Celebrity Fan Clubs

   

*~* Tellywood Queen Rati Pandey's - Nupur *~* (Page 9)

Post Reply New Post

Page 9 of 151

Silent.Dreamer

IF-Stunnerz

Silent.Dreamer

Joined: 07 June 2010

Posts: 31166

Posted: 29 July 2011 at 12:22pm | IP Logged
Originally posted by Nabi.ARti

MJHT3 with Arjun and Rati..

Me throwing tantrums..Stern Smile

Nabi omG, Same here, i also Want this..

The following 1 member(s) liked the above post:

.Nabi.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "*~* Tellywood Queen Rati Pandey's - Nupur *~* (Page 9)" in Celebrity Fan Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

.Nabi.

IF-Sizzlerz

.Nabi.

Joined: 07 June 2010

Posts: 16345

Posted: 29 July 2011 at 12:23pm | IP Logged
See this one..Embarrassed

 Ye dodo bhi nah..LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Silent.Dreamer

Silent.Dreamer

IF-Stunnerz

Silent.Dreamer

Joined: 07 June 2010

Posts: 31166

Posted: 29 July 2011 at 12:23pm | IP Logged
Yes one of Best Scene...Day Dreaming

are u still Following PKYEK?

The following 1 member(s) liked the above post:

.Nabi.

Silent.Dreamer

IF-Stunnerz

Silent.Dreamer

Joined: 07 June 2010

Posts: 31166

Posted: 29 July 2011 at 12:24pm | IP Logged
and Mayank was Checking Nupur in his pockets..this dodo na...LOL

.Nabi.

IF-Sizzlerz

.Nabi.

Joined: 07 June 2010

Posts: 16345

Posted: 29 July 2011 at 12:24pm | IP Logged
Originally posted by -moona-

Originally posted by Nabi.ARti

MJHT3 with Arjun and Rati..

Me throwing tantrums..Stern Smile

Nabi omG, Same here, i also Want this..

Aha gr8 minds think alike..Evil Smile LOL

Bt where will the show be aired on star desh..ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Silent.Dreamer

Silent.Dreamer

IF-Stunnerz

Silent.Dreamer

Joined: 07 June 2010

Posts: 31166

Posted: 29 July 2011 at 12:26pm | IP Logged
Kuch alag rahi ho, kuch hua hai kya...Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

.Nabi.

.Nabi.

IF-Sizzlerz

.Nabi.

Joined: 07 June 2010

Posts: 16345

Posted: 29 July 2011 at 12:26pm | IP Logged
Originally posted by -moona-

Yes one of Best Scene...Day Dreaming

are u still Following PKYEK?
Nope..Tongue
Im not watching any show except balh..
why

The following 1 member(s) liked the above post:

Silent.Dreamer

Silent.Dreamer

IF-Stunnerz

Silent.Dreamer

Joined: 07 June 2010

Posts: 31166

Posted: 29 July 2011 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by Nabi.ARti

Originally posted by -moona-

Originally posted by Nabi.ARti

MJHT3 with Arjun and Rati..

Me throwing tantrums..Stern Smile

Nabi omG, Same here, i also Want this..

Aha gr8 minds think alike..Evil Smile LOL

Bt where will the show be aired on star desh..ROFL

Sitara one gya, Desh ly aya...ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Nabi.

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Arjun / Rati ( MayUr_ArTi) FC

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Ra92 1208 29583 21 July 2011 at 5:49pm
By shwetaloveyou
~Rajat tokas! prince of tellywood~

2 3 4 5

-Debo- 35 4649 03 July 2011 at 8:30pm
By mjht_one
Bollywood Queen: Madhuri Dixit FC

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

*Resham* 1196 55341 31 March 2011 at 8:49am
By *Resham*
*Tellywood Queen Rati (Nupur) FC* Pg. 62!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

-Mystery- 1211 39565 16 March 2011 at 3:17am
By gorav89
~~BoLLywOOd*TeLLywOOD~~ kashish_shahid 9 714 06 March 2008 at 1:38am
By kashish_shahid

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.