Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   

daCr.Gallery || .. - 1stB: 143 / 2nd Batch Req 149 (Page 151)

SunShine_A IF-Stunnerz
SunShine_A
SunShine_A

Joined: 13 May 2009
Posts: 33517

Posted: 01 August 2012 at 7:17am | IP Logged
Will comment in new shopApprove

The following 1 member(s) liked the above post:

bairiyaa.isskq

sofiaaax. IF-Sizzlerz
sofiaaax.
sofiaaax.

Joined: 29 July 2008
Posts: 16314

Posted: 01 August 2012 at 12:51pm | IP Logged
firstly CONGRATS on finishing  your galleryyy Avuuu HugHeart
open new on sooon Tongue
WOW all requests are looking too goood ;D i have to say about mine first ... Day Dreaming i sooo soo love loveee mineDay DreamingDay Dreaming
SERIOUSLY i am literally Drooling here right now i just HEART mine Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreamingreally thank youu sooo soo much <3HugHeart
also loved everyone else is reqs Big smilemy fav was Mine,Zarqa,Ashlesha,Hoor,Nahi nd Hina's request mostBig smile
KeepROCKING <3
 
TakeCare
LoveYou
Sofia
<3
 

The following 1 member(s) liked the above post:

bairiyaa.isskq

-Zaara- IF-Rockerz
-Zaara-
-Zaara-

Joined: 27 April 2009
Posts: 5613

Posted: 01 August 2012 at 4:13pm | IP Logged
fabulous work!!!
love Aysha's request <3

The following 1 member(s) liked the above post:

bairiyaa.isskq

nadaanmasakalli IF-Achieverz
nadaanmasakalli
nadaanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 122067

Posted: 01 August 2012 at 4:19pm | IP Logged
OMG i love them all that GK sig is so good love the greenish  &that HC icon for Sofi has the best coloring and Cropping i wish it was free to use

& i want to know what you think of Harshiya sig caz i think it's DAMN PERFECTTT


The following 2 member(s) liked the above post:

sofiaaax.bairiyaa.isskq

Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Joined: 09 October 2005
Posts: 8307

Posted: 02 August 2012 at 7:21am | IP Logged

Sigh... this woman will take 021879868587468 years to open a new shop. YOU KNOW I HAVE NO PATIENCE. soo you doo better quick before i lose it ROFL You know me verrry well Evil Smile buahahahha anywasss Tongue


just again CONGRATULATIONS for completing this gallery Hug

I am so so so proud of you Approve lol that you keep updating and stuff u know :P now i wount be too cute and sweet cuz tere liye itna hi kaafi hai KAMEENI. justDO it alreaddyROFL

Okaaay i will shatapp now and not talk here.. itna theek hai :p lol

Will seee u in the nexttt shoppp sooo !


Jaldiii karooo, lardkiiiROFL


HATEYOU! HugHeart

The following 1 member(s) liked the above post:

bairiyaa.isskq

nm21 Goldie
nm21
nm21

Joined: 27 February 2008
Posts: 1996

Posted: 02 August 2012 at 12:27pm | IP Logged
Hey Avni!
Just wanted to say outstanding creations, a fan of your work already! Sofia introduced me to your gallery! I really adore everything!
All the best for your new gallery, I'll make sure I keep a look out for your updates :) xxx

The following 1 member(s) liked the above post:

bairiyaa.isskq

bairiyaa.isskq IF-Sizzlerz
bairiyaa.isskq
bairiyaa.isskq

Joined: 19 November 2009
Posts: 16351

Posted: 02 August 2012 at 4:22pm | IP Logged

.

Thankyouuu SOO much, Guys! Hug ... Im soo happy everyone liked the reqs! :D

Thanks all for your lovely comments.. means alot :D
.
nd YEP! im DONEEE with this shoppp! yahoeee Dancing
Sooo.. agle mulaqaat hogi.. in my next shop! Embarrassed 
.
xx

The following 2 member(s) liked the above post:

Barishkiduaasofiaaax.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Swati's Gallery - Update: 68, 70, 73, 74, 76, 78

2 3 4 5 6 7 ... 79 80

Author: preity*zinta   Replies: 633   Views: 23546

preity*zinta 633 23546 22 May 2013 at 6:43am by -Swetha-
Jaan's Gallery|C|p142|Arhi/Kryan/Bolly

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: patakhaguddi   Replies: 1199   Views: 55845

patakhaguddi 1199 55845 25 August 2012 at 11:38pm by patakhaguddi
SanoCG# 16 (C)- RL:115|reqs{1st batch} : 144

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Sano88   Replies: 1199   Views: 29621

Sano88 1199 29621 19 February 2012 at 11:20pm by Sano88
Yummilicious Gallery|O|Upd 128| New Gallery pg 142

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: x..Anki..x   Replies: 1212   Views: 32870

x..Anki..x 1212 32870 30 August 2011 at 6:13am by x..Anki..x
|SinisterSoulArts|O|Batch#10{Page45}|

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: epiphany.   Replies: 386   Views: 12048

epiphany. 386 12048 09 June 2011 at 2:20pm by psawyer

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index