Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~SHilpa ANand FC~Check@PG-60~ (Page 46)

-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 25 May 2011 at 1:39pm | IP Logged
Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by chocolatefreak

Any person sane here!!! whos unaffected by BTLOO shall talk to me others go take a hikee (yes you both)ROFLROFLROFL :P
ROFLROFLROFLu come asking me othr hot ff parts ROFLROFLROFLi will see u i have got 1 lateste again won't give u
hahaha instead of giving it her giv it me ROFL
ROFLROFL yah sure i have pmed her a lot before becaz she told she must need an inspirationROFLROFLROFL

ridu did u msg sanilla
ROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

cant.be.assed.

-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 25 May 2011 at 1:41pm | IP Logged
zee y taking decimal thread's name giving as a dhamkiROFL

ridu bye love u tc gn see u tomoz

even i have to go guys told mum i am taking my admission papers
ROFLROFLROFL

Edited by -pooluvsKaSh- - 25 May 2011 at 1:41pm

The following 2 member(s) liked the above post:

-Zeeshan-FleetingWishes.

cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 25 May 2011 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by chocolatefreak

HUH! Zarqaaa babyyy you cant scare mee. btw no update for 2 weeks! at all! ROFL ssooo youur threats wont work! :PPP

ZEEE one murder allowed nd yur dead! :@
if u dont i wont tlk to u but keep spammiing yur thread! n i will throw chappal at u LOL
ROFLROFL i will also join in spamming thing we can try to kill her thread
yeaahh i love u my crime partner Hugtrust me we already started ukno our last convo on her thread took like 10 pages ROFL
ROFLROFL10 pages wowROFLROFLROFLif we go this way pakka we will kill her threadROFLROFLlove u too partnerHugwe can do it
lol next time we will make it longer n more scarier ROFLROFL
-Zeeshan- IF-Sizzlerz
-Zeeshan-
-Zeeshan-

Joined: 29 June 2006
Posts: 20634

Posted: 25 May 2011 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by -Zeeshan-

ROFLROFLROFLyah better she update so we can save costumes moneyROFLROFLROFL
and some paint money aswell ROFLROFL[/QUOTE]yah sureROFLROFLROFL

bhabhi taht is serz mumma
ROFLROFL

@zee controling is difficult wen desrie takess over u won't be in ur senses
ROFLROFL[/QUOTE]

hawww desire takes over every day kiyaaaROFLROFL
[/QUOTE] ROFLROFLROFLhota hai wen she wear red dress black night it will be i am telling it will be hard for u ROFLROFLROFL it will starts in 1 kiss &  then passion will take overROFLROFL[/QUOTE]

omgggBlushing noww m seriously feeling the hotness in the airROFLROFL


Edited by -Zeeshan- - 25 May 2011 at 1:41pm
-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 25 May 2011 at 1:42pm | IP Logged
Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by zARqaa_X

Originally posted by chocolatefreak

HUH! Zarqaaa babyyy you cant scare mee. btw no update for 2 weeks! at all! ROFL ssooo youur threats wont work! :PPP

ZEEE one murder allowed nd yur dead! :@
if u dont i wont tlk to u but keep spammiing yur thread! n i will throw chappal at u LOL
ROFLROFL i will also join in spamming thing we can try to kill her thread
yeaahh i love u my crime partner Hugtrust me we already started ukno our last convo on her thread took like 10 pages ROFL
ROFLROFL10 pages wowROFLROFLROFLif we go this way pakka we will kill her threadROFLROFLlove u too partnerHugwe can do it
lol next time we will make it longer n more scarier ROFLROFL
ROFLROFLROFLyah sure we will u also full eb full day ol after examsROFLROFLROFLhope it finishes soon it will be our mission

The following 1 member(s) liked the above post:

cant.be.assed.

cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 25 May 2011 at 1:42pm | IP Logged
Originally posted by chocolatefreak

POO and ZARQAA seem like gum ke mele me khoye huye paagal!
Bhaar me gooo :PPP
ZEE ur gonna be dead b4 u start running :P
will meet u there ROFLROFL i thought u werent tlkin to us :P

The following 1 member(s) liked the above post:

FleetingWishes.

-Zeeshan- IF-Sizzlerz
-Zeeshan-
-Zeeshan-

Joined: 29 June 2006
Posts: 20634

Posted: 25 May 2011 at 1:43pm | IP Logged
Byeee RIduuu and pooo

Cya soon tc...gn

The following 1 member(s) liked the above post:

FleetingWishes.

cant.be.assed. IF-Sizzlerz
cant.be.assed.
cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010
Posts: 16698

Posted: 25 May 2011 at 1:43pm | IP Logged
love you too rida bye x

The following 1 member(s) liked the above post:

FleetingWishes.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
STUNNING Shilpa Anand FC!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Zeeshan-   Replies: 1198   Views: 66851

-Zeeshan- 1198 66851 22 December 2010 at 8:57am by Sunnipwincessx
Shilpa Anand aka RIDDHIMA Fanclub

Author: dhwani_angel   Replies: 3   Views: 5699

dhwani_angel 3 5699 10 July 2009 at 1:44am by _Ananya_
Shilpa Anand FC

2 3 4 5 6 7 ... 65 66

Author: beckytower   Replies: 524   Views: 31387

beckytower 524 31387 11 May 2009 at 8:47am by Sonii_Babii
Mayank Anand//Rahul from Dmg//GARDEN

Author: patroclus   Replies: 5   Views: 4457

patroclus 5 4457 01 March 2009 at 2:09am by AshiYuvi4life
~*~ PHOTW #4 - Shilpa Anand ~*~

2 3 4 5

Author: -dramaholic-   Replies: 36   Views: 6804

-dramaholic- 36 6804 17 February 2009 at 12:54am by .JustaDream

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index