Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Charu'sCreative World-*C* Updt Pg105 Rishta.com, EBI, IPK 2, etc (Page 8)

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 23 May 2011 at 2:45am | IP Logged
                                        

           

    

                                

 

My first ever creation for our shop is for u my Radzy sweetheart.. coz u r da main reason for this thing happening in reality!!! Embarrassed love yaa for that.. i hope u like what i made for u.. It just a small thing, actually i can't really thank you enough.. Love yaa...  Hug

 

 Wid a bit different effect... 

 

 
& for my first customer who came wid pictures!!! LOL (sorry PriyuEmbarrassed)

 

 
 Siddhant Karnick

 

  Vaibhav Devki (Mukti Bandhan couple)

  
  Different effect
 

 Ranbir Kapoor - Made these some days back, but there was no place to post  those so  sharing this now... Embarrassed

   
 
 
 
 Now some Avis.. Big smile

  
 Chandra Gupta Maurya - i so so sooo loved his expressions.. Day Dreaming Just look at his  eyes!!!! Day Dreaming

  
  Vaibhav & Devki (VaIki) - one of da cutest scene!!! Embarrassed

  
 Rohan Mehra (Kavi Shashtri) - I can see the future!! Ek bandar tumpe line mar raha  hai!!! lolzz!!!! LOL
 
 

  



Edited by Charu21 - 23 May 2011 at 2:53am

The following 20 member(s) liked the above post:

deepadearminahil1997readingworms._.mariam._radt-HJ-sajnieBeyondHorizonWriter_At_Heart-Rumi-Ms.Goodyblossom1234Chiinnu.Nabi.--sunshine--shewolf.neeme-CromulentHaze-Amor.-Swetha-

shewolf. IF-Sizzlerz
shewolf.
shewolf.

Joined: 28 October 2010
Posts: 13722

Posted: 23 May 2011 at 3:10am | IP Logged
Res
**EDITED..
I know..I know..I'm VERY early..ROFL
______________
Awesome update..Embarrassed
...

aww..the Robie..sigg..Day Dreaming..Blushing

and the Kavi shastri one too looks cute..Embarrassed

Aah..my Siddy boy!Smile he's HOT!BlushingBlushing

the Vaibhav-Vedika sigg is adorable..Wink

and the Ranbir one's are the cutest!!!!!!!!Blushing
...
the avi's are awesome too..Clap
...

Aah Ritu's surprise..stole my heart..Blushing




Edited by ..SheWolf.. - 26 May 2011 at 2:50am

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Chiinnu IF-Sizzlerz
Chiinnu
Chiinnu

Joined: 23 May 2010
Posts: 16224

Posted: 23 May 2011 at 3:14am | IP Logged
Cool update !!!!!

all creations are just superb...keep rocking !!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

-Swetha- IF-Addictz
-Swetha-
-Swetha-

Joined: 01 January 2010
Posts: 50176

Posted: 23 May 2011 at 3:21am | IP Logged
awesome update by u charuClap
i loved all ur siggies and avi's dat u madeHeartDay Dreaming

siddhant's siggy was hotBlushingDay Dreaming
vaibhav-devki siggies r too goodEmbarrassed
ranbir siggies r jst splendidDay Dreaming

i liked the avi of CGM of Jai ho... the mostDay Dreaming

& ur surprise for ritu was jst out of the worldBlushingDay Dreaming


Edited by -Swetha- - 01 June 2011 at 11:09pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

...PARiNA... IF-Rockerz
...PARiNA...
...PARiNA...

Joined: 19 June 2009
Posts: 8639

Posted: 23 May 2011 at 3:31am | IP Logged
wooow amazing ones Charu

love these a lot


these both are super cute ...
  
 
 


The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 23 May 2011 at 3:37am | IP Logged
@ Chinnu -- thanx sooo much... Hug

@ Pari -- awww.. Embarrassed me too just love those a lot... thanx sooo much dear.. Hug Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

.Nabi.

.Nabi. IF-Sizzlerz
.Nabi.
.Nabi.

Joined: 07 June 2010
Posts: 16314

Posted: 23 May 2011 at 3:38am | IP Logged
My God!!!! Wat an update...Shocked Day Dreaming Day Dreaming

The pattinson one, hot..Blushing Day Dreaming
The coloring the text perfect..Approve Clap
Radzy where are u?Blushing Wink

Me the first customer..Party Dancing
Sori priyu..Tongue
Omg charu im speechless. That was quickLOL
This kavi sig is hot and cute at the same time..Blushing Clap
Yay yay finally i have my own kavi, only for myself..Dancing Dancing
Love u my siggy..Star Hug

Nahiii Siddhant!!! U dont have the right to look so hott..Ouch Blushing Day Dreaming
Hide him charu kissi ki buri nazar na lage uss par..Wink

I dont watch mukti bandhan show. This couple look cute together.
Great job..Clap Clap
Ranbir kapoor..Day Dreaming Cuteness personified..Approve Clap

Hayee avis bhi jai..Tongue
Love them all..Clap Thumbs Up
The second one too cute..Embarrassed
Omg Mr Rohan Mehra!!!Blushing Day Dreaming
I can remember that epi..ROFL
No doubt this one is my fav..Embarrassed

Surprise Ritu u lucky girl..LOL Wink
Vivu is indeed too hot too handle..Blushing Day Dreaming

Hayee Star im dead seeing so much hotness altogether..Blushing Day Dreaming
You did a marvellous job my siggy Star Clap Clap
keep it up..Thumbs Up

Now me rushing to use my sig of my own kavi and  u know whom..Wink

Love u my star..
    



The following 3 member(s) liked the above post:

radtCharu21Writer_At_Heart

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 23 May 2011 at 3:50am | IP Logged
Thanxxx sooo much Nabzy my avi Star  HugHugHug

yeahhh i know!! Radz would love that one!! Blushing I hope she comes ol soon!!! Tongue Approve woahhh u loved da text & effects!!! thanx so much!!! Party

Hahaha!! i made that Kavi siggy yest evng only coz i couldn't resist!!! but then felt a bit lazy so didn't update!! lolzzz!!! LOL I really loved working on that!!! yeahhh yeahhh absolutely ur own kavi!!! u can drool over him all by urself!!!! LOL i won't say a word!!!! Smile coz last nite i had enough drooling session on that siggy!! u won't believe but i was staring like crazy!!! ROFL
this was da first time i tried something different!!! Hug i m sooo happy that u loved it... Dancing

I know Siddhant is HAWT!!!!!!!!!! BlushingBlushingBlushingBlushingBlushing areyy he is in our hearts yar!! no one would reach overthere!!! Wink we know da truth naa, koi jo bhi claim kare, doesn't matter!!! LOL

@ Mukti Bandhan -- aaah.. yeahh i know!! that scene was really cute!!! Smile thanx dear.. 

@ Avis -- hahahaa!!! Rohan me too can't forget that epi!! our two hotties sharing screen space!!! Day Dreaming
@ Ritu -- huummnnn!!! Rituuu jaldi aao!!!! Approve

thanx a bunch for ur lovely comments dearoo.. means a lot..
Love yaa sooo much.. Hug


The following 3 member(s) liked the above post:

radtWriter_At_Heart.Nabi.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
/Nikiz Creationz Gallery#3/CLSD

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: mjht_one   Replies: 1106   Views: 76558

mjht_one 1106 76558 17 August 2016 at 4:54am by -Mrinalini-
desigrl05 #8 [updt: 67]

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: desigrl05   Replies: 533   Views: 51111

desigrl05 533 51111 12 October 2015 at 2:24pm by ..RamKiJanaki..
~Chandani Creation~ // All updt: pg1 - MIX UPDT:17

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: Chandani_C   Replies: 169   Views: 14139

Chandani_C 169 14139 08 January 2014 at 1:10am by -Selcouth-
~~ Sapphire ~~ Updt Pg 24[Shakti Di's Brthday] 5/10/13

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: anjoriii   Replies: 167   Views: 10854

anjoriii 167 10854 01 January 2014 at 12:31pm by Fate.Intervined
Dee & Gunj's Creative fantasies!(updt 6/10)

2 3 4 5 6 7 8

Author: Dee_J   Replies: 60   Views: 6368

Dee_J 60 6368 10 December 2013 at 2:17am by Deleted

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index