PurpleFairy

Originally posted by shewascool90210

Originally posted by PurpleFairy

No, Banu. They were dancing on the bed and pulling all the feathers outROFL.ROFL

@Rani: What did Haseena do?Shocked

omg imagine if arnav come inROFL

He did!!ROFL.ROFL
And omg, dono ki hawa nikal gayi[=)).ROFL
Happy was definitely something he was NOT lookingTongue

lol poor themROFLi wish kushi would have fallen in his armsROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jane..

.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26265

Posted: 19 September 2011 at 9:24am | IP Logged
Bani, I think that was for me and Rani, where did you hear this silly thing from?Ermm
.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 125830

Posted: 19 September 2011 at 9:24am | IP Logged
Originally posted by pyar-ishk

Dude and Piya LOL

Dead

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index