Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: You Make My Life Worthwhile <3 (Page 7)

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 19 May 2011 at 7:14am | IP Logged
Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by -Cherry-

is everyone going to change their usernames? ROFLROFLROFL
Btw i like it poorni
thanx babeLOL i don't want to make anyone bakhra so i changed it and also make then understand who i am LOL
 
well everyone would know it's you Tongue thrs no fun in that LOL ROFL

-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 19 May 2011 at 7:14am | IP Logged
Originally posted by MadhuARKaSh

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by MadhuARKaSh

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by MadhuARKaSh

lol poo I knw Sabz she likes to read dem alot whenever i asked to cum here she tell me dat shes rdng ffs c**t cum lol
i also luv to read them but i have finished reading all  ff in ff sectionCry still making at the time i left


OMG u hav ead all ov demShocked den hw cud u say u hav 100 pending ffs i said i hav all pending i dnt like to read FFsROFLROFL
yes i have read all about more thn 100 ones writers update na so i will get pmsTongueuse ur brainLOL


but i was talkng abut pending FFsLOL well if writer updates i ll get d pms tooLOL den d pending no ll increase
i was talking ff and pending pms rolling on the floor rolling on the floor
KStewartFanatic IF-Stunnerz
KStewartFanatic
KStewartFanatic

Joined: 21 September 2010
Posts: 31803

Posted: 19 May 2011 at 7:15am | IP Logged
@Priya I knw re ami khub lazy pm check korar byapare lol

@Ash thrw d IE n use any oder browser man Its disgustng really i used to use it but it sucks

-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 19 May 2011 at 7:15am | IP Logged
Originally posted by -Cherry-

Originally posted by -pooluvsKaSh-

Originally posted by -Cherry-

is everyone going to change their usernames? ROFLROFLROFL Btw i like it poorni
thanx babeLOL i don't want to make anyone bakhra so i changed it and also make then understand who i am LOL
 
well everyone would know it's you Tongue thrs no fun in that LOL ROFL
i know i am not interested in it now rolling on the floor
aish_punk IF-Sizzlerz
aish_punk
aish_punk

Joined: 11 January 2008
Posts: 20577

Posted: 19 May 2011 at 7:16am | IP Logged
hey priya..lol, no i have this username since i joined! i don't think we've met before, though. ssup?
SilentSilver IF-Stunnerz
SilentSilver
SilentSilver

Joined: 09 November 2009
Posts: 32890

Posted: 19 May 2011 at 7:16am | IP Logged
Originally posted by -Cherry-

 
ROFL lol well then, it's nice to meet u priya
and whats up with Fb?
swaz its uShockedROFLROFL

n in fb som1 msged asked me 2 b his fr8 cuz he said he likes my nameROFLROFLROFL
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 19 May 2011 at 7:17am | IP Logged
Originally posted by destinied_2_b

Originally posted by -Cherry-

 
ROFL lol well then, it's nice to meet u priya
and whats up with Fb?
swaz its uShockedROFLROFL

n in fb som1 msged asked me 2 b his fr8 cuz he said he likes my nameROFLROFLROFL
 
ROFLROFLROFLROFL how did you figure it you? TongueROFL
Gosh, really? ROFLROFL weird people these days
-GoogleWithMe- IF-Addictz
-GoogleWithMe-
-GoogleWithMe-

Joined: 12 October 2009
Posts: 59804

Posted: 19 May 2011 at 7:17am | IP Logged
Originally posted by destinied_2_b

Originally posted by -Cherry-

 
ROFL lol well then, it's nice to meet u priya
and whats up with Fb?
swaz its uShockedROFLROFL

n in fb som1 msged asked me 2 b his fr8 cuz he said he likes my nameROFLROFLROFL
priya u get sensible ones na i always get rubbish and besharam ones rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Aarohi..   Replies: 385   Views: 29700

Aarohi.. 385 29700 04 August 2011 at 1:46pm by musicfanatics
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: PuffinHypercity   Replies: 537   Views: 30631

PuffinHypercity 537 30631 30 June 2011 at 3:39am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: unknowndesires.   Replies: 1149   Views: 90594

unknowndesires. 1149 90594 07 November 2010 at 11:04am by -prabz-
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: Vrindz   Replies: 1084   Views: 98627

Vrindz 1084 98627 16 September 2010 at 5:41am by adeela
~~Robert Pattz Heaven~~ For all Robert lovers!!

Author: mishthan   Replies: 0   Views: 1164

mishthan 0 1164 03 July 2010 at 8:00am by mishthan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index