Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

AR: Midnight Musings...[Blog Link : Page 140] (Page 19)

Aanya. IF-Rockerz
Aanya.
Aanya.

Joined: 25 November 2010
Posts: 9873

Posted: 24 May 2011 at 7:20am | IP Logged
Thanks for all the comments guys!!! <3

I will now focus on my FF Love Is... :)

xoxo
Aanya


Edited by Aanya_taanu4evr - 24 May 2011 at 7:21am

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetdesire

Ethereal-Path IF-Sizzlerz
Ethereal-Path
Ethereal-Path

Joined: 19 May 2008
Posts: 16865

The following 1 member(s) liked the above post:

Aanya.

ARKJ_4EVER IF-Rockerz
ARKJ_4EVER
ARKJ_4EVER

Joined: 09 October 2010
Posts: 7097

Posted: 24 May 2011 at 1:42pm | IP Logged
awesome, wonderful,fantastic!!!!! just love...that shashank urggg!!!!!!!!!!! but this is awesome!!! AR n Nikki- great!!!! Nikki is the bestest friend ever!!!!! wow she proposed him on stage!!!! wow!
love every song n every part of it!!!!
do write more, u've written beautifully!!!!
thanks 4 the pm
TcSmile

The following 1 member(s) liked the above post:

Aanya.

repercussion Senior Member
repercussion
repercussion

Joined: 06 January 2010
Posts: 660

Posted: 24 May 2011 at 10:29pm | IP Logged
Originally posted by Aanya_taanu4evr

Originally posted by repercussion

I don't know if this is what you wanted to put into the first part or not but i think it was really good. It was different and you maintained suspense through the end...I mean for heaven's sake there's a lil suspense to the very first line too..you know what I'm talking about?lol

I'd be looking forward to the next part. Thanks a lot for the PM! weren't you on a vacation though? Back already? How was it? (ONE BIG CURIOUS MIND)

Have a lovely day and continue super soon;)


Thank you Hug

You see, first I was planning to post the whole thing together...but I couldn't finish it so I posted the first part in such a way that nothing is revealed...otherwise what's the point of putting up the second part LOL

I'm back!!! Got back on 18th :) It was frikki amazing <3 I loved it to bits!!! I went to Paris (5-6 days) saw Louvre...Champs- Elysees [ I'm not sure of the spelling...LOL :D]...saw Van Gogh's house...Claude Monet's house and garden...it was all beautiful! I had a lot of French food [in desserts] and it's to die for <3 Especially if you're a foodie [like me ;)]

Then I went to London (3 days)...saw the usual things like British Museum...London Eye...Madame Tussauds...Buckingham Palace and shopped till I dropped :D

Then we went to Leicester (we had to visit someone) and then stayed there for a day... after that we went to Scotland (5 days) and saw castles and stuff...it's was sooo mesmerizingly beautiful! I loved it! And it was super cold too..had to wear TWO jackets!!! Lol :D But it was fun though...witnessed a hail storm and stuff :)

Then we went to Newcastle for a few days and stayed with friends...that was awesome too!

And then I bought a whole lot of posters to redecorate my room :)

All in all, I loved the trip!

Btw, have you caught up with Love Is... now? I'm waiting for your comment :D And how were your exams? Or are they still on? :)

xoxo
Aanya



_______________________
MY AR FF: Love Is.. - www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1611044
MY AR MINI: Heartbeat - www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1640957

I have finally found a freak for myself! YES! Mission accomplished on IF. Reserved for now..brb soon! I am a fan of huge comments and all that excitement in your reply is making me grin like a fool!  Have a great day and take care! 

The following 1 member(s) liked the above post:

Aanya.

Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 25 May 2011 at 5:14am | IP Logged
AWESOME OS
loved it like hell man
Keep it upThumbs Up

The following 1 member(s) liked the above post:

Aanya.

shristi sarda Goldie
shristi sarda
shristi sarda

Joined: 12 March 2008
Posts: 1470

Posted: 25 May 2011 at 7:45am | IP Logged
awesome OS...
too good...
d songs were fantastic...

The following 1 member(s) liked the above post:

Aanya.

Munchkin. IF-Dazzler
Munchkin.
Munchkin.

