Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Dhakkans_for life..CC#2 (invites only) (Page 39)

-CreativeSoul- IF-Sizzlerz
-CreativeSoul-
-CreativeSoul-

Joined: 30 January 2010
Posts: 17139

Posted: 21 May 2011 at 4:11pm | IP Logged
Originally posted by princess-sania

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiii

bye maddy Hug tc luv you
hey sani Hug how r u?
Im fine thanks how are you?
im great
so wats up?
nothing i just woke up wbu?
Yea LOL
WOW itni chatting hehe
yup ajj subha sab ol the so bhut chatting hoiLOL

-Useless-Toy- IF-Addictz
-Useless-Toy-
-Useless-Toy-

Joined: 12 July 2010
Posts: 90583

Posted: 21 May 2011 at 4:13pm | IP Logged
Originally posted by hiii

Originally posted by ansarSss

Originally posted by hiii

oh yeah main soch rahi thi ke itne dino bat apka scrap mujhe laga kisi ne kuh kaha hai so i asked tashu par usne kaha kuch nahi hua.kukemujhe toh laga ap hum sab se bhut gussa hain
u know app pehle insaan ho joh kehr raha  hai mujhe bura lagta hai while laughingLOL

nahi muje gusa nahi ata,,LOLbus wo os ne PM he eysa kiya tha ke main amjha ap sab ne kaha haiLOLto bad mian Tafia+Sehhnazz ne batay ke ye sach haiLOL
kio nahi lagna chhaye,?LOL
oh ok hmmm pata nhi sehhnazz gayi kaha? meri uss se kabse bat nahi hoi? or woh esi hi hai bhut attitude hai or bhut mean ahin toh i know us waqt ap ko bhut gussa aya hoga

kya meri to roz he hoti haiLOLwo bhe saniya ki waja se nahi atiROFL
wait main ap ko PM send karta hon main ne os se aram se bat ki thi koi gusa ya batzmi nahi ki thi waitLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

.TeriYaad.-CreativeSoul-

Hearts.Flowers IF-Sizzlerz

Joined: 13 September 2010
Posts: 18661

Posted: 21 May 2011 at 4:13pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
Hearts.Flowers IF-Sizzlerz

Joined: 13 September 2010
Posts: 18661

Posted: 21 May 2011 at 4:14pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

-CreativeSoul-

-CreativeSoul- IF-Sizzlerz
-CreativeSoul-
-CreativeSoul-

Joined: 30 January 2010
Posts: 17139

Posted: 21 May 2011 at 4:14pm | IP Logged
Originally posted by ansarSss

Originally posted by hiii

Originally posted by ansarSss

Originally posted by hiii

oh yeah main soch rahi thi ke itne dino bat apka scrap mujhe laga kisi ne kuh kaha hai so i asked tashu par usne kaha kuch nahi hua.kukemujhe toh laga ap hum sab se bhut gussa hain
u know app pehle insaan ho joh kehr raha  hai mujhe bura lagta hai while laughingLOL

nahi muje gusa nahi ata,,LOLbus wo os ne PM he eysa kiya tha ke main amjha ap sab ne kaha haiLOLto bad mian Tafia+Sehhnazz ne batay ke ye sach haiLOL
kio nahi lagna chhaye,?LOL
oh ok hmmm pata nhi sehhnazz gayi kaha? meri uss se kabse bat nahi hoi? or woh esi hi hai bhut attitude hai or bhut mean ahin toh i know us waqt ap ko bhut gussa aya hoga

kya meri to roz he hoti haiLOLwo bhe saniya ki waja se nahi atiROFL
wait main ap ko PM send karta hon main ne os se aram se bat ki thi koi gusa ya batzmi nahi ki thi waitLOL
really?? kabhi ussse kahiye ga ke woh yaha ajaya karre meri toh mahino se bat nahi hoi uss seLOL
acha theek hai send karre main bhi dekho kya bat hoi thiLOL
-CreativeSoul- IF-Sizzlerz
-CreativeSoul-
-CreativeSoul-

Joined: 30 January 2010
Posts: 17139

Posted: 21 May 2011 at 4:15pm | IP Logged
Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiii

bye maddy Hug tc luv you
hey sani Hug how r u?
Im fine thanks how are you?
im great
so wats up?
nothing i just woke up wbu?
Yea LOL
WOW itni chatting hehe
yup ajj subha sab ol the so bhut chatting hoiLOL
must have had fun na i wish i was here
yeah it was fun total spaamersLOL yeah kash u were here as well it would have been funnerTongue
-Useless-Toy- IF-Addictz
-Useless-Toy-
-Useless-Toy-

Joined: 12 July 2010
Posts: 90583

Posted: 21 May 2011 at 4:15pm | IP Logged
Originally posted by hiii

Originally posted by ansarSss

Originally posted by hiii

dekha main ache acho ki bolti band kar deti hoo ROFL ROFL
mujhe bhi herani ho rahi hai ROFL

1st time hova hai madam warna ansar kisi se chup hone wala nahi haiROFLap bohat luky hainROFL
acha ye bteyiin ap ko pizzaa to acha nahi lagta na,?ROFL
ROFL par tanzeel woh larki hai jo sab ko chup kara deti hai; ap ke liye first time hua hoga par mujh se bat karte rahe gai to asa bhut hone wala hai ROFL ROFL
acha lagta hai mera favorite cheece pizza hain kyu ap ko nahi acha lag ta?

nahi ab nahi ho ga likh lain kahin beshakROFLROFL
lagta hai mera fav chicken tikka pizza haiLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

.TeriYaad.-CreativeSoul-

-Useless-Toy- IF-Addictz
-Useless-Toy-
-Useless-Toy-

Joined: 12 July 2010
Posts: 90583

Posted: 21 May 2011 at 4:16pm | IP Logged
Originally posted by princess-sania

Originally posted by ansarSss

Originally posted by princess-sania

Originally posted by ansarSss

Originally posted by princess-sania

Hieee guyzzzHug

hi Sania,,,Smile
Hie AnsarROFL

kya hal haiSmileROFL
thik hon or tum kaise ho?ROFL

main bhe theek hon ap keise ho,?LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.TeriYaad.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 39370

meluvsrk 610 39370 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
~SmMaKrRrBsZ #8~ *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: blackdaughter   Replies: 1056   Views: 50156

blackdaughter 1056 50156 30 January 2012 at 9:25pm by indiandoll89
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 864   Views: 86396

.Aparajhita. 864 86396 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1158   Views: 38884

SobtiObsession 1158 38884 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 75 76

Author: ROBlicious.   Replies: 603   Views: 28127

ROBlicious. 603 28127 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index