Sasural Genda Phool

India-Forums

   
Sasural Genda Phool
Sasural Genda Phool

Are Sushaan still leads?*NOTE pg.11* (Page 9)

ramzzz Goldie
ramzzz
ramzzz

Joined: 11 August 2010
Posts: 2281

Posted: 16 September 2011 at 7:39am | IP Logged
Originally posted by Sachi16

Originally posted by ramzzz


thank god i find u and thanks to hari too. By the way r u a punjabi?
 
Yes I am!! Big smile Punjabiyan di shaan vakri. DancingLOL
[/QUOTE]
 
ki hal hai..LOLLOL
[/QUOTE]
E Julie the stalker... you first learn Hindi... then try to learn Punjabi... WinkLOL[/QUOTE]

yes d stalker reportin..ROFL..i know hindi.. tik hai..learnt 2 sentences..Approve

NimbuMirchi IF-Sizzlerz
NimbuMirchi
NimbuMirchi

Joined: 14 October 2010
Posts: 18813

Posted: 16 September 2011 at 7:41am | IP Logged
Originally posted by ramzzz

Originally posted by Sachi16

Originally posted by ramzzz

 ki hal hai..LOLLOL
E Julie the stalker... you first learn Hindi... then try to learn Punjabi... WinkLOL


yes d stalker reportin..ROFL..i know hindi.. tik hai..learnt 2 sentences..Approve
Which one.. write them for me please..Confused
ramzzz Goldie
ramzzz
ramzzz

Joined: 11 August 2010
Posts: 2281

Posted: 16 September 2011 at 7:43am | IP Logged
[[/QUOTE]

yes d stalker reportin..ROFL..i know hindi.. tik hai..learnt 2 sentences..Approve
[/QUOTE]
Which one.. write them for me please..Confused
[/QUOTE]
 
it thereAngry ..tik hai n nai karo..LOL
asad.shah Senior Member
asad.shah
asad.shah

Joined: 13 June 2011
Posts: 343

Posted: 16 September 2011 at 9:22am | IP Logged
Originally posted by sweetishaan

love sushaanBig smile

Me too yaar

The following 1 member(s) liked the above post:

SweetIshaan.

sara_sara Goldie
sara_sara
sara_sara

Joined: 12 November 2006
Posts: 1263

Posted: 16 September 2011 at 7:18pm | IP Logged
Originally posted by MadameX

@ 2nd Rupinder: OMG, you do?! You're Punjabi too? Shocked Okay, send me your FB email so I can look you up. ROFL

 
@ Asad: No, I live in New York City.
send me yr email in PM i will do the same there are sooo many rupinders goood luck finding as beta asad
sara_sara Goldie
sara_sara
sara_sara

Joined: 12 November 2006
Posts: 1263

Posted: 16 September 2011 at 7:20pm | IP Logged
Originally posted by asad.shah

Originally posted by sara_sara

Originally posted by asad.shah

@ekta i heard that ur id on fb is rupinder kaur. Hari told me. So just stop lying by saying chammak challo
OMG is it true????? we have the same name asad believe what you like but i am 49 and i dont lie about my age

so ur another name is rupinder ha. Is it? Aah again i think u r lying.

my real name is rupinder and i like  name sara so i have that as nick and  as i said i dont lie about my age
sara_sara Goldie
sara_sara
sara_sara

Joined: 12 November 2006
Posts: 1263

Posted: 16 September 2011 at 7:20pm | IP Logged
Originally posted by ramzzz

helo sara sara..LOL

hello yr self
MadameX IF-Sizzlerz
MadameX
MadameX

Joined: 07 June 2011
Posts: 12238

Posted: 16 September 2011 at 7:21pm | IP Logged
Originally posted by sara_sara

Originally posted by MadameX

@ 2nd Rupinder: OMG, you do?! You're Punjabi too? Shocked Okay, send me your FB email so I can look you up. ROFL

 
@ Asad: No, I live in New York City.
send me yr email in PM i will do the same there are sooo many rupinders goood luck finding as beta asad
 
Okay. PM will come your way in about 30 seconds.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SuShaan/JaiRa Love Zone[BRAND NEW]pg 1.Updtd.

2 3 4 5 6 7 ... 24 25

Author: lilindiangurl13   Replies: 197   Views: 19780

lilindiangurl13 197 19780 01 June 2011 at 10:13pm by pinki_sanyal
Sushaan FF"JAANE TU"updated part-04,page-10

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: SomerholicGirl   Replies: 95   Views: 15218

SomerholicGirl 95 15218 26 February 2011 at 5:32am by iViews
Sushaan FF~Tumse...Chapter4-Page12(guys pls cmnt)

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: amotlymileo   Replies: 122   Views: 16830

amotlymileo 122 16830 26 February 2011 at 4:54am by guy3
Romance Ishaan and Suhana

Author: puredesi21   Replies: 4   Views: 9235

puredesi21 4 9235 14 January 2011 at 12:55pm by ishaan_love
Only for you.!!...my first Sushaan OS

2 3

Author: amotlymileo   Replies: 21   Views: 3607

amotlymileo 21 3607 15 November 2010 at 10:52pm by maneeshaF

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sasural Genda Phool Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index