Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

The Wolfie & Witch? - Your predictions.. (Page 3)

OriginalsFan IF-Sizzlerz
OriginalsFan
OriginalsFan

Joined: 28 February 2011
Posts: 21588

Posted: 14 May 2011 at 6:21am | IP Logged
Originally posted by Chill_Out

Akku!! Your KW avi just leaves me breathless Day Dreaming.Silly.Heart.Blushing
If this is going the TVD way then for me, potential Caro is undoubtedly T, Misha can be potential Bonnie, Panchi as potential Jenna. Sid as potential Damon ka sapna toot chuka hai Broken Heart Abhay is nothing like Stef and Pia is way different from Elena anyway. Maithili seems like an evil and wicked version of Kat (who is just bitchy and selfish, nothing above that).
Tyler is actually a tough choice. I don't like MishKa as a couple either and I'd prefer Kabir to remain human. He's my potential Matt on the show. KW, again, I doubt werewolf would do. See, VG and KW are cute, adorable boy-next-door kind of people, so a werewolf won't do. All I know is, I want a Tylerish werewolf, not a Jakeish one. Yes, I've finally opened my heart to werewolves after seeing Tyler ROFL ROFL 

-Edited-

I see Arnab as Alaric, lately, character wise :)
Tut...tut...LOLLOLLOLLOLLOL stay away from Tyler he is ma second hubby after sidROFLROFLROFL my two coochie-coo'sBlushing

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 14 May 2011 at 6:22am | IP Logged
Originally posted by .Angel

HAHA if ruhi to be come anything serious then she seriously need to get rid of fake English accent and childish talk and do it fastROFL


her boyfriend is annoying too and together they both dragging Kabir downROFL


true ROFL i like her the way she is..she'd make a cute clumsy witch, it'd be kinda funny to see her screwing things up. LOL 
.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26296

Posted: 14 May 2011 at 6:22am | IP Logged
Oyee!! Angad as Jerm would be adorable!! Big smile
Ruhi can be...ummm...I dunno. She can be the only non-inspired person on the show. She's unique, I tell you Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Akankshaa.

.Angel IF-Stunnerz
.Angel
.Angel

Joined: 31 May 2008
Posts: 36394

Posted: 14 May 2011 at 6:22am | IP Logged
Originally posted by _Akanksha_

anguuu. :D i always preferred wolfies from vampires ever since i watched twilight, but then they turned jacob into a pedophile. Stern Smile i love tyler, nao. <3 join the club, nobody likes shankar - he's a decent actor, but he's just too plain to be a rough animalistic wolfie. :P 


na na na no way I never used to like werewolf because one annoying werewolf in Twilight name Jacob but then werewolf Seth was born and all was good.



Seth actually was the first ever werewolf that changed my dislike for werewolf before Tyler.


so I am a fan of the wolfs in TVD but in Twilight it's vampires for me all the way and not just any vampire but Edward CullenBlushing


 
Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 14 May 2011 at 6:23am | IP Logged
Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by elizaa

res

topic ke liye bhi res. D'oh

jaldi karna unreserve. :P 
LOL
kara na

The following 1 member(s) liked the above post:

Akankshaa.

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 14 May 2011 at 6:23am | IP Logged
Originally