Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Sano CG#10-OPEN- Note|BollyTelly|127|Arshi|143 (Page 113)

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 04 June 2011 at 4:08pm | IP Logged

I don't really know the problems with copyright issues regarding siggies and such, so I'm just gonna stay out of it. Hope it gets solved really soon!!

As for your update, gorgeous!! Just love Shona's siggies. She's looking so beautiful!!

The following 1 member(s) liked the above post:

sanober.

AS.. IF-Stunnerz
AS..
AS..

Joined: 22 May 2008
Posts: 30707

Posted: 04 June 2011 at 4:11pm | IP Logged
YAARA TUSI MERAY DIL KI BAAT KAHI...kasam say
wohi na...

busss from my side no comment,, im hating this issue, its irrate me alot, yahan jahu buss yahi chal raha hai.. i know im rude par main to tang a gai hun
anyway


awww Jenni sig is very very cute.. aww beautiful lady..
lovd other sigs alsoBig smile

senorita

The following 1 member(s) liked the above post:

sanober.

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 04 June 2011 at 4:30pm | IP Logged
Wow hope i am not copying ur work Embarrassed

Luv the BALH siggy. Will use that soon. Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

sanober.

-Selcouth- IF-Stunnerz
-Selcouth-
-Selcouth-

Chit-Chat Banner Contest Winner
Joined: 08 March 2006
Posts: 48197

Posted: 04 June 2011 at 6:33pm | IP Logged
shona sig is just amazingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming
Mallu

The following 1 member(s) liked the above post:

sanober.

-DulceMaria- IF-Sizzlerz
-DulceMaria-
-DulceMaria-

Joined: 18 October 2006
Posts: 17650

Posted: 04 June 2011 at 7:31pm | IP Logged
loved Bahl & Shilpa ones a lot.
Natalie.

The following 1 member(s) liked the above post:

sanober.

sanober. IF-Achieverz
sanober.
sanober.

Joined: 10 April 2005
Posts: 129002

Posted: 05 June 2011 at 12:03am | IP Logged
Originally posted by Sunshine Girl

Wohhooo Shilpa one is too good...shez lukin super beautiful...gr8 coloring...jenny one is good too...;)
 
 
Thank you so much hina, Big smile
 
Originally posted by taman07


 OMG... every shop copying stuff yaar anywhere i go, i see copying and over inspired yaar 

even this morning i saw starry.phoenix and she had was complaining  the same stuff yaar, asih and ragz too yaar. i feel bad for u all yaar and i hope this matter solve soon yaar 

Lol, this issue should get solved soon or else i'm gonna et mad seeing notes flaunting in each and every gallery.ROFL
 
i love all of your works yaar , really IF when i join IF and i got my first PM for update and i saw yamni works yaar and  it was awesome yaar , u all are so creative yaar
 
She makes lovely creations:)

i feel lack of creativity yaar  but i feel bad for u that someone is copying your creativity yaar 

Lol, abhi tak toh nobody copied my work, but if they are doing ..i m not aware of it.. but! I'm not gonna do anything abt it. LOL
 
i am happy that i am not one of them yaar, i tried making siggys and failed miserably yaar
 
Keep trying, you gonna rock someday. Big smile

i am happy that i failed  because  i don't want be one of those friend who copied yaar,

Lol, i know you'll not ever copy someone Embarrassed
anyway why don't u all pm the mod about what is happening right now yaar 
 
Lol, I've no complains abt the copy issue.. i'd to put the note just for my friends lolLOL

then everything might get solve yaar 

 and u know people are gonna over inspired since u all are soo good yaar Embarrassed

Thank you so much. Embarrassed


coming to your update yaar 


Jenny
 

this one look super cute yaar, u added her all the expressions so nicely yaar 
beautiful sig yaar 
 
thank you Embarrassed
 
 i like it yar , it just i told u na u are prefect yaar 
i like the text too yaar 
gorgeous  yaar Star   nice one yaar 
 
thanks alott Big smile
 
Bade ache lagte hain
 
  and i heard alot about the show yaar , it is nice yara 
it is awesome sig yaar and it look sweet too yar 

 

Havent seen it lately so i don't know abt it. ConfusedLOL



The following 1 member(s) liked the above post:

Sunshine Girl

sanober. IF-Achieverz
sanober.
sanober.

Joined: 10 April 2005
Posts: 129002

Posted: 05 June 2011 at 12:04am | IP Logged
Originally posted by AbhayVakil_1992

beautiful work hun..I really have no words..just LOVE ur creations<3
Especially love this one<3

The colouring..the styles..textures used..everything is just FLAWLESS<3
Involving the copy issue..RES for that:)
Keep rocking hun<3
Sneha:)

 
OMG!! thank you so much sneha. Embarrassed glad u liked it. Hug
sanober. IF-Achieverz
sanober.
sanober.

Joined: 10 April 2005
Posts: 129002

Posted: 05 June 2011 at 12:06am | IP Logged
Originally posted by MG.Creations

I don't really know the problems with copyright issues regarding siggies and such, so I'm just gonna stay out of it. Hope it gets solved really soon!!

As for your update, gorgeous!! Just love Shona's siggies. She's looking so beautiful!!
 
Okay.  me too, i wanna stay out of it.. I'm just so depressed seeng my friends upset. ConfusedOuch anyways, thank u so much. Big smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SanoCG#6-[CLSD|PKYEK|142|Reqs|141CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 139 140

Author: sanober.   Replies: 1115   Views: 46018

sanober. 1115 46018 14 February 2011 at 11:19pm by sanober.
Sano Request Shop # 1 (C)6/138/7/139

2 3 4 5 6 7 ... 130 131

Author: sanober.   Replies: 1046   Views: 51243

sanober. 1046 51243 09 February 2011 at 3:29am by psawyer
ArShI'S ArT cOrNeR!!!!updt..3

2 3

Author: ramsha_002   Replies: 17   Views: 2512

ramsha_002 17 2512 17 December 2010 at 4:44am by Riasa
Sano Creations Gallery#5 Updated on pg141MegaUpdte

2 3 4 5 6 7 ... 139 140

Author: sanober.   Replies: 1116   Views: 36249

sanober. 1116 36249 22 December 2009 at 12:06am by sanober.
*Exclusive Poem Siggys!* OPEN!(open 4 summer only)

2 3 4 5 6 7

Author: july12_1995   Replies: 49   Views: 13346

july12_1995 49 13346 30 June 2009 at 7:12pm by muffins2waffles

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index