Navya

   

OMG !! *open this topic @ ur own risk*

Post Reply New Post

Page 1 of 7

Page 1
Page   of 7
Page 2 Page 7

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 22 July 2011 at 8:25am | IP Logged
OMGGG Shocked

cnt believe my eyes...
is she reli Anant's Mom ?!? LOLLOL


okay...her name is Hemaakshi Ujjain

& here r sum of her stunning & shocking pix...ShockedLOL


















She has wrked in Ramayan as Kakai mata & Kitni Mohabbat Hai-2 as aarohi's chachi...& olso in many othr serials...i have seen her in these 2...

I was reli shocked 2 c dese pix...LOL
does she luk lyk a MOM...ShockedLOL



P.S. Shez Anant's REEL mom...plz dun think dat shez the REAL 1... ROFL ROFL


Edited by Love_Anant - 22 July 2011 at 8:57am

The following 22 member(s) liked the above post:

SavithacraosupriaLakshmiRathorefrhnjnThaniyah_Knavyaalex8cuty_kdivyasn-ApK.14-nims6nuttycleo.....Lata.....-Wishes-Fallen Star-Fatz--Yamini--Akriti-chucklebuddy-mari-Sanugr8fanSandCastle.samratrocks

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "OMG !! *open this topic @ ur own risk*" in Navya forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

barbie2011

IF-Rockerz

barbie2011

Joined: 15 June 2011

Posts: 6495

Posted: 22 July 2011 at 8:29am | IP Logged
I am shocked to see in her in those picsShocked...I cant believe he is Anant's mom..i would just say..make up ka asar dekha.WinkLOL..

The following 2 member(s) liked the above post:

nims6.Juhi.

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 22 July 2011 at 8:33am | IP Logged
Originally posted by barbie2011

I am shocked to see in her in those picsShocked...I cant believe he is Anant's mom..i would just say..make up ka asar dekha.WinkLOL..

i was shocked too urmi di...LOLShockedLOL
i swear...Anant to chodo...ye to mohan ki bhi maa hai...LOL

-mari-

IF-Rockerz

-mari-

Joined: 21 March 2010

Posts: 6556

Posted: 22 July 2011 at 8:47am | IP Logged
hahaha 
th 1st pic ko dekh ke i was like ShockedWacko..nd i ws thinking which mom she is real yaa reel ROFL ...but after i saw all tab pata chala ke yeh tho reel wali hai 
thanxx juhi for such a nice post LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Thaniyah_K.Juhi.

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 22 July 2011 at 8:50am | IP Logged
Originally posted by -mari-

hahaha 
th 1st pic ko dekh ke i was like ShockedWacko..nd i ws thinking which mom she is real yaa reel ROFL ...but after i saw all tab pata chala ke yeh tho reel wali hai 
thanxx juhi for such a nice post LOL

hahahaha...shez the reel 1... ROFL ROFL
mention not yaar...Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

-mari-

Preet078

IF-Dazzler

Preet078

Joined: 09 July 2011

Posts: 4028

Posted: 22 July 2011 at 8:54am | IP Logged
Oopps oh gosh she is Anant 's mom in Navya na???...i m shocked...

Thanx 4 pics

The following 2 member(s) liked the above post:

-PurpleHeart-.Juhi.

.Juhi.

IF-Sizzlerz

.Juhi.

Joined: 23 February 2011

Posts: 16853

Posted: 22 July 2011 at 8:56am | IP Logged
Originally posted by Preet078

Oopps oh gosh she is Anant 's mom in Navya na???...i m shocked...

Thanx 4 pics

oh ya...shez the REEL mom LOL

X-xNishax-X

Senior Member

X-xNishax-X

Joined: 27 June 2011

Posts: 524

Posted: 22 July 2011 at 9:00am | IP Logged
Oh my gosh! Just looking at the first pic I was like "Anant's mum... No it can't be!!" But it is!! Wow... I think out of all the actors/actresses, she's the one who definitely looks the most different from her character!!!

But yeah thanks for the pics!!!

Edited by X-xNishax-X - 22 July 2011 at 9:02am

The following 2 member(s) liked the above post:

-PurpleHeart-.Juhi.

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.