Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   

Sharon badnam hui ... par kiss ke liye ? (Page 6)

dmgfanA1 Senior Member
dmgfanA1
dmgfanA1

Joined: 27 March 2011
Posts: 437

Posted: 03 January 2012 at 4:41pm | IP Logged
lol
nice and tru post
swayum is best choice 4  sharon 

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

-Sakina- IF-Sizzlerz
-Sakina-
-Sakina-

Joined: 19 October 2008
Posts: 10523

Posted: 03 January 2012 at 11:44pm | IP Logged
OMG!!!!
 
RAFZ!!!!
 
ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

epiphany. IF-Sizzlerz
epiphany.
epiphany.

Crazy Creative Minion
Joined: 01 July 2010
Posts: 20411

Posted: 03 January 2012 at 11:52pm | IP Logged
Amusing, very amusing. LOL

But in the literal aspect of it, I guess, you're right through and through. Someone who is as uptight and frustrated and bitchy as Sharon needs the most polished form of patience in a guy to tackle her, that's Swayum for her. Yeah, that makes sense, makes me happy. Approve


I really like the Vicky bit of it, by the way. Big smile
Hilarious post, there! 



-Savage




The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

manali.mulik9 Goldie
manali.mulik9
manali.mulik9

Joined: 15 February 2009
Posts: 1166

Posted: 04 January 2012 at 12:04am | IP Logged
loved itLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

.Comics_Music. IF-Rockerz
.Comics_Music.
.Comics_Music.

Joined: 27 October 2008
Posts: 5463

Posted: 04 January 2012 at 5:44am | IP Logged
All the parts are awesome Rafz!!!!!
Haasa diya tuune toh...needed it badly after the SwaRon tension!!!

Edited by Ritu_Cool_2197 - 04 January 2012 at 5:44am

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

KriyanshSwaron9 IF-Dazzler

Joined: 30 June 2011
Posts: 3240

Posted: 04 January 2012 at 9:55am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

marauder IF-Sizzlerz
marauder
marauder

Joined: 08 January 2011
Posts: 12002

Posted: 04 January 2012 at 11:26am | IP Logged
ROFLROFL  hahaha . Wonderful post . Can't imagine what will happen if sharon is paired opposit anyone else. The best was Bharat and Sharon. LOL
ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

harshi94 Groupbie
harshi94
harshi94

Joined: 16 November 2011
Posts: 84

Posted: 04 January 2012 at 7:38pm | IP Logged
 roflmao!! ROFL ROFL
i wonder how do you get such awesome thoughts..
well everybody knows that shantannu and sneha can only play the role of swayam and sharon perfectly but i didnt know y..
but today after reading your post i understood LOL 
awesome post re... Clap ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ff on kriya and sharon

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

Author: kria_d3   Replies: 347   Views: 44787

kria_d3 347 44787 04 July 2013 at 9:42am by kria_d3
Swayam's love for Sharon in current episodes

2 3 4

Author: ...Such...   Replies: 27   Views: 5465

...Such... 27 5465 26 October 2012 at 5:12am by Dauntless_Diva
HOT SWAYAM-CUTE SHARON

2 3

Author: muskurana   Replies: 23   Views: 4525

muskurana 23 4525 26 January 2012 at 12:08pm by OneThatGotAway
Swayam Sharon : Dooriyan Bhi Hai Zaroori

Author: krittika23   Replies: 6   Views: 1058

krittika23 6 1058 16 December 2011 at 5:52am by CrazyGirl.21
Want to see SHARON dancing Indian! :)

2 3 4

Author: -.nandini.-   Replies: 29   Views: 1480

-.nandini.- 29 1480 11 December 2011 at 4:36am by muskurana

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index