Navya

India-Forums

   
Navya
Navya

Mujhe mera kiss wapis do Navya... (Page 3)

-Arishi- IF-Rockerz
-Arishi-
-Arishi-

Joined: 21 March 2010
Posts: 8593

Posted: 26 May 2011 at 9:12am | IP Logged
LOLLOLLOLLOL
hota haihota hai sab ke saat hota yeh ...it ws sooo romantic Day Dreaming
m thinking to amke a vm for tht scenes

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

.Juhi. IF-Sizzlerz
.Juhi.
.Juhi.

Joined: 23 February 2011
Posts: 16756

Posted: 26 May 2011 at 9:15am | IP Logged
Originally posted by mari-d

LOL
hota haihota hai sab ke saat hota yeh ...it ws sooo romantic Day Dreaming
m thinking to amke a vm for tht scenes

hehehehe lolx...LOLLOL

plz make VM...evn m thinkin of doin dat...Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

-Arishi-

-Arishi- IF-Rockerz
-Arishi-
-Arishi-

Joined: 21 March 2010
Posts: 8593

Posted: 26 May 2011 at 9:21am | IP Logged
Originally posted by Love_Anant

Originally posted by mari-d

LOL
hota haihota hai sab ke saat hota yeh ...it ws sooo romantic Day Dreaming
m thinking to amke a vm for tht scenes

hehehehe lolx...LOLLOL

plz make VM...evn m thinkin of doin dat...Wink
yaa i hv start to work on it kal tak allah ne chaha tho banjayegaWinkEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

.Juhi. IF-Sizzlerz
.Juhi.
.Juhi.

Joined: 23 February 2011
Posts: 16756

Posted: 26 May 2011 at 9:27am | IP Logged
Originally posted by mari-d

Originally posted by Love_Anant

Originally posted by mari-d

LOL
hota haihota hai sab ke saat hota yeh ...it ws sooo romantic Day Dreaming
m thinking to amke a vm for tht scenes

hehehehe lolx...LOLLOL

plz make VM...evn m thinkin of doin dat...Wink
yaa i hv start to work on it kal tak allah ne chaha tho banjayegaWinkEmbarrassed

wah...m juzz thinking...strt nhi kiya...do upload on IF aftr makin...

The following 1 member(s) liked the above post:

-Arishi-

-Arishi- IF-Rockerz
-Arishi-
-Arishi-

Joined: 21 March 2010
Posts: 8593

Posted: 26 May 2011 at 9:39am | IP Logged
Originally posted by Love_Anant

Originally posted by mari-d

Originally posted by Love_Anant

Originally posted by mari-d

LOL
hota haihota hai sab ke saat hota yeh ...it ws sooo romantic Day Dreaming
m thinking to amke a vm for tht scenes

hehehehe lolx...LOLLOL

plz make VM...evn m thinkin of doin dat...Wink
yaa i hv start to work on it kal tak allah ne chaha tho banjayegaWinkEmbarrassed

wah...m juzz thinking...strt nhi kiya...do upload on IF aftr makin...
yaa sure

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

.Juhi. IF-Sizzlerz
.Juhi.
.Juhi.

Joined: 23 February 2011
Posts: 16756

Posted: 26 May 2011 at 9:40am | IP Logged
Originally posted by mari-d

Originally posted by Love_Anant

Originally posted by mari-d

Originally posted by Love_Anant

Originally posted by mari-d

LOL
hota haihota hai sab ke saat hota yeh ...it ws sooo romantic Day Dreaming
m thinking to amke a vm for tht scenes

hehehehe lolx...LOLLOL

plz make VM...evn m thinkin of doin dat...Wink
yaa i hv start to work on it kal tak allah ne chaha tho banjayegaWinkEmbarrassed

wah...m juzz thinking...strt nhi kiya...do upload on IF aftr makin...
yaa sure

btw wch scenes nd song r u gonna use..??
rituloveskmh Senior Member
rituloveskmh
rituloveskmh

Joined: 01 April 2011
Posts: 659

Posted: 26 May 2011 at 10:10am | IP Logged
Hahaha Juhi..that was so cute!:)

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

.Juhi. IF-Sizzlerz
.Juhi.
.Juhi.

Joined: 23 February 2011
Posts: 16756

Posted: 26 May 2011 at 10:12am | IP Logged
Originally posted by rituloveskmh

Hahaha Juhi..that was so cute!:)


hehehehehe Embarrassed

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Navya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index