Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven:Dher Saara Isne Khaya-SA to KSG (Page 73)

FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19724

Posted: 22 May 2011 at 2:42pm | IP Logged
Originally posted by -Cherry-

Originally posted by chocolatefreak

I gotta go now, will be bak later maybee
Ayeshaa dii dont worry u rokk, ur one of the best nd ppl want to become like you wich they can never ;) keep smiling nd dont take these things to heart plz

Swanzzyy haw  ur writing style has been copied :O omggg if my one ever resembled to you sorryy i never intended to sachhi really!
 
cya later baby
 
Not you yaar rishu, someone LITERALLY took a whole page of one of the parts of taming the unknown and stuck it in their FF. And then thrs others who i don't wanna mention, thats why i don't go on FF section or write thr.
 
Forget it. Embarrassed
:O :O :O
OMGGG you should have claimed that! why r the kashianz only targeted?!
aww babyy ur the best writer heree, nobody can write the way u do nd so they copyy! ILY nd Bedroom now UPDATE!TongueLOLLOLLOLLOL

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 22 May 2011 at 2:42pm | IP Logged
tani di - glad you "git" them ROFL

ashu - am not making anything..have two exams this week :( i haven't even studied for the other one yet..sucks.

Edited by KaShbaby_Riya - 22 May 2011 at 2:42pm

The following 2 member(s) liked the above post:

TaniLovesDB5Knotfadedaway

-Priya- IF-Addictz
-Priya-
-Priya-

Joined: 23 May 2008
Posts: 92670

Posted: 22 May 2011 at 2:43pm | IP Logged
i love the song saathiya
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 22 May 2011 at 2:43pm | IP Logged
Lol Rida, aint worth it, they got what the deserved at the end anyway. LOL I shall update bedroom on my due date ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

FleetingWishes.

FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19724

Posted: 22 May 2011 at 2:44pm | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

Originally posted by chocolatefreak

Riyaaa! u made a VM for 700th ? :D


nope! have some imp exams so can't..i don't think i'll be here during 700th either lol
:O Whyyy do we have this useless thing called exams!?? NO! youre not gonna be here?? :O :O no dont say that! aww i badly wnted to see a vm from youuu but exams r more important! All The Very Best ur gonna rokk! Embarrassed
notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 57129

Posted: 22 May 2011 at 2:44pm | IP Logged
priya ;)
 
riyu - haha! HIGHIFVE! I m not going to be here got 700 also ;)
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 22 May 2011 at 2:45pm | IP Logged
Originally posted by ayeshaaa.

priya ;)
 
riyu - haha! HIGHIFVE! I m not going to be here got 700 also ;)
 
LOL The amount of people that aren't here for 700 just increase, me not here too. Urg, stupid annoying exams, which i'm gonna fail.
TaniLovesDB5K IF-Sizzlerz
TaniLovesDB5K
TaniLovesDB5K

Joined: 14 November 2009
Posts: 14071

Posted: 22 May 2011 at 2:46pm | IP Logged
Riya ki bacchi... stop being mean 2 me...:P and I am glad dat u r glad dat I git dem...:P:P:P WHERE DA HELL IS MAHAM?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Kinshuk&Parul[Ragvir]*Angad&Saara[Saalekh] Jannat

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: -Gaganjot-   Replies: 265   Views: 23131

-Gaganjot- 265 23131 30 November 2009 at 9:05am by SanihaKaKinshuk
Kinshuk&Parul[Ragvir]*Angad&Saara[Saalekh] Jannat

2 3 4 5 6 7 ... 88 89

Author: -Gaganjot-   Replies: 707   Views: 35480

-Gaganjot- 707 35480 22 April 2009 at 1:11pm by --Panchi--
Kinshuk&Parul[Ragvir]*Angad&Saara[Saalekh] Jannat

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -Gaganjot-   Replies: 1203   Views: 44117

-Gaganjot- 1203 44117 06 April 2009 at 11:40am by SecretKhabri420
Kinshuk&Parul[Ragvir]*Angad&Saara[Saalekh] Jannat

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -Gaganjot-   Replies: 1201   Views: 39256

-Gaganjot- 1201 39256 30 March 2009 at 11:48am by -Gaganjot-
Kinshuk&Parul[Ragvir]*Angad&Saara[Saalekh] Jannat

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: -Gaganjot-   Replies: 1208   Views: 44707

-Gaganjot- 1208 44707 28 March 2009 at 12:08am by pc84

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index