Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

MG SS: Silent Suffering (LAST CH, pg.136) sept 28 (Page 11)

maankigeet4ever IF-Rockerz
maankigeet4ever
maankigeet4ever

Joined: 05 November 2010
Posts: 6458

Posted: 18 September 2011 at 4:07pm | IP Logged
Originally posted by luv_GurTi

Awesome prologue
Plz do pm when u update
Thanks hun...u shall get the PMs :)

Originally posted by mrk_1

wow i just loved it yaar ,,awsome start !!! do continue soon 
Thanks...glad u liked it :)

Originally posted by Aanya_taanu4evr

I love it! I thought you'd killed Geet off...but it was Dadi Maa LOL

Continue soon :)

xoxo
Aanya
haha LOL...that was so intentional...thanks for the comment Aanya :)

maankigeet4ever IF-Rockerz
maankigeet4ever
maankigeet4ever

Joined: 05 November 2010
Posts: 6458

Posted: 18 September 2011 at 4:10pm | IP Logged
Originally posted by Viji79

The prologue shows potentials for this story to be built into an FF. Then why SS? I felt a constriction in my heart at the beginning of the prologue as I thought it was Geet who had died. I felt a little happy when it was revealed to be Dadima (how cruel of me). Looking forward to updates.
I am planning for a 7-8 part story but that might change as the story goes on but let's see...dw...pretty much every1 was happy that i decided to kill Dadi instead of Geet...Thanks for the comment hun :)

Originally posted by namita25

awesome...
plz add me to your PM list...
thank u...u have been added :)

Originally posted by nahtani88

awesome prologue
cont soon
thanks 4 the pm
Thank nahtani...
esha143 IF-Rockerz
esha143
esha143

Joined: 20 September 2009
Posts: 6421

Posted: 18 September 2011 at 4:11pm | IP Logged
Originally posted by maankigeet4ever

Originally posted by esha143

Rey...when I first read the small part u posted at FF...I thought u have started off the OS by killing Geet...Angry...u took me by surprise by killing Daadi instead...Tongue...love you for that...at least Geet is still alive...Wink...Thank u for that...{n I knw I already said these lines in FFROFL}

Nice intro...so Maan is a doctor here...great...just what Geet need at the moment I guess...whatever she needs he becomes that...nahi?ROFLROFL...nyway...would like to see what actually happened for her to be in such a state...so continue soon...Tongue
hahahahaaROFL..yup...the scare was intentional...like i said...i wanted everyone to have a scare...
indeed Maan is a doctor...'dil ka doctor'...LOL...hopefully he can cure the 'damsel in distress' who may or may not be geet Wink...let the mystery unfold...slowly...

Tu pakka pitegi mujhse Reya ki bachchi...don't u dare...warna...AngryAngry

The following 1 member(s) liked the above post:

maankigeet4ever

maankigeet4ever IF-Rockerz
maankigeet4ever
maankigeet4ever

Joined: 05 November 2010
Posts: 6458

Posted: 18 September 2011 at 4:12pm | IP Logged
Originally posted by bansipatel

Amazing start reya...!!
at first it thought geet is the one who is dead..Confused...i was wrong wen the i read the next paragraph...silly me..LOL
It was a nice start...mysterious...
a woman shot n bleeding furiously..Shocked Ouch..that hurts..ouch...
but glad it was not geet dead...ok i dnt mean m happy that dadi is the one dead..Ouch
looking forward for the story to unfold..
update soon..
aahh n yeah..glad to have u back with the SS...Hug
Thanks hun...it's good to be back...
don't worry...u were suppose to think Geet was dead...that was intentional on my part LOL( how evil of me)
thanks for ur comment hun...makes me wanna write 
maankigeet4ever IF-Rockerz
maankigeet4ever
maankigeet4ever

Joined: 05 November 2010
Posts: 6458

Posted: 18 September 2011 at 4:14pm | IP Logged
Originally posted by esha143

Originally posted by maankigeet4ever

Originally posted by esha143

Rey...when I first read the small part u posted at FF...I thought u have started off the OS by killing Geet...Angry...u took me by surprise by killing Daadi instead...Tongue...love you for that...at least Geet is still alive...Wink...Thank u for that...{n I knw I already said these lines in FFROFL}

Nice intro...so Maan is a doctor here...great...just what Geet need at the moment I guess...whatever she needs he becomes that...nahi?ROFLROFL...nyway...would like to see what actually happened for her to be in such a state...so continue soon...Tongue
hahahahaaROFL..yup...the scare was intentional...like i said...i wanted everyone to have a scare...
indeed Maan is a doctor...'dil ka doctor'...LOL...hopefully he can cure the 'damsel in distress' who may or may not be geet Wink...let the mystery unfold...slowly...

