Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

JB's Penthouse [STRICTLY Members only] 91 (Page 6)

amail1601 IF-Sizzlerz
amail1601
amail1601

Short Story contest runner up
Joined: 08 March 2007
Posts: 14030

Posted: 03 July 2011 at 5:31am | IP Logged
Lol...wish I had that problem. No one votes for me anyway. ROFL Second baar tried banners...no votes again. Is baar toh banners hi they didn't post. I don't think I'm going to bother again.
 
 
Jungli Billi IF-Sizzlerz
Jungli Billi
Jungli Billi

Joined: 03 September 2006
Posts: 10791

Posted: 03 July 2011 at 5:43am | IP Logged
don't be disheartened yaar... the more u pratice making the better u will get at it... everyone starts off being not very good... even i was rubbish once upon a time...
amail1601 IF-Sizzlerz
amail1601
amail1601

Short Story contest runner up
Joined: 08 March 2007
Posts: 14030

Posted: 03 July 2011 at 5:46am | IP Logged
Thanks yaar. It just gets to be really annoying when people completely ignore your work, or say 'nice' just to be polite...n you see the dumbest copied thing or something like one thing with 5 versions with just slight differences... oh wait, we have had this conversation before. :P
 
 
 
Jungli Billi IF-Sizzlerz
Jungli Billi
Jungli Billi

Joined: 03 September 2006
Posts: 10791

Posted: 03 July 2011 at 11:01am | IP Logged
we can have the same convo a million times... i still wudn't think off it as any less LOL adi.. u know even now ppl still ignore my posts... ask donny how demotivated i get... but still i post my things purely because i like making them at the end off the day... n the ppl ignoring honestly u should see their work.. there's really nothing picasso about their work...

btw donny liked ur zoozoo avi.. LOL probably wanted to join in the dancing with u... LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

SaaraDON

amail1601 IF-Sizzlerz
amail1601
amail1601

Short Story contest runner up
Joined: 08 March 2007
Posts: 14030

Posted: 03 July 2011 at 12:10pm | IP Logged
ROFL Oh everyone can join in - dancing's good for health. ;)
 
 
@posting work...yeah..that's why I make the siggies I want to - at least I don't have to get abused after going to the trouble of making something for others.
 
Khair...did I tell you I got my Hons. result too?

The following 1 member(s) liked the above post:

SaaraDON

Jungli Billi IF-Sizzlerz
Jungli Billi
Jungli Billi

Joined: 03 September 2006
Posts: 10791

Posted: 03 July 2011 at 4:18pm | IP Logged
yup u scrapped me about ur results remember.. LOL congratulations once again on getting an even better grade than wat u were originally told...Hug
amail1601 IF-Sizzlerz
amail1601
amail1601

Short Story contest runner up
Joined: 08 March 2007
Posts: 14030

Posted: 03 July 2011 at 11:15pm | IP Logged
Thank you Hug

I wasn't talking about that though - woh were general results..hons ke are different. :P
Jungli Billi IF-Sizzlerz
Jungli Billi
Jungli Billi

Joined: 03 September 2006
Posts: 10791

Posted: 04 July 2011 at 12:45am | IP Logged
oh... acha then u didn't tell me about them LOL
do tell...


Edited by Jungli Billi - 09 September 2011 at 5:07pm

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Oxford CC1 - STRICTLY INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: mr.ass   Replies: 1193   Views: 22330

mr.ass 1193 22330 20 August 2010 at 11:20am by mr.ass
Hamara Chota Sa Basera(strictly only invites)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Chits1   Replies: 1196   Views: 21455

Chits1 1196 21455 11 May 2010 at 2:53pm by Chits1
Hamara Chota Sa Basera(strictly only invites)

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Chits1   Replies: 1191   Views: 25531

Chits1 1191 25531 07 May 2010 at 8:06am by Chits1
Who cares!!!!! (STRICTLY INVITES ONLY)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: muskan19   Replies: 1201   Views: 24374

muskan19 1201 24374 24 December 2009 at 12:39am by myownarea
~*~ Who Cares -Chat corner~*~STRICTLY INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: aj_observer   Replies: 1201   Views: 22388

aj_observer 1201 22388 23 November 2009 at 7:41pm by muskan19

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index