Just Dance

India-Forums

   
Just Dance
Just Dance

TIME FOR GAME ;)..!!! (Page 6)

MeraCheekuVirat IF-Rockerz
MeraCheekuVirat
MeraCheekuVirat

Joined: 03 July 2009
Posts: 6597

Posted: 27 May 2011 at 5:33am | IP Logged
its has been mention by me nly! coz it has d word "PREM"Day DreamingEmbarrassed
so lemme give a muvi - Yaadein

The following 1 member(s) liked the above post:

payel_roy

payel_roy IF-Dazzler
payel_roy
payel_roy

Joined: 16 December 2009
Posts: 4176

Posted: 27 May 2011 at 6:37am | IP Logged
Originally posted by NaDzGirl

dude i'v no idea abt da songs ROFL ROFL

i'l go for da co-star, farhan akthar (i really love dis guy, he's sooo unconventional and psst i dont like katrina) ROFL
hey i know a song of this movie... saw in the promo which is salorita... sang by farah and hrEmbarrassed..

The following 1 member(s) liked the above post:

MeraCheekuVirat

payel_roy IF-Dazzler
payel_roy
payel_roy

Joined: 16 December 2009
Posts: 4176

Posted: 27 May 2011 at 6:38am | IP Logged
Originally posted by shahrukh_divya

its has been mention by me nly! coz it has d word "PREM"Day DreamingEmbarrassed
so lemme give a muvi - Yaadein
  song- baathe bhool jathe hain, yade yaad aate hain... title track...
payel_roy IF-Dazzler
payel_roy
payel_roy

Joined: 16 December 2009
Posts: 4176

Posted: 27 May 2011 at 6:39am | IP Logged
so next person shoul say the co-star of yadein..
Arushi. IF-Rockerz
Arushi.
Arushi.

Joined: 13 June 2007
Posts: 8012

Posted: 27 May 2011 at 6:40am | IP Logged
Whooa, the game got tougher in 3 pages, lol. 

Kareena it is.

The following 1 member(s) liked the above post:

payel_roy

payel_roy IF-Dazzler
payel_roy
payel_roy

Joined: 16 December 2009
Posts: 4176

Posted: 27 May 2011 at 6:40am | IP Logged
waw, divya ur leading with 9 points.. dats great. keep going.. i'll try to catch u soon Wink
Arushi. IF-Rockerz
Arushi.
Arushi.

Joined: 13 June 2007
Posts: 8012

Posted: 27 May 2011 at 6:42am | IP Logged
Im just on 3 point. Haawww. 

And Divya and Payal ahead of me :(

Ruko tum dono, haha. 

The following 1 member(s) liked the above post:

payel_roy

payel_roy IF-Dazzler
payel_roy
payel_roy

Joined: 16 December 2009
Posts: 4176

Posted: 27 May 2011 at 6:42am | IP Logged
cool then...
 
   next movie - koi mil geya

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Just Dance Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index