Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

lavanya, kushi and arnav

gansteress Senior Member
gansteress
gansteress

Joined: 22 May 2007
Posts: 626

Posted: 16 September 2011 at 3:14pm | IP Logged
im liking the new improved lavanya who is being nice with kushi... atleast shes treating her nice...Smile
but im starting to feel sorry for her knowing that arnav will fall in love with kushi sooner or later...
when that does happen i hope they have someone in the scene for her...
she really listens to him and tolerates whatever he says to her...even when nani insults her..she tolerates because she doesnt want to loose him...
im glad that arnav has changed his behaviour towards kushi...i loved the scene when he asked..."tum tik ho" their both facial expressions was priceless..ESPECIALlY kushi's..lol...bless her she was surprised that the laad govener could actually be nice...LOL
kushi shes so niave..shes not understanding that shes handing her true love over to someone else..tut tut tut...even the dupatta agrees that arnav and kushi are both made for eachother.ClapClap

absolutely LUUURVED todays epi...kushi and arnav was damn cute...TongueWink
couldn't keep smiling and blushing at the same timeEmbarrassed
it was sooo worth the wait...Heart
even though it was an accident kushi was in his arms and it was damn cute...
i loved the their signature moments with the dupatta...both times in today's episode...

what im wondering now is...
who took the the necklace from kushi's bag and put on lakshmi's neck...???

will arnav accept lavanya's proposal and go ahead with it???

will it be the old classic brides being changed at the mandap
maybe arnav finds out about shyam and in anger marries kushi to save his sisters marriage...???


what is shyams next move???
what is his mind playing.?
will he do something so big that it leads to him being exposed...
will he succseed kicking kushi our the raizada mansion or will he fail???


will arnav and kushi realise their love for one another or would it be too late...will they ever be one??????????????



ISS PYAAR KO KAAB NAAM DOON???






The following 13 member(s) liked the above post:

shaybabiiex3sun2011CertifiedBabeunna_178pbtghoshFebruaryFlower-Appy-minimuffin86pinky_blueskiesMillerrr88-Namita-AbommiStarktastic

MadhuriDixit IF-Rockerz
MadhuriDixit
MadhuriDixit

Joined: 12 January 2006
Posts: 6438

Posted: 16 September 2011 at 3:15pm | IP Logged
the necklace got on laxmi's neck when she put her head in khushi's bag several times lol

The following 2 member(s) liked the above post:

CertifiedBabeAbommi

gansteress Senior Member
gansteress
gansteress

Joined: 22 May 2007
Posts: 626

Posted: 16 September 2011 at 3:22pm | IP Logged
I guess even lakshmi doesnt want kushi to leave the raizada mansion lol
OnepoundChic IF-Sizzlerz
OnepoundChic
OnepoundChic

Joined: 05 January 2011
Posts: 22836

Posted: 16 September 2011 at 10:33pm | IP Logged
Originally posted by deepakrulz

the necklace got on laxmi's neck when she put her head in khushi's bag several times lol


LOL yeah..
Kamalika.. IF-Rockerz
Kamalika..
Kamalika..

Joined: 29 April 2011
Posts: 7488

Posted: 16 September 2011 at 10:36pm | IP Logged
i want a new entry as lavanya's true lover
Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43560

Posted: 16 September 2011 at 10:36pm | IP Logged
arnav babu's sooo gonna break blah's heart! im extremely sad for blah cuz although she's dumb at times (most of da time) she does have genuine feelings for arnav
Millerrr88 IF-Sizzlerz
Millerrr88
Millerrr88

Joined: 18 December 2008
Posts: 10324

Posted: 16 September 2011 at 10:45pm | IP Logged
she''ll turn evil once she finds out arnav loves khushi  Confused n possibly try to break em up Confused

but loveeed arhi scene WinkBlushing
minimuffin86 IF-Dazzler

Joined: 31 July 2011
Posts: 2982

Posted: 16 September 2011 at 10:54pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index