Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

ll GurTilicious Wrld:GurmeetKiMishtiDrashti ll (Page 7)

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 17 September 2011 at 5:49pm | IP Logged
Gosh I didn't knw I sendEd yah that much ROFL
my badROFL
whts ur worst nightmare tell me:)
pfttt u always feel bad kaii :/

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 17 September 2011 at 5:51pm | IP Logged
Fttt Amazing yah u got that from me ROFL
Sabmeratu. IF-Sizzlerz
Sabmeratu.
Sabmeratu.

Joined: 06 November 2010
Posts: 15680

Posted: 17 September 2011 at 5:55pm | IP Logged
Yhh cuz that's gunna make everyfings disappear right?! x
Well right now it's you!! Well I've had loads of bad dreams but I end up forgetting em :)
I was'nt feeling bad until you raped me marn you didn't even take pity on ur poor daughter :((
Sabmeratu. IF-Sizzlerz
Sabmeratu.
Sabmeratu.

Joined: 06 November 2010
Posts: 15680

Posted: 17 September 2011 at 5:56pm | IP Logged
Pffht naa amazing I got from my dadROFL
btw hu the hell is my dad ROFL
felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 17 September 2011 at 5:58pm | IP Logged
Wait let me go reject some then ennit Sanya Magic ROFL
haww I'm ur nightmare :/
hahha everyone says that 2 I'm used 2it ROFL
I have lots like u knw falling of a cliff :(
that's my speciality my raping hw can I leave my beta ji out u were the first I raped and that 2 badly ROFL
felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 17 September 2011 at 5:59pm | IP Logged
DaDdy's gyal go to yah dad ennit then :/
some gezzer I met on the street ROFL
Sabmeratu. IF-Sizzlerz
Sabmeratu.
Sabmeratu.

Joined: 06 November 2010
Posts: 15680

Posted: 17 September 2011 at 6:04pm | IP Logged
Shurrup sanya magic ROFL how can you reject it wen it's on my profile?! x
Lool why you shocked for...atleast ur in my dreams ROFL
Falling off a cliff :// aww if you ever do fall I'll be ther to catch you at the bottom :) x
I knww marn but really next tym you wanna rape leave ur beta out fo once =P
Sabmeratu. IF-Sizzlerz
Sabmeratu.
Sabmeratu.

Joined: 06 November 2010
Posts: 15680

Posted: 17 September 2011 at 6:07pm | IP Logged
Awww someone's getting jelous of daddy!!? Don't worry I love my mummy the mostHug
Haha that's my mummy always ready to do it wiv anyoneROFL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index