Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop



TaSaNee Designz: ArHi,AP,GC,PH,GoldAwds,more:Pg141 (Page 149)

.Jane.. IF-Stunnerz

Joined: 17 February 2010
Posts: 26294

Posted: 26 July 2012 at 7:04am | IP Logged
Originally posted by -Hiralious-

WHAAAT still? That's not fair Angry
That's good. I've made you busy Evil Smile
Imma stop spamming your shop now before you throw me out of here.Tongue LOL

Absolutely fair! Doesn't change the fact you ditched me for a yearOuch
Lol! You surely haveROFL.ROFL
You can spam, I dun care since the shop is ending anywayROFL.ROFL

.Jane.. IF-Stunnerz

Joined: 17 February 2010
Posts: 26294

Posted: 26 July 2012 at 7:21am | IP Logged
Originally posted by -Hiralious-

Hey, so as I said, I want to make it up to you so I decided to visit your previous updates and comment. It's been wonderful seeing all those updates. I loved everything you made so far. There a just  few updates left. I'm gonna comment on them pretty soon. I tried to make the comments short otherwise it was turning into an essayTongue
SO Here goes from lastest updates to old ones.  OMG! OMG! I am in SHOCKROFL.ROFL


Gosh those Barun Sobti avis [:O] 

Me gusta! Love the way they turned out + perfect coloring. Like always, you captured the perfect moments from the clip. Love to see all the dher saari avis at once Lol! Thank you!Heart

Arnav-Khushi avis are gorg. The scene must be every fans fav. Even tho I never watched the show, I'm loving all the avis. That glowing effect in the center makes the avis look so beautiful. Perfect gifs. Thank you, HiraHug Oh, do try following IPK. I think you'll like ArHiEmbarrassed

Arjun-Rati avis turned out so beautiful. Hope you would see them once again together on-screen. The avis are PERFET like always. Great job on all the avis. B'day avi is awesomeee <3 Aww! Thank you so much! Ya, I really miss those two and I hope to see them again. Can never forget the wonderful MayUr memoriesHeart

Loving this update so much <3 Thank youHug


The entire update looks aaamazing Clap Thank you soo muchHug

Mayank-Nupur avis are so beautiful. Guess what? that is my fav scene too lol :P This is why I'm loving those avis so much. I remember I made few avis on this scene sometime back. But why am I telling you this. I honestly have no idea Tongue Back to the update, I like the warm soft coloring on these avis. They look flawless. Great job! I remember requesting you to make avis on this scene. I still use that sometimes, you know, I love it that muchBig smile Thank you for liking mineBig smile

Abhay-Pia avis are HAWT. Exactly, the hottest scene ever. Perfect  coloring + amazing scene choice Haha! I know right. It stirs whatever little hormones I have every time I watch itBlushing

Madhuri Dixit avis are just WOW. She really is an amazing actress! I knoww, right? And she's absolutely the BEST thing in JDJ5! I love her so much!

Love those avis. That purplish tinge on the avis make it even more beautiful. I don't know if you did it on purpose or was it the video but anyway it looks pretty. I'm just loving these avis. Staring at it Day Dreaming Thank you soo much! I think the purple was subconsciousTongue

Now Fanaa, EEEKS what have you done? I love this movie so much and I have never seen any avis on this movie. I'm so happy you made avis on this movie. This movie is so amazing yet tragic. Breaks my heart every time I think about the ending but this is how it was suppose to happen.Ouch Le sigh. Anyway back to the update, the avis are FLAWLESS. Yes they are! Loving the scene choice, the coloring, perfect timing, your editing skills, everything is aaamazing. Aww, thank you soo much! I have more stuff on Fanaa which I'll make I dunno when but I love the movie too! Thanks for liking the stuffHug


Girl you make amazing updates during/before your exams ROFL Exams ka asar, I tell youROFL.ROFL

Mayank-Nupur avis are so pretty. Like always everything looks perfect. Thank you soo much!

Abhay-Pia avis are so beautiful. Avis are simple yet perfect. Love the scene choice and everything, like always. Thanks a lotHug

KMH Never got time to watch the second season but first scene was my absolute favorite. You have made me nostalgic. Loving all the KMH avis. Aaamazing job girl. First season was EPIC. Second season was good, except I wouldn't watch it without ArjuhiTongue

Rati Pandey and Sushimita Sen avis are wonderful. Great great job with the update. Thank you <33


You make siggies? [:O] Its gorgeous. You should make siggies more often. You are so good at it too.  I am? Wow! I dun think i make good siggies. I mean I can with practice but no timeTongue

DMG avis are so beautufil. You have reminded me of DMG days. How I miss that show sometimes. Make some Kajen as well naaa. Perfect coloring on Kash avis. Loving it so much. Now that you're here, I'll surely make KaJen. DMG didn't end up on my favourites list but I remember how much I used to love it in it's golden days, even after Shilpa leftEmbarrassed

Launch avis, Suku and Barkha avis are gorgeous. Amazing job on all of them. I liikey your editing. Splendid work! Fank yeww! <333


Me likey this update. Arnav-Khushi avis are gorg. Coloring+scene choice+your editing=Perfect <3 Lol! Thanks! :D

