Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Roflz Ki Maharaniya|1| Invites Only *TutPG1* (Page 63)

SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 21 May 2011 at 12:23pm | IP Logged
Originally posted by Sanaya-luv-arti

@everyone!!!- yu guys wanna play or tlk?
i wanna play...Big smile

.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 21 May 2011 at 12:24pm | IP Logged
Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by ekta_monaya

Hello Guys...Hug
see m ROFLing Sanaya...i followed the rule & kept the name...ROFL
thnx 4 the invite dear & sorry for being late...was on vacation...Embarrassed
ROFLkoi baat hai hei nahi or started to ROFL ROFLyeh good girl rules follow karti hia ROFLno problem and its k i know that! btw do reply quickly yu wnana play sumthing? or just chatt?
yeah i knw...ROFL
i prefer both actually so ur choice...Big smile
& i'll be leaving in sumtime as its time to sleep...Ermm
hmmm!! lets ask everyone btw meet jyoti and preeti jyoti is abhakaran and preeti is xx sumthing LOLand lets start spamming!! why dont we all decide if we wanna play or just chatt?
yup sure...i love spamming like nythng...ROFL
hey jyoti & preeti...Hug
m ekta...nice to meet u guys...Big smile
ROFLguess wat we r alike!
and plzz dont leave this CC ok do cum here daily!
Lolzz abhi toh apne ap ko introduce bhi nahi karha or bolli hai nyc to meet yu ROFLJK! btw yu shud do this as a single post so they cud see Big smile
ok sanaya jee...jaisa aap kahen...ROFL
yeah we r alike...Embarrassed & dats y we r ROFLs ki MAHARAANIYA...ROFL
abhi tak toh mere ko iss CC pe sirf 3 to 4 Maharanbiya milli hai woh bhi ROFLz ki one is you other is me other is angrez oops anjali! and preeti!Big smileROFLhmmm chal kiss cheez pe baat karre ab hum?
Preeti.xo IF-Stunnerz
Preeti.xo
Preeti.xo

Joined: 23 October 2010
Posts: 38854

Posted: 21 May 2011 at 12:24pm | IP Logged
Originally posted by ekta_monaya

hey preeti...Hug
premeer fan huh???
i too like them<3...Embarrassed
 
Hey,
 
Yeppp..im a Premeer fan their my jaan ROFL Im sounding like a sappy movie person LOL what can i do
LuvManan13 IF-Rockerz
LuvManan13
LuvManan13

Joined: 21 October 2010
Posts: 5348

Posted: 21 May 2011 at 12:25pm | IP Logged
Originally posted by Sanaya-luv-arti

@everyone!!!- yu guys wanna play or tlk?
i want to play
but what ?
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 21 May 2011 at 12:26pm | IP Logged
Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanaya-luv-arti

@everyone!!!- yu guys wanna play or tlk?
i wanna play...Big smile
ok !! lets do both we can also talk and we can also continue playing the game is called Truth or dare yu know how to play it on I-F? hmmm?? do yu if not its ok i can tell Big smile
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 21 May 2011 at 12:26pm | IP Logged
Originally posted by Abhakaran

Originally posted by Sanaya-luv-arti

@everyone!!!- yu guys wanna play or tlk?
i want to play
but what ?
Truth or dare yu knwo hwo to play that on I-F if not then ill tell yu how to!
Preeti.xo IF-Stunnerz
Preeti.xo
Preeti.xo

Joined: 23 October 2010
Posts: 38854

Posted: 21 May 2011 at 12:26pm | IP Logged
Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by Xxcoolchick1xX

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by Xxcoolchick1xX

Hey Im here sorry had to do sum cooking thats y im late :S
YAY!!!!! preeti yur finally here!LOLitss sk waise kya bana rhai thi?Winkbtw meet ekta and yu know jyoti ryt? lets start spamming b4 we do that lemme ask yu wanna play or chatt?
 
I dont mind am making avis for a Premeer scene aniversary LOL so i may take time to reply
 
Hey Joyti n Ekta
Yu know how ot make avis now?Big smileCongo!!!Hugits ok! so wat do yu prefer doing chatting or playing?
 
Yes ive learnt tho their not that good if i give u my shop link will u add it in the first page??? N i dont mind if we talk or play
SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 21 May 2011 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by Xxcoolchick1xX

Originally posted by ekta_monaya

hey preeti...Hug
premeer fan huh???
i too like them<3...Embarrassed
 
Hey,
 
Yeppp..im a Premeer fan their my jaan ROFL Im sounding like a sappy movie person LOL what can i do
arre its not bad to be crazy...infact its a gr8 quality...
evn m crazy for MoNaya...Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 39054

meluvsrk 610 39054 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
~SmMaKrRrBsZ #8~ *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: blackdaughter   Replies: 1056   Views: 49480

blackdaughter 1056 49480 30 January 2012 at 9:25pm by indiandoll89
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 864   Views: 85414

.Aparajhita. 864 85414 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1158   Views: 38669

SobtiObsession 1158 38669 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
AviSiggyTalk17: NEW TUTpg 139. Imp:p91

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: IBserenity   Replies: 1188   Views: 24003

IBserenity 1188 24003 28 March 2008 at 12:06pm by IBserenity

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index