Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

wanna make more friendsss, kajen fan..!!!!!! (Page 2)

Masooma Bukhari IF-Addictz
Masooma Bukhari
Masooma Bukhari

Joined: 26 September 2008
Posts: 75251

Posted: 18 May 2011 at 11:08am | IP Logged
whats ur name new frnd Big smile
its masooma here Tongue

DivineDreams. IF-Stunnerz
DivineDreams.
DivineDreams.

Joined: 08 July 2008
Posts: 29080

Posted: 18 May 2011 at 11:09am | IP Logged
Hey Nacima
For meeting more KaJen Fans..Join the KaJen AT..You'll meet lots and lots of KaJenians and make lots of friends

The following 1 member(s) liked the above post:

nacima

nacima Goldie
nacima
nacima

Joined: 30 September 2010
Posts: 1443

Posted: 18 May 2011 at 11:16am | IP Logged
Originally posted by Masooma Bukhari

whats ur name new frnd Big smile
its masooma here Tongue

it's nassima, Tongue
Simx Groupbie
Simx
Simx

Joined: 07 August 2009
Posts: 91

Posted: 18 May 2011 at 12:13pm | IP Logged
Hey nacima. I dont have that many friends either. I wont mind being friends with you, and yes i do follow your FanFiction lemme tell you they're amazing!:)
nacima Goldie
nacima
nacima

Joined: 30 September 2010
Posts: 1443

Posted: 18 May 2011 at 12:21pm | IP Logged
Originally posted by Mrs.ArmanMallik

darlin ur a kajenian im a kajenian...
 
we r meant 2 be friends!!!!


yeah i think we don't have a choice, LOL

the pleasure is all mine sweety Wink
nacima Goldie
nacima
nacima

Joined: 30 September 2010
Posts: 1443

Posted: 18 May 2011 at 12:22pm | IP Logged
Originally posted by Simx

Hey nacima. I dont have that many friends either. I wont mind being friends with you, and yes i do follow your FanFiction lemme tell you they're amazing!:)

thank you dear, i'll be happy if u can be my friend, with pleasure sweety Smile
Sanju_ IF-Sizzlerz
Sanju_
Sanju_

Joined: 01 October 2008
Posts: 24779

Posted: 18 May 2011 at 12:31pm | IP Logged
rofl I guess we are already friends...but yeah you would meet lots of friends and KaJenians in the KaJen AT.
nacima Goldie
nacima
nacima

Joined: 30 September 2010
Posts: 1443

Posted: 18 May 2011 at 12:33pm | IP Logged
Originally posted by KaJenYaianSanju

rofl I guess we are already friends...but yeah you would meet lots of friends and KaJenians in the KaJen AT.

plz tell me what is that??? 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen GR8 Interview.CheckPg15/16/17forPics;

2 3 4 5 6 7 ... 49 50

Author: Dhw@ni   Replies: 393   Views: 54477

Dhw@ni 393 54477 27 July 2011 at 12:56am by ShallowOpinions
MonaVMGall//GettingClosed:)MyNoteonPg#27:)

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

Author: Mona1993   Replies: 213   Views: 20660

Mona1993 213 20660 07 July 2011 at 2:37am by swashbuckling
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 5   Views: 3180

xogopi1022 5 3180 04 June 2010 at 2:12pm by xogopi1022
KaJen!!! KaJen!!! KaJen!!!

Author: exquisite.   Replies: 6   Views: 6669

exquisite. 6 6669 16 March 2010 at 4:12am by *Shruti*
KaJen's chemistry..(kajen fans)

Author: -Hoor-   Replies: 3   Views: 3947

-Hoor- 3 3947 18 April 2009 at 6:01am by -Hoor-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index