I like the moment in first avi. The way she collides her head with him is awww and then the second avi she's caressing his forehead is so cute. Oh and I just read the note under these avis. So sweet of you for saying that. You always make me go Embarrassed when you say that but It's all mainly because of your editing skills that you are so good now. Thanks but I still say I wouldn't be making avis if it weren't for youTongue

KW avis are awesome blossom. Premeer avis are so pretty. I see you take suggestions. I'm gonna suggest sometime too. Yay the one more siggy from you. I guess it is your first siggy. It's so beautiful. Reminds me of my first siggy. You should've seen my first siggy. It was hideous OuchLOL. Anyway, your siggy amazing+Nicely blended. No that is not my first siggy, i made a few before but this was what I made after a long long time so practically from scratch. Siggies aren't really my cup of teaLOL.LOL And ya, I very much take suggestions so you're welcome anytime!Big smile


yay more arnav-khushi. What are you doing? your making me turn into their fan. The avis are elegant. nice coloring + texture use. Me likey! Yayieee!!Dancing.Dancing Dude, I am telling you you'll love them! PLEASE watch IPK. I'm sure you'll enjoy them even if you don't turn into a phangurl.

Mayank-Nupur avis are beautiful like always. Don't detest the coloring. It's amazing. Haha! Thanks a lot but my opinion's still the same. Just a personal choice I guessTongue

Marvelous work with abhay-piya avis. Splendid work! ThanksHug


yay more and more Arhi stuff. Like always, perfect avis. Loving everything. My update feels incomplete without themEmbarrassed

I so wanna see DDLJ avis. My page isn't loading. I hate you my net. Aww! You can try later otherwise i'll give you the DL of the best of themTongue

Premeer and suku avis are lovelyyy. Fantastic fantasitic stuff. I'm gonna come back again to check ddlj stuff. Let me and my net sort some issues out. It hates me sometimes. I know, net can be mean at timesOuch


Sanju's update is aamazing. You girls make gorgeous stuff.

Love all thos horixontal avis. Cute avis. the icons are so beautiful. WOW update!

Loving the psd coloring.  Sanju's inactive (just like you she ditched usTongue) but thank you on her behalf. I know she's lovelyHug


Arhi stuff is WOWW. Coloring and scenen choice is absolutely amazing. 

Vivah avi is gorgeous. I love this movie.

Requests turned out perfect. Fantastic job on everything. 

Thank you, thank you and Thank You. Vivah is indeed a lovely movieHeart


Me gusta Don 2 avis. The avis are perfection. Seriouesly, mind blowing stuff Thank youBig smile

Agneepath avi is gorgeous. Mayank-Nupur, Abhiya and abhay-mithali, all these avis are splendid. Nicely made plus perfet coloring in all and ofc perfext scene choice. You rock!

Aww, thank you sooo muchHug

I'm gonna come back at the rest of the update soon. You made me speechless with all these updates. So happy to see so many beautiful stuff from you. You rock!

Love always, Hira

Thank you soo much, Hira! Can't wait to see what you think of others though, I doubt my initial stuff is any goodErmm
Love you soo much! Keep coming and don't disappear againHug

P.S. I don't remember the last time I said so many 'Thank you'sROFL.ROFL
rajulpandey Goldie

Joined: 20 March 2012
Posts: 2124

Posted: 27 July 2012 at 10:31pm | IP Logged
Hilarious post dear.. So nice.

The following 1 member(s) liked the above post:


wadi..doll IF-Rockerz

Joined: 23 August 2009
Posts: 7882

Posted: 23 August 2012 at 7:49am | IP Logged
Amazinggg Stufff love emmm !!!

The following 1 member(s) liked the above post:


-AmandaRulz- IF-Stunnerz

Joined: 29 August 2011
Posts: 25115

Posted: 30 August 2012 at 9:39pm | IP Logged
Lyked the Abhiya n Arhi AVIS.

The following 1 member(s) liked the above post:


ffkhan IF-Rockerz

Joined: 01 February 2010
Posts: 9700

Posted: 02 September 2012 at 7:06am | IP Logged
So gorgeous update Neethz ArHi stuffs are so awesome..!!HeartHug

For now saved only the ArHi avis..later will check out the other stuffs as well.Wink

The following 1 member(s) liked the above post:


Trouble. IF-Stunnerz

Joined: 26 October 2011
Posts: 28638

Posted: 14 September 2012 at 4:53am | IP Logged
awesome wrk

The following 1 member(s) liked the above post:


aashton Newbie

Joined: 15 September 2012
Posts: 47

Posted: 15 September 2012 at 3:39am | IP Logged
Can I reserve yet?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .infinite.   Replies: 1198   Views: 41588

.infinite. 1198 41588 14 June 2012 at 10:13pm by Break.The.Code

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .Sanayaa.   Replies: 1195   Views: 51409

.Sanayaa. 1195 51409 08 April 2012 at 2:22pm by Komalgraphix

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ragzz.   Replies: 1206   Views: 42796

ragzz. 1206 42796 13 January 2012 at 3:52am by Meera1101
Yam's Designz #2 (C): Kryan/VJ|HD|GK|KT/BS Pg144

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

Author: relentless.   Replies: 1229   Views: 55863

relentless. 1229 55863 15 December 2011 at 5:31am by theaneesha1992

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

Author: ragzz.   Replies: 1231   Views: 51184

ragzz. 1231 51184 14 December 2011 at 12:31pm by snowflake.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index