Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

| Bigg Boss Ke Badmaash #54 | Invites Only | (Page 22)

Autumn. IF-Sizzlerz
Autumn.
Autumn.

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 13 June 2011 at 9:07am | IP Logged
Originally posted by Usman.

Originally posted by raju786



They say the F wordShocked Ouch UGH Aamir and Imran is so smart and creativeClap


OMG ROFLROFL Raju edited monu's post LOLLOL

Yes he did... Tongue LOLLOLLOL ImrancrazyRaju... LOLLOLLOL

Originally posted by sweta01


Oh God.. Usman ye CC ko kya bhoot bangala samajha hai... Tongue LOLLOL yaha sirf badmaash log hai bhoot nahi... Wink LOLLOL Please No Entry for Bhoots Tongue

swetu i posted it on urs n monu's insistence only ... not for myself LOL



We never insisted Anita in our CC.. how can we.. we stay away from ghosts.. gosh kya pics thi wo.. perfect bhootani lag rahi thi... you just proved it that she is one of them... LOLLOLLOL  Aaltu Faaltu Chooo Baala Ko Taalu.. Anita Dushsam... ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Usman.pinkisluv91

Autumn. IF-Sizzlerz
Autumn.
Autumn.

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 13 June 2011 at 9:09am | IP Logged
Originally posted by Usman.

Originally posted by sweta01

http://www.youtube.com/watch?v=tOttxoATZN8



I love this song... Day Dreaming


EDIT.. This reminds me Raju... hope one day you get a partner exactly like Geet from JWM..Tongue EmbarrassedLOL

this song should have reminded u of me only... (shahid kapoor WinkLOLLOL)

See it is once again prove that you are no look alike Shahid Kapoor.. cos seriously it did not cross my mind even once.. nahi toh kuch likhati toh jarur thi... Tongue LOLLOL all your friends are crazy.. they seriously need to check their eyes.. I still roflol , shocked.. loling when I remember their comments on you as SK... ROFL Shocked LOL
LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Usman.pinkisluv91

Autumn. IF-Sizzlerz
Autumn.
Autumn.

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 13 June 2011 at 9:10am | IP Logged
Originally posted by Usman.

Originally posted by sweta01

BTW...

Big smile. Embarrassed. SmileDancing.LOL .Party . Wink. ROFL .Big smile

what happened swetu.. this time lagta hai ur mouse got drunk ROFL

LOL.. Yeah.. aaj toh saach main drunk hone ka mood hai.. haha.. well.. wish I can tell ya ppl Tongue lets see... Wink LOLLOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Usman.realitybitespinkisluv91

realitybites IF-Sizzlerz
realitybites
realitybites

Joined: 11 December 2005
Posts: 21327

Posted: 13 June 2011 at 12:05pm | IP Logged
Originally posted by pinkisluv91

Originally posted by realitybites

[QUOTE=pinkisluv91]
IF se vacation kyu? exams par bhi nahi liya, or is it because of someoneWinkROFL
 I am fine but very busy with work and other things. There are plans and things I need to do but not getting the time/focus to do.

Because it's so slowOuch when I'm leaving, everyone's backLOL 

Idk it got sooo slow, I'd log in and reply to scraps and run offOuch It makes me sad, so I feel like staying away for a while:)

Awww, well I hope you get time to work on those thingsBig smile
 
  Glad to see uEmbarrassed Yeah see ur dhamki worked so wellLOLLOL
 
You are right when we see the pms or scraps old times so come back and the memories were so much fun. Tongue I do remember you all when I see associations with you all. Wish we get the old days back.

The following 2 member(s) liked the above post:

Usman.pinkisluv91

realitybites IF-Sizzlerz
realitybites
realitybites

Joined: 11 December 2005
Posts: 21327

Posted: 13 June 2011 at 12:10pm | IP Logged
Originally posted by pinkisluv91

Originally posted by Usman.

[QUOTE=realitybites]
@ bold... dream girl looks like...?? Lavs dont u know she is my dream girl ROFL actually monu & swetu wr so keen to have her in our CC so i thought of posting few beautiful pix of her for both ov them LOL 

@ Amir & Imran.. just saw the uncensored theatrical edition of the movie... trust me its sooo cheap...they have used the 'f' word without beep & many more words cheaper than 'f' word... DeadDead and that penchar song is also DeadDead

ROFL Sick Dead

OMGShocked OMGShocked WthShocked 

They say the F wordShocked Ouch UGH Aamir and Imran suckThumbs Down

I'm realizing, I can't watch any movie with the family nowadays:( They are all cheapOuch
 
I came to know its worse than the F wordDeadDead Its sick and disgusting. Imran is pathetic and so is Aamir. Here the news channel ran a program called Aamir left decency behind. Cheap and grossDeadDeadDead
Only Salman and Aamir are going the obscene route. THere are good songs too, the recent saibo song did well despite low publicity.

The following 2 member(s) liked the above post:

Usman.pinkisluv91

realitybites IF-Sizzlerz
realitybites
realitybites

Joined: 11 December 2005
Posts: 21327

Posted: 13 June 2011 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by sweta01

Originally posted by Usman.

Originally posted by sweta01

BTW...

Big smile. Embarrassed. SmileDancing.LOL .Party . Wink. ROFL .Big smile

what happened swetu.. this time lagta hai ur mouse got drunk ROFL

LOL.. Yeah.. aaj toh saach main drunk hone ka mood hai.. haha.. well.. wish I can tell ya ppl Tongue lets see... Wink LOLLOLLOL
Aur waha toh baarish bhi ho rahi haiWinkLOLLOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Usman.pinkisluv91

Autumn. IF-Sizzlerz
Autumn.
Autumn.

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 13 June 2011 at 12:38pm | IP Logged
LOL Lavs.. Not what you think.. haha.. wo sab thodi na main CC main likhungi.. Tongue LOLLOLLOL

That emotions happiness was IF related only... Tongue Embarrassed LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Usman.pinkisluv91

realitybites IF-Sizzlerz
realitybites
realitybites

Joined: 11 December 2005
Posts: 21327

Posted: 14 June 2011 at 10:16am | IP Logged
LOLLOLLOL You clarified Sweta!! I meant things you cld shareWinkWink waise hint dene le liye shukriyaLOLLOLLOL
LOLSab log kaha hai...aur kya dekh rahe haiWink
 
I caught with some scenes of Bade Ache lagte hai, I am not fond of the lead actors but still it was fun time passLOLLOLLOL When will we have good comic shows like in the US?Ermm Actually in the late 80s or early 90's there were some good fun shows. But now its all about shaadi and bache and money!!Disapprove as if thats all to life.

The following 2 member(s) liked the above post:

Usman.pinkisluv91

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Badmaash Company - It's a Good Girls' Adda ;) #1

2 3 4 5 6 7 ... 64 65

Author: -Srushti-   Replies: 513   Views: 21244

-Srushti- 513 21244 12 June 2012 at 3:59am by bhavika0611
| Bigg Boss Ke Badmaash # 53 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Ishan.   Replies: 1188   Views: 43005

Ishan. 1188 43005 18 May 2011 at 10:05am by Autumn.
| Bigg Boss Ke Badmaash # 52 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Ishan.   Replies: 1183   Views: 36367

Ishan. 1183 36367 12 March 2011 at 1:45am by Ismaail
Siddhima/JeRan Unbreakable Bond:Badmaash Company

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: *Shruti*   Replies: 1140   Views: 41931

*Shruti* 1140 41931 16 February 2011 at 2:30am by *Shruti*
| Bigg Boss Ke Badmaash # 51 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Autumn.   Replies: 1185   Views: 46841

Autumn. 1185 46841 10 February 2011 at 10:40pm by pinkisluv91

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index