Joined: 27 September 2010
Posts: 4513

Posted: 25 May 2011 at 10:00am | IP Logged
Okay, so I finally stole some 'Me-Time' for myself! And here I am! For a big comment! Haha! x

---"But they don't know us." she mused. They don't know HIM. They don't know that he's guardian to 10 kids all over the world and regularly visits them and funds all their expenses. They don't know that he topped his class at Harvard and he actually has an MBA from Harvard Business school. They don't know that he used to flirt excessively because he liked to be felt needed. They didn't know he loves babies and wants his own somewhere along the future. They don't know his parents fought all the time and sent him to boarding school...they don't know that he loves me...that opposites attract and fairytale love exists. ----


Is this guy for real? Seriously? I'm already in love with him, even if he hasn't, or rather, hadn't entered the story at the time! I mean 10 kids, ALL over the frikkin' WORLD! And HARVARD? That's...Surreal! But then again, Armaan is an ethereal creature now isn't he? Haha! But he's Armaan! Why don't they make guys like HIM anymore? 


And that perfect date you described, I can't think of a single girl who won't want them! It was filmy, like you said, but you still managed to give an 'Aanya-Touch' to it! That made a whole lot of difference! It was nothing extraordinary, nothing over-the-top, nothing we hadn't heard before, and that made it just right! Special, as we call it! 

Everything in Part (a) was just P-E-R-F-E-C-T! 

And then, enter Shanky! He makes Satan look like an Angel! 

---It disappeared in a heartbeat and a smile appeared on his face. He was a man made for business not for frivolous things like love.  A second later he was calling his manager. Now that Riddhima had refused he had to get the shares in some other way. This was the most important deal of his life. He had no time to waste. ---

He's a scar on the word 'Father'! I can't even imagine my Dad behaving that way! Not that he can, because he ain't a businessman, all he can do is probably donate my eyes! Haha! But nah, he loves me way to much! That's why he's DAD! And this guy in your story, he's just...UGH! I feel like killing him! Maybe my Dad can give him a kick! Hmmm...


But then, Armaan behaved like a complete daft-headed prick! I mean, he knew she hated her Dad, he knew she loved him to bits! Where did all that self-pity come from? Honestly, if you can't even hold confidence in yourself for taking care of her, how the hell can you ask her to do it? But, well he's Armaan, so its an unspoken deal to just love him unconditionally and without any complaints!

The concert was a complete blend of Bollywood and a Hollywood chick-flick! Haha! But seriously it was! I expected that sort of thing, but I defo didn't expect Madame-Popstar to go on her knees! But I'm glad she did! I went 'Awww...' the whole time!

So yep, all in all, this cliched love-story of your's straight out of the script of a Bollywood movie, was A-M-A-Z-I-N-G! You wrote it in your own way, with your own touch, complete with music, romance, adorableness and most of all - love! And it was, as we say it, Legen-wait for it-dary! Haha! You couldn't have written it better than this! 

Ciao now! 

And oh, keep up the score! ;) 


-Shrutika! x

The following 1 member(s) liked the above post:

Aanya.

Aanya. IF-Rockerz
Aanya.
Aanya.

Joined: 25 November 2010
Posts: 9873

Posted: 25 May 2011 at 10:21am | IP Logged
Originally posted by Castle-Beckett

Okay, so I finally stole some 'Me-Time' for myself! And here I am! For a big comment! Haha! x

---"But they don't know us." she mused. They don't know HIM. They don't know that he's guardian to 10 kids all over the world and regularly visits them and funds all their expenses. They don't know that he topped his class at Harvard and he actually has an MBA from Harvard Business school. They don't know that he used to flirt excessively because he liked to be felt needed. They didn't know he loves babies and wants his own somewhere along the future. They don't know his parents fought all the time and sent him to boarding school...they don't know that he loves me...that opposites attract and fairytale love exists. ----


Is this guy for real? Seriously? I'm already in love with him, even if he hasn't, or rather, hadn't entered the story at the time! I mean 10 kids, ALL over the frikkin' WORLD! And HARVARD? That's...Surreal! But then again, Armaan is an ethereal creature now isn't he? Haha! But he's Armaan! Why don't they make guys like HIM anymore? 


And that perfect date you described, I can't think of a single girl who won't want them! It was filmy, like you said, but you still managed to give an 'Aanya-Touch' to it! That made a whole lot of difference! It was nothing extraordinary, nothing over-the-top, nothing we hadn't heard before, and that made it just right! Special, as we call it! 

Everything in Part (a) was just P-E-R-F-E-C-T! 

And then, enter Shanky! He makes Satan look like an Angel! 

---It disappeared in a heartbeat and a smile appeared on his face. He was a man made for business not for frivolous things like love.  A second later he was calling his manager. Now that Riddhima had refused he had to get the shares in some other way. This was the most important deal of his life. He had no time to waste. ---

He's a scar on the word 'Father'! I can't even imagine my Dad behaving that way! Not that he can, because he ain't a businessman, all he can do is probably donate my eyes! Haha! But nah, he loves me way to much! That's why he's DAD! And this guy in your story, he's just...UGH! I feel like killing him! Maybe my Dad can give him a kick! Hmmm...


But then, Armaan behaved like a complete daft-headed prick! I mean, he knew she hated her Dad, he knew she loved him to bits! Where did all that self-pity come from? Honestly, if you can't even hold confidence in yourself for taking care of her, how the hell can you ask her to do it? But, well he's Armaan, so its an unspoken deal to just love him unconditionally and without any complaints!

The concert was a complete blend of Bollywood and a Hollywood chick-flick! Haha! But seriously it was! I expected that sort of thing, but I defo didn't expect Madame-Popstar to go on her knees! But I'm glad she did! I went 'Awww...' the whole time!

So yep, all in all, this cliched love-story of your's straight out of the script of a Bollywood movie, was A-M-A-Z-I-N-G! You wrote it in your own way, with your own touch, complete with music, romance, adorableness and most of all - love! And it was, as we say it, Legen-wait for it-dary! Haha! You couldn't have written it better than this! 

Ciao now! 

And oh, keep up the score! ;) 


-Shrutika! x


Haha I was browsing through the FF section and so my OS listed there with the last post by "Castle-Beckett"...and I'm like- Oh YAY! Shru commented <3 :) Thank you Hug

Honestly, I was listening to Ours and then that day my mood was particularly awesome so I felt ridiculously happy and hence wrote this LOL :D So it's turned out to be completely filmy, completely unreal ;) Besides, how can you possibly NOT love Armaan? He's such a cute heart :) 

Aww thank you! I'm glad you liked the date! It was totally filmy but hey somewhere in us we all want that one guy who'd do all this stuff :) And so I made Armaan that guy :) He's awesome pehle se...I added a bit :D

I never did like Shanky. Even in DMG :P In the show none of his actions were what you'd call, "evil" but I despised him just the same :P And so take out my "bhadaas" I made him as evil as possible :D Hmm your dad could do that ;) Ahaha while writing only I felt angry at Shanky! And then I was like, my dad's so awesome [he's a doc though :)] and then I went and hugged him and he was like- "What was that for? And I'm like- "Aem aj!" :D I love dads <3

Armaan is...well complicated. Somewhere under his confidence there are insecurities...and Shanky brought them out. And he couldn't face his demons so he broke up with her and behaved like a prick :D But he's Armaan! You can't stay mad for long :D

And thank you! I'm glad you found a little bit of originality in my mundane concept :)

xoxo
Aanya

P.S - Phew that was long! Shrutika...you not only make give long comments over installments, but you also make me give long replies!!! LOL


_______________________
MY AR FF: Love Is.. - www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1611044
MY AR MINI: Heartbeat - www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1640957
MY AR OS - Ours - www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1686671


siggyif.jpg (600338)

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
|| Midnight Snack || AR OS..

2 3 4 5 6 7

Author: ..Ashi..   Replies: 48   Views: 9826

..Ashi.. 48 9826 07 April 2013 at 11:42pm by arshipremi
OS: An Hour Past Midnight

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: anjaani07   Replies: 71   Views: 14454

anjaani07 71 14454 29 April 2012 at 1:49am by .1.1.1.1
AR OS Love Blossoms PAGE 3 || Note PAGE 7

2 3 4 5 6 7

Author: angelic_angel   Replies: 54   Views: 40206

angelic_angel 54 40206 12 May 2011 at 11:08am by swamii92
A Walk On The Beach..-AR[New Page Link: Page 150]

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: Munchkin.   Replies: 1174   Views: 181086

Munchkin. 1174 181086 10 April 2011 at 8:10am by Riddss
-Lost AR- Part 1 Page 1 Note: Page 4 7/31/2009

2 3 4

Author: Veiledbeauty   Replies: 29   Views: 20789

Veiledbeauty 29 20789 31 July 2009 at 8:04pm by Veiledbeauty

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index