Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaJenDestined2Luv546~ BornAsHumanDieAsKaJenian (Page 110)

Preeti_ar_kj IF-Rockerz
Preeti_ar_kj
Preeti_ar_kj

Joined: 26 January 2011
Posts: 6391

Posted: 19 May 2011 at 7:43am | IP Logged
Originally posted by ammyridz600

Originally posted by Preeti_ar_kj

Ermm

preetzji why this face ShockedROFLlets partyDancing

Party sharty to thik bt apna baby happy to hoga na Ouch
alcholic   D'oh

The following 1 member(s) liked the above post:

U_R_Beautiful

U_R_Beautiful IF-Rockerz
U_R_Beautiful
U_R_Beautiful

Joined: 13 February 2010
Posts: 7231

Posted: 19 May 2011 at 7:44am | IP Logged
party for awaiii dii.!!!!!!!
hehe
for ksg being singleee
@jiyu diHug optimistic i m.!!!!!!!!!!!!


The following 1 member(s) liked the above post:

jiyaa_m

ammyridz600 IF-Stunnerz
ammyridz600
ammyridz600

Joined: 21 May 2010
Posts: 32095

Posted: 19 May 2011 at 7:44am | IP Logged
Originally posted by Nikkydmglover

awww tu itne dino baad mili na preetyu
muahhh
HugHugHug
m besharam no 1 di...eksss
bold we have 2 make a besharam contest then i will believe if u r besharam no1 ROFL
.Almaas. IF-Sizzlerz
.Almaas.
.Almaas.

Joined: 23 April 2009
Posts: 14420

Posted: 19 May 2011 at 7:45am | IP Logged
@ Yunicorn DP nd Nikky : 'Preeti' is ma 'Bhanji.' LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

U_R_Beautiful

ammyridz600 IF-Stunnerz
ammyridz600
ammyridz600

Joined: 21 May 2010
Posts: 32095

Posted: 19 May 2011 at 7:45am | IP Logged
Originally posted by jiyaa

Originally posted by Nikkydmglover

Originally posted by AlmaasK

@ Nikky : Hug
Where's da party? Wink
LOLLOLLOL
rukss let begiun d partyyyEmbarrassed

party for what????????????
baby  break up ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

jiyaa_m

U_R_Beautiful IF-Rockerz
U_R_Beautiful
U_R_Beautiful

Joined: 13 February 2010
Posts: 7231

Posted: 19 May 2011 at 7:45am | IP Logged
Originally posted by Preeti_ar_kj

Originally posted by ammyridz600

Originally posted by Preeti_ar_kj

Ermm

preetzji why this face ShockedROFLlets partyDancing

Party sharty to thik bt apna baby happy to hoga na Ouch
alcholic   D'oh
CryCry yup...
he'll b okhhh he's stronger than rock n we r happy b'coz he's happy n he has announced na dats he's  dat
oyeee hoyeee kajen dreamzzzEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

ammyridz600

jiyaa_m IF-Sizzlerz
jiyaa_m
jiyaa_m

Joined: 16 October 2009
Posts: 14243

Posted: 19 May 2011 at 7:46am | IP Logged
Originally posted by ammyridz600

Originally posted by jiyaa

@nikky n uni i really hope its true n if its becomes true than my hitler patidev told me that he will open my prediction shop lolzzz
ya hope its true Smile we r soo mean na LOL
omkajen prediction shop LOL

ma how r u ? N u got yr sweets u wanna eat LOL
sometimes it is needed for our dearest one cant help but yes we r mean i want him single at least few years than sattle with jj prmanently with next 7 lives lolozzz

yeah re i get sweets but yesterday i wanted to eat popcorn at 11 but get it at 3.30 am after i crird badlyOuch i m sooo selfish every night i became soo selfish with my hunger

The following 2 member(s) liked the above post:

U_R_Beautifulammyridz600

ammyridz600 IF-Stunnerz
ammyridz600
ammyridz600

Joined: 21 May 2010
Posts: 32095

Posted: 19 May 2011 at 7:46am | IP Logged
Originally posted by AlmaasK

@ Yunicorn DP nd Nikky : 'Preeti' is ma 'Bhanji.' LOL
oh she is my bhanji too ROFL its my shashu bhaiya beti D'ohROFL 
but i lobe preetzji EmbarrassedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Almaas.

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index