Channel V Dil Dosti Dance

   

Baatcutter vs Rani Laxmi Bai=CHABILAL!!Updtd (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 4

Page 1 Page 2
Page   of 4
Page 4 Page 4

sweetshine

IF-Sizzlerz

sweetshine

Joined: 11 May 2007

Posts: 11190

Posted: 10 August 2011 at 7:30am | IP Logged

Awww thnx Sneha me LUV u toooHug…thnx 2 u I made up a planBig smile….actuallly I was thinking how 2 make it interesting nd how 2 get Rey in front of Kria's momWink….nd den tadaaa DMG ka scene mere mind mein aayaBig smile….d one where Armaan dresses up as haule haule SRK to impress sasurjiLOL….dats how bot Chabilal 2 impress sasumaLOL

Sooo glad u luvd itBig smile…thnku…hehehe abhi tho dimaag khali haiTongue…but for sure if anything cums up will post itBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-Aicha-

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Baatcutter vs Rani Laxmi Bai=CHABILAL!!Updtd (Page 3)" in Channel V Dil Dosti Dance forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Aicha-

IF-Rockerz

-Aicha-

Joined: 01 June 2009

Posts: 5089

Posted: 10 August 2011 at 9:00am | IP Logged
Originally posted by sweetshine

Awww thnx
Sneha me LUV u toooHug…thnx 2 u I made up a planBig smile….actuallly I was thinking how 2
make it interesting nd how 2 get Rey in front of Kria's momWink….nd den tadaaa DMG
ka scene mere mind mein aayaBig smile….d one where Armaan dresses up as haule haule SRK to
impress sasurjiLOL….dats how bot Chabilal 2 impress sasumaLOL


Sooo glad u
luvd itBig smile…thnku…hehehe abhi tho dimaag khali haiTongue…but for sure if anything cums up
will post itBig smile




Aww really?? :D jaana!
Aha ;) inspiration from DMG huh nice nice ;) OMG armaan was adorable there!! Hahaah although it got a little annoying but armaan was sooo cute :) and chabbilal was equally cute too ;) he was too good!! I loved the dialogues man in your scene - they made me laugh so much!! Hahaha it's really hard to make someone laugh and you did it effortlessly..great job!!

Aww :) theek hai..par whenever you get some ideas, don't hesitate to post it okay ;)
Love you jaanaa :))

sweetshine

IF-Sizzlerz

sweetshine

Joined: 11 May 2007

Posts: 11190

Posted: 10 August 2011 at 10:36am | IP Logged
awww thnku Snehu u r sooo encouragingHug

SSsanasonu

Senior Member

SSsanasonu

Joined: 01 October 2011

Posts: 245

Posted: 27 December 2011 at 5:52am | IP Logged

WOWWW!!!!!!!!!! THNKU TNKU THNKU
finnaly som1s out wid a REYAM OS..sad,its JUST an OS n nt a long FF!but GREATTT WORK again!
swayams pulling rey's leg by saying "
'Kria ke saath sasu ma ka bhi naam nahi le sakhtha na,'"
….hehehhehehe  
SW:
Rey tu hi hai na?'  …HAHHAHAHHAH
SW: 'waise sasu ma ke saamne alredy image ki wat laga di tune'
REY: 'tu batha teri Siren Sharon ke saath RDX party nite story.' …ROFFFLLL!!!!!!!! 

 

Reys veering frm his character AGAIN n AGAIN n swayam corrrecting him ...HAHHAHAHA
THE MOST HILLARIOUS N JESTNG PART WS 'MRs GAI' …BUAHAHHAA (cluching my stomach n laughin) n ur mention in the bracket (COW) …hahahahahahahaha DIS WS DAMN HILLARIOUS
 ROFL 
Wah! In all dis chaos deewana n diwani got a chance to romance…hhehee  

AWWW! Kriyansh
n ur last note: hope u all liked it
HUHH! U GOTTA B KIDDING ME GAL!!IT WS AMAAAZZZINNNGGGLY LOVVVELLLYYY I JUST "LOVED IT"
hope u ryt such scenes more

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetshine

sukanyaa

IF-Rockerz

sukanyaa

Joined: 14 December 2011

Posts: 6480

Posted: 10 January 2012 at 8:16am | IP Logged
hey nice update dear...came across dis today only...its superb...

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetshine

neha445

Senior Member

neha445

Joined: 25 April 2011

Posts: 627

Posted: 10 January 2012 at 8:25am | IP Logged
Big smile aww what a  sweet ff ,reyam conversationms are always a treat and the way u portayed this in your ff+ kriyansh was awsomme ,gr8 work!

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetshine

taniya_dostii

IF-Dazzler

taniya_dostii

Joined: 06 July 2010

Posts: 2578

Posted: 10 January 2012 at 9:39am | IP Logged
so cute!
luved rey ka chabilal part!

lovely7010

IF-Sizzlerz

lovely7010

Joined: 27 November 2011

Posts: 11585

Posted: 16 January 2012 at 10:54am | IP Logged
hey, i just read...its awesome n funny...luved the plan...

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.