Celebrity Fan Clubs

   

~SHilpa ANand FC~Shonalicious B'DayToYouSaba<3~ (Page 7)

Post Reply New Post

Page 7 of 150

Titanium.

IF-Dazzler

Titanium.

Joined: 17 October 2007

Posts: 3551

Posted: 23 May 2011 at 8:44am | IP Logged
Originally posted by -Cherry-

God sake, Maham ki bachi ROFL Yashi, i wanan reach 700 dude yaar, hayeee dyin to see the layout, Eeeks ROFL
cherry's desperation <3  ROFL

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "~SHilpa ANand FC~Shonalicious B'DayToYouSaba<3~ (Page 7)" in Celebrity Fan Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Cherry-

IF-Addictz

-Cherry-

Joined: 17 December 2007

Posts: 62784

Posted: 23 May 2011 at 8:44am | IP Logged
Originally posted by x.Anku.x

@Yashi: no KaSh :O First page rules say we can KaSh? LOL!

Okay then lets SA :P LOL
 
No No i wanna KaSh man, I can't SA well, it's KASH LOLROFLROFLROFLROFL I can't stop laughing ROFLROFLROFLROFLROFLROFL
 
ROFLROFLROFLROFL

-GoogleWithMe-

IF-Addictz

-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009

Posts: 59822

Posted: 23 May 2011 at 8:44am | IP Logged
i am impatinet to watch the layout were is maham? argg

anku-

IF-Sizzlerz

anku-

Joined: 16 April 2008

Posts: 23722

Posted: 23 May 2011 at 8:44am | IP Logged
@Yashi: REALLY? Like wthhh??? Whyy?? SAs only show is DMG which has KaSh so wth kind of a rule is that :S Stupidity I say!

Anyways, finee.. lets SA!!! :D

The following 2 member(s) liked the above post:

Titanium.Bazingaa

Bazingaa

IF-Sizzlerz

Bazingaa

Joined: 05 May 2008

Posts: 11925

Posted: 23 May 2011 at 8:44am | IP Logged
Originally posted by x.Anku.x

@Yashi: no KaSh :O First page rules say we can KaSh? LOL!

Okay then lets SA :P LOL
DO they? i dunno lol but we can't only KaSh... this is SA so yeah, we've been told to keep KaSh to a minimum! Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Titanium.

-Cherry-

IF-Addictz

-Cherry-

Joined: 17 December 2007

Posts: 62784

Posted: 23 May 2011 at 8:45am | IP Logged
Originally posted by -KaSh4Eternity-

Originally posted by -Cherry-

God sake, Maham ki bachi ROFL Yashi, i wanan reach 700 dude yaar, hayeee dyin to see the layout, Eeeks ROFL
cherry's desperation <3  ROFL
 
 
ROFLROFLROFLROFLROFL I can't wait to see it man, the theme has been a mystery for sooo long and the mystery maker, can't wait Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

Titanium.

Fari.Kashian

Goldie

Fari.Kashian

Joined: 26 February 2011

Posts: 2259

Posted: 23 May 2011 at 8:45am | IP Logged
Ok, Im about to leave for my exam. Im so mad I wont be here for the 700 celebrations Angry

Wish me luck guys and keep Kashing! Hug
well once 700 is made go there and Keep Kashing. As of now, keep rocking pirates! Dancing

Bazingaa

IF-Sizzlerz

Bazingaa

Joined: 05 May 2008

Posts: 11925

Posted: 23 May 2011 at 8:46am | IP Logged
Originally posted by x.Anku.x

@Yashi: REALLY? Like wthhh??? Whyy?? SAs only show is DMG which has KaSh so wth kind of a rule is that :S Stupidity I say!

Anyways, finee.. lets SA!!! :D
Yeah, some "people" had been complaining that this is more like KaSh FC than SA and after that Zee asked us to keep KaSh to a minimum. I think that's right though, we have heaven for KaSh so. Embarrassed

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
STUNNING Shilpa Anand FC!!!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

-Zeeshan- 1203 43391 22 December 2010 at 8:57am
By Sunnipwincessx
Shilpa Anand aka RIDDHIMA Fanclub dhwani_angel 3 4158 10 July 2009 at 1:44am
By _Ananya_
Shilpa Anand FC

2 3 4 5 6 7 ... 65 66

beckytower 524 20614 11 May 2009 at 8:47am
By Sonii_Babii
Mayank Anand//Rahul from Dmg//GARDEN Rohini.star 5 3154 01 March 2009 at 2:09am
By AshiYuvi4life
~*~ PHOTW #4 - Shilpa Anand ~*~

2 3 4 5

-dramaholic- 36 4153 17 February 2009 at 12:54am
By .JustaDream

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.