Tu pakka pitegi mujhse Reya ki bachchi...don't u dare...warna...AngryAngry
 ROFLROFL...reya laughs her head off...and then runs away...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

esha143

maankigeet4ever IF-Rockerz
maankigeet4ever
maankigeet4ever

Joined: 05 November 2010
Posts: 6458

Posted: 18 September 2011 at 4:19pm | IP Logged
Originally posted by sindu555

res   


ummmaaahhh   Hug  

comments coming up after I read it   ...   
 
 
 
EDIT
 
awesome start ... yet again u have beautifullly described the pain ...  gosh I almost cried ...
 
aashu will now have to make up for her dhamki LOL  ...
 
update soon sweetheart   Hug 
awww...thanks sano...don't cry baby...at least not yet...
but what was aashu's dhamki? Ouch
Thanks for the support Hug
esha143 IF-Rockerz
esha143
esha143

Joined: 20 September 2009
Posts: 6421

Posted: 18 September 2011 at 4:20pm | IP Logged
Originally posted by maankigeet4ever

Originally posted by esha143

Originally posted by maankigeet4ever

Originally posted by esha143

Rey...when I first read the small part u posted at FF...I thought u have started off the OS by killing Geet...Angry...u took me by surprise by killing Daadi instead...Tongue...love you for that...at least Geet is still alive...Wink...Thank u for that...{n I knw I already said these lines in FFROFL}

Nice intro...so Maan is a doctor here...great...just what Geet need at the moment I guess...whatever she needs he becomes that...nahi?ROFLROFL...nyway...would like to see what actually happened for her to be in such a state...so continue soon...Tongue
hahahahaaROFL..yup...the scare was intentional...like i said...i wanted everyone to have a scare...
indeed Maan is a doctor...'dil ka doctor'...LOL...hopefully he can cure the 'damsel in distress' who may or may not be geet Wink...let the mystery unfold...slowly...

Tu pakka pitegi mujhse Reya ki bachchi...don't u dare...warna...AngryAngry
 ROFLROFL...reya laughs her head off...and then runs away...LOL

n esha runs off behind her to bring her back holding her ears n making her promise not to put in any stupid stunts in the story...AngryAngry

The following 1 member(s) liked the above post:

maankigeet4ever

maankigeet4ever IF-Rockerz
maankigeet4ever
maankigeet4ever

Joined: 05 November 2010
Posts: 6458

Posted: 18 September 2011 at 4:22pm | IP Logged
Originally posted by Dhara_s

Niceee...Sad but still nice... of course no points for guessing that the damsel in distress is Geet !!! But then u writers are almost unpredictable so hope I am right !!!
thanks hun...u are gonna have to wait to see if the damsel in distress is geet or not...Wink

Originally posted by seemamary

Loved it, amazing.
Thanks hun :)

Originally posted by bhanu_rekhag

prologue is pretty interesting...  cont soon
Thanks..hope i can keep it interesting for u all...

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
TH#3:ARSHI FF;A Silent Roar...CHAPTER 11-16/COMPLETED

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: Mysticaldivine   Replies: 1088   Views: 108302

Mysticaldivine 1088 108302 23 January 2016 at 7:20pm by Mysticaldivine
ArHi FF: Silent Whispers Thread 1: Link to Th 2 Pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: -Archi-   Replies: 1156   Views: 196225

-Archi- 1156 196225 30 April 2015 at 5:01am by SharuAG
FF: Silent Admirer #1 link to thread 2 pg143

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: pancakes   Replies: 1137   Views: 70781

pancakes 1137 70781 27 October 2014 at 6:37am by Gayuraj
SS:UnWished Dreams::Last words:: Last Chapter 20/5

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: FlamingsOfLove   Replies: 138   Views: 109587

FlamingsOfLove 138 109587 28 May 2012 at 1:04pm by purplekid
Bewafa-LAST PART(pg.44)2nd to last(pg.43)

2 3 4 5 6 7 ... 55 56

Author: simplyconfused   Replies: 441   Views: 138868

simplyconfused 441 138868 07 February 2006 at 9:12pm by nabz8888

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index