Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~SHilpa ANand FC~Check@PG-60~ (Page 28)

Kash-Gurti-Visu IF-Sizzlerz
Kash-Gurti-Visu
Kash-Gurti-Visu

Joined: 20 September 2007
Posts: 20945

Posted: 25 May 2011 at 12:41pm | IP Logged
Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by Kash-fanforever




yah that's good i like drashti she was n dmg

Yess DD Is Cute
So Now You Dont Wach Any Shows?Embarrassed

[/QUOTE]no i don't watch tv at all LOLi don't watch any shows if i get time will see cartoon & hear songs LOL
[/QUOTE]
LOLLOL
Cartoons Tongue
yeah me also like hearing songs its  my favo haha LOLEmbarrassed but now all this movies are so boring me waiting for twilightLOLEmbarrassed

LOL

-Ms.Muffin- IF-Addictz
-Ms.Muffin-
-Ms.Muffin-

Joined: 24 September 2010
Posts: 50952

Posted: 25 May 2011 at 12:41pm | IP Logged


Eeehppp Yashi we got a MSG from our Shona for 100 threads Day Dreaming

The following 2 member(s) liked the above post:

Kash-Gurti-VisuFleetingWishes.

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 25 May 2011 at 12:42pm | IP Logged
Originally posted by Kash-fanforever

Originally posted by kasharti1

Heyyy!! :))
 
Veronica?? Did I see that name??? OMG!! I loveee that nameee...I'm gonna name my twin girls veronica and vanessa, that is of course when and If I have twins...which I'll know like after 10-12 years but ah well, I have stuff planned ROFL  ROFL

Thanks
hahahahahahahahahah  So CuteeEmbarrassed
And Whats Your Name?Big smile

I'm Yashika...but people here call me Yashi. :D
Nice meeting you Veronica! :D

The following 1 member(s) liked the above post:

Kash-Gurti-Visu

Kash-Gurti-Visu IF-Sizzlerz
Kash-Gurti-Visu
Kash-Gurti-Visu

Joined: 20 September 2007
Posts: 20945

Posted: 25 May 2011 at 12:42pm | IP Logged
Originally posted by DJ_AISHII

Originally posted by Kash-fanforever

Originally posted by DJ_AISHII



Baiyya people are soo much sulking up hearing abt decimal thread ROFL


Veronica u should join us in 100 threads celebration party this tuesday

Ohh Really Wow
Thanks For Invite My
Embarrassed


We wud send u a invitation through PM Tongue

We actually do have a lot of fun in the party..

Thankss Dear Cant WaitTongueEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ms.Muffin-

-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 25 May 2011 at 12:43pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by kasharti1

Heyyy!! :))
 
Veronica?? Did I see that name??? OMG!! I loveee that nameee...I'm gonna name my twin girls veronica and vanessa, that is of course when and If I have twins...which I'll know like after 10-12 years but ah well, I have stuff planned ROFL  ROFL
ROFLROFLROFLur already planned ur married life edward i will say this to bellaROFLROFLROFL
ROFL ROFL  ROFL Yeahhh...once I was in a shopping centre and I saw these twin sisters having sooo much fun and they were sooo cute and I was like I want twinsss!!!
ROFL ROFL Ya ya...tell her! ROFL
ROFLROFLROFLu really cracked me up u like twins easily only have to do 1 delivery &  2 kids double treatROFLROFLROFLi hope it comes true soon but depends on ur hubbyROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Kash-Gurti-Visu

Kash-Gurti-Visu IF-Sizzlerz
Kash-Gurti-Visu
Kash-Gurti-Visu

Joined: 20 September 2007
Posts: 20945

Posted: 25 May 2011 at 12:43pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Originally posted by Kash-fanforever

Originally posted by kasharti1

Heyyy!! :))
 
Veronica?? Did I see that name??? OMG!! I loveee that nameee...I'm gonna name my twin girls veronica and vanessa, that is of course when and If I have twins...which I'll know like after 10-12 years but ah well, I have stuff planned ROFL  ROFL

Thanks
hahahahahahahahahah  So CuteeEmbarrassed
And Whats Your Name?Big smile

I'm Yashika...but people here call me Yashi. :D
Nice meeting you Veronica! :D

Nice NameBig smile
And You Can Call My VeroEmbarrassedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 25 May 2011 at 12:44pm | IP Logged
Originally posted by Kash-fanforever

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by Kash-fanforever




yah that's good i like drashti she was n dmg

Yess DD Is Cute
So Now You Dont Wach Any Shows?Embarrassed

no i don't watch tv at all LOLi don't watch any shows if i get time will see cartoon & hear songs LOL
[/QUOTE]
LOLLOL
Cartoons Tongue
yeah me also like hearing songs its  my favo haha LOLEmbarrassed but now all this movies are so boring me waiting for twilightLOLEmbarrassed

LOL[/QUOTE]yes cartoon LOLnow a days filsm boring &  i love twilight Embarrassedi am edward fanLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Kash-Gurti-Visu

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 25 May 2011 at 12:44pm | IP Logged
Originally posted by DJ_AISHII



Eeehppp Yashi we got a MSG from our Shona for 100 threads Day Dreaming
WE DID!!!! Shocked OMG!!!! YAYYY!!! We're so luckyyy!!! yesss!!! Dancing

The following 2 member(s) liked the above post:

Kash-Gurti-Visu-Ms.Muffin-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
STUNNING Shilpa Anand FC!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Zeeshan-   Replies: 1198   Views: 66807

-Zeeshan- 1198 66807 22 December 2010 at 8:57am by Sunnipwincessx
Shilpa Anand aka RIDDHIMA Fanclub

Author: dhwani_angel   Replies: 3   Views: 5699

dhwani_angel 3 5699 10 July 2009 at 1:44am by _Ananya_
Shilpa Anand FC

2 3 4 5 6 7 ... 65 66

Author: beckytower   Replies: 524   Views: 31382

beckytower 524 31382 11 May 2009 at 8:47am by Sonii_Babii
Mayank Anand//Rahul from Dmg//GARDEN

Author: patroclus   Replies: 5   Views: 4457

patroclus 5 4457 01 March 2009 at 2:09am by AshiYuvi4life
~*~ PHOTW #4 - Shilpa Anand ~*~

2 3 4 5

Author: -dramaholic-   Replies: 36   Views: 6803

-dramaholic- 36 6803 17 February 2009 at 12:54am by .JustaDream

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index