Avatar & Signatures Shop

   

Charu'sCreative World-*C* Updt Pg105 Rishta.com, EBI, IPK 2, etc (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 107

Charu21

IF-Sizzlerz

Charu21

24 Forum Banner Contest Winner

Joined: 13 October 2010

Posts: 11603

Posted: 21 May 2011 at 5:04am | IP Logged
@ Khushi -- awww!! thnx for asking!!! that reminds me i just forgot to give credit to Nabi for that site link!!!! D'oh LOL
Go here

@ Radzy -- woahhh.. will reply back pretty soon haan!!!!! Smile



Edited by Charu21 - 03 September 2011 at 2:26am

The following 3 member(s) liked the above post:

Amor.-Swetha-radt

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Charu'sCreative World-*C* Updt Pg105 Rishta.com, EBI, IPK 2, etc (Page 3)" in Avatar & Signatures Shop forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Amor.

Coolbie

Amor.

Joined: 27 August 2008

Posts: 40953

Posted: 21 May 2011 at 5:08am | IP Logged
thnx charu 

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha-radtCharu21

--sunshine--

IF-Sizzlerz

--sunshine--

Joined: 19 October 2010

Posts: 21404

Posted: 21 May 2011 at 5:23am | IP Logged

comment updated on page1

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha-radtCharu21

Charu21

IF-Sizzlerz

Charu21

24 Forum Banner Contest Winner

Joined: 13 October 2010

Posts: 11603

Posted: 21 May 2011 at 5:26am | IP Logged
Originally posted by radt


*jumps*Party
*sommersaults*Dancing
*runs around in hexagons*LOL

Ohhh!!!! dhire dhire gal!!! mein yaha tak hil rahi hun!!!!! LOL

*squeals*Shocked


EEEKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ShockedDay Dreaming 

Charu Di... Hug  Yes my Hi5 bachcha!!!!!!!!! Hug
FINALLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BlushingStar i know!!!! finally!!!!! ROFL

    


*hugs tight*Hug

aahhh!! i can't breathe!!!!! LOLEmbarrassed *hugs back* Hug


I am so so sooo pepped up and excited... 
Just as jittery... Maybe because it is your shop after all!!!!!!!!!!!!!!!Approve

me too very very happy darling!!!! Embarrassed believe me!!! but in know u r 1000 times more happy than i m ritenow!!!!!! Embarrassed I can really see ur excitement!!!! Big smile
Finally I am really proud of my convincing powers. LOL 
And you finally opened the shop...Embarrassed
I m sure!!! LOL i can really vouch on that!!! without u i wouldn't have done it!! love yaa...  Hug  I did it finally coz of readymade intro!!!! i m too lazy u know!!!  i can't write dumb so using this word instead) ROFL

Where do I begin from??? Kahi se bhi!!! it would b great only!!!! Embarrassed
I am so so sooo excited!!!!!!!!!! I can see that!!!! LOL

OK! *breathes in and out*

CONGRATULATIONS on your very first shop!!!!!!!!!!!!!!!! 

Hug  Hug  Hug  Hug  Hug



Thanx sooo much!!!! All coz of u... HugHugHug
You are extremely talented and become even better every passing day!Hug
May God bless you with all the happiness and success...Day Dreaming
May you open hundreds and hundreds of shops...Party

haaha!!! thanx yaar!!! now i really laugh on seeing my initial creations!!!!! ROFL
these are 100 times better!!!!! LOL Ohhh!!! i wish!!!! we can have chain of our shop hai naa!!!!! Wink LOL I would like to have a partner soon!! so gonna test my convincing powers very soon!!!! Tongue Wink

Now do I need to repeat... You are so late!!!!!!!AngryLOL 
You should have opened one... ages ago!!!!!!!!!!LOL
By now I guess you'd be celebrating a golden  Jubliee...Day Dreaming

Better late than never...Wink

sooo sweet of u to say that yaar!!!! Hug


WARNING!!!!!!!!!!!!! Heinnn!!!! really!!!!! ShockedConfused
But Moi extremelyyy greedy!!!!!!!!!!!Evil Smile  
So be ready for spamming and a basket full of requests too...ROFL
Moi jamaofying haq!!!!!! Approve

of course u can darling!!! aap is shop ke chief guest ho afterall!!! u can jamaofy haq on me anytime 24*7 Embarrassed


And I made you a congratulations siggy...Hug
Smileee...Big smile Wowww!!!!! Day Dreaming U can see i m already using it in my dabba!!! now toh i can defo see my would b partner!!!! Areyyy not talking about Kavi haan!! ROFL talking about partner in business!!!! LOL
simply gorgeous siggy!!! Kavi n Shruti looking awesome!!!! Loved it sooo much!!!! u r sooo talented yaar!!!! me gonna show it to mom as well.. she would also love it too... Clap

Hope your shop brings many ardent fans like me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wink

aahhh.. let's see!!!! Embarrassed thanx sooo much!!! 

You are one of the most rocking media makers...Star
My Soul sister...Embarrassed Yeahhh my kiddoo cum soul sister!!!! Hug

And now about some tareef ...LOL Ahaaa!!! mere matlab ki baat!!!! ROFL i m hungry!!!! LOL

It is overflowing... Comes to me naturally seeing your work!!!!!!!!!!!!Blushing

Beginning with your banner... I simply loveee it!!!!!!!!!!!!Hug
It looks so lively and bright!!!!!!!!!!Cool
Really welcoming!!!!!!!!!!!!Clap
awww... i loved making that!!! Big smile thanx!!!! 
Love all your amazing creations to pieces...Hug sooo sweet of u!!!  Hug
Especially Kipper...LOL And the Gurmina Icon is awww...

Hug
awww!!! i knowww!!!Kipper is my fav amongst all these!!!!! Tongue yup yup!!! Gurmina are made for each other!! love them!!!! Embarrassed
The Abhiya siggys are spectacular!!!!!!!!!!!!!!!!!Hug Thanx!!!! Big smile
Will always be there with all my support and best wishes!!!!!!!!!!! I m sure!!! Embarrassed i know u are n will always b by my side... Approve
Love you didi!!!!!!!!!!!!!!!!!Thumbs Up Love u too my little pup/my hi5 bachcha.. Tongue

So so sooo sweet of u Radzy!!! i really can't thank u enough!! i wouldn't have done it without ur support!!! thanx for being my support system.. love ya sooo much... 
Muahhh... Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

radt

matwamango

IF-Stunnerz

matwamango

Joined: 02 February 2008

Posts: 29111

Posted: 21 May 2011 at 5:27am | IP Logged
Cngrats on this ceremony sweets U are extraordinarily talented

The following 2 member(s) liked the above post:

radtCharu21

Charu21

IF-Sizzlerz

Charu21

24 Forum Banner Contest Winner

Joined: 13 October 2010

Posts: 11603

Posted: 21 May 2011 at 5:32am | IP Logged
@ Sanju -- Thanx sooo much darling!!!! Hug my emoticon queen!!!! Approve 
awww!!! yup!!!! i was busy wid this only!!!!! LOL sure sweety!! i ll b waiting for ur PMs!!!! Smile

omg!! i m confused!! sid is ur jijaji or bhaiya!!!!! Embarrassed i ll call him ur jiju only!!!!! ROFL yeahhh!! actually me ready wid sid stuffs too but can't think of any text D'oh so will update those ones in my first update!!!! hopefully pretty soon!!!! Approve

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha-radt--sunshine--

Charu21

IF-Sizzlerz

Charu21

24 Forum Banner Contest Winner

Joined: 13 October 2010

Posts: 11603

Posted: 21 May 2011 at 5:34am | IP Logged
Originally posted by matwamango

Cngrats on this ceremony sweets U are extraordinarily talented
thanx sooo much Ayshu... Hug  Hug means a lot.. Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

radt

romaila

IF-Stunnerz

romaila

Joined: 31 January 2005

Posts: 29549

Posted: 21 May 2011 at 5:37am | IP Logged
CharuHug
m very misser when comes to writing...ROFL
just want one sentence to write "jhakkas ceremony wid jhakkas work".

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha-radtCharu21

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
//Nikiz Creationz Gallery #3//C/Huge Updt Pg76

2 3 4 5 6 7 ... 102 103

mjht_one 822 23666 06 October 2014 at 8:54am
By shibz
desigrl05 #8 [updt: 67]

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

desigrl05 534 19899 30 June 2014 at 10:36am
By ..RamKiJanaki..
~Chandani Creation~ // All updt: pg1 - MIX UPDT:17

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Chandani_C 175 7682 08 January 2014 at 1:10am
By -Ms.Wildcherry-
~~ Sapphire ~~ Updt Pg 24[Shakti Di's Brthday] 5/10/13

2 3 4 5 6 7 ... 25 26

-phenomenal- 203 4063 01 January 2014 at 12:31pm
By LuvAly_KriYansh
Dee & Gunj's Creative fantasies!(updt 6/10)

2 3 4 5 6 7 8 9

Dee_J 69 2462 10 December 2013 at 2:17am
By ...Ashley

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.