Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   

<3 ASR means <3

-SanzAngel- IF-Rockerz
-SanzAngel-
-SanzAngel-

Joined: 27 January 2009
Posts: 5311

Posted: 28 June 2011 at 1:04am | IP Logged
 
 
hey PPL ... i'm here again lolz LOL

wht means of ASREmbarrassedWink ??? anyone knows about itEmbarrassed ... OK let me tell uLOL ...

---------------------------------
ASR means Embarrassed
A for Accident,Ermm
S for shout ROFL
R for RudeCensored
----------------------------------
 
ROFLROFL ... awww its really funny menROFL :)Lolz kyun kaisa laga hmmmROFLROFL ...
PS* plz guys this post not mean hurt uHug ,,,so, plz dont hurt okz
 
 its only for enjoy :) so, plz plz share ur POVEmbarrassed .i waiting for it EmbarrassedEmbarrassed

 
love ya n do hit button

- S a n a -



Edited by Nice_Angel_Sana - 28 June 2011 at 1:13am

The following 6 member(s) liked the above post:

sirf--tumchucklebuddyar_sajan4evrMariaa.RDSK1991Leve

-SanzAngel- IF-Rockerz
-SanzAngel-
-SanzAngel-

Joined: 27 January 2009
Posts: 5311

Posted: 28 June 2011 at 1:15am | IP Logged
hey guys i updated !!! plz share ur POV LOL
sirf--tum Groupbie
sirf--tum
sirf--tum

Joined: 25 June 2011
Posts: 108

Posted: 28 June 2011 at 1:26am | IP Logged

hehehROFLROFL...  ASR  Accident, Shout, Rude LOL! nw im gona say that his name suits him LOL

omg girl ur so clever hw did u ever come up wid that LOL.
That has got to be the best definition of ASR's name ClapClap.

The following 2 member(s) liked the above post:

shelly_nair-SanzAngel-

-SanzAngel- IF-Rockerz
-SanzAngel-
-SanzAngel-

Joined: 27 January 2009
Posts: 5311

Posted: 28 June 2011 at 1:41am | IP Logged
Originally posted by sirf--tum

hehehROFLROFL...  ASR  Accident, Shout, Rude LOL! nw im gona say that his name suits him LOL

omg girl ur so clever hw did u ever come up wid that LOL.
That has got to be the best definition of ASR's name ClapClap.
 
hehehe yeah i know its the best definition of ASR ROFLEmbarrassedEmbarrassed thanks to the my mind lolz ROFL
Winkanyways thanks alots for reply Embarrassed


Edited by Nice_Angel_Sana - 28 June 2011 at 1:42am
AnotherAdmirer IF-Rockerz
AnotherAdmirer
AnotherAdmirer

Joined: 17 December 2009
Posts: 8389

Posted: 28 June 2011 at 1:43am | IP Logged
Hmm for me ASR means 

Arrogant
Self-conceited
Ruthless

I wanna see him become Cool

Adorable
Selfless
Romantic 


The following 11 member(s) liked the above post:

lilyattitudesirf--tumSam_KaShianshelly_nair-SanzAngel--Rinki--MariaMars-SK1991ar_sajan4evrHappyMelodyLeve

-SanzAngel- IF-Rockerz
-SanzAngel-
-SanzAngel-

Joined: 27 January 2009
Posts: 5311

Posted: 28 June 2011 at 1:50am | IP Logged
Originally posted by TheWandmaker

Hmm for me ASR means 

Arrogant
Self-conceited
Ruthless

I wanna see him become Cool

Adorable
Selfless
Romantic 


 
awww u make me blush yar Blushing yeah offcoz ... woh din door nahi jab Arnav Khushi ki ek nazar ke liye tarpe ka ... sirf 15 din door Embarrassed Day Dreaming

The following 2 member(s) liked the above post:

AnotherAdmirerLeve

AnotherAdmirer IF-Rockerz
AnotherAdmirer
AnotherAdmirer

Joined: 17 December 2009
Posts: 8389

Posted: 28 June 2011 at 1:55am | IP Logged
Ah! these 15 days are gonna b long..!

But i want it to be more realistic LOL *no chappals plz* i really dont lyk the idea of Arnav changing in 15 days :S

The following 2 member(s) liked the above post:

Sam_KaShian-SanzAngel-

-SanzAngel- IF-Rockerz
-SanzAngel-
-SanzAngel-

Joined: 27 January 2009
Posts: 5311

Posted: 28 June 2011 at 2:13am | IP Logged

Originally posted by TheWandmaker

Ah! these 15 days are gonna b long..!


But i want it to be more realistic LOL *no chappals plz* i really dont lyk the idea of Arnav changing in 15 days :S

 

ok chappal nahi toh tomato chale ga kia ROFL 
 
i want something change like Khushi not first falling at arnav Embarrassed and 2nd arnav realize khushi pain WinkEmbarrassed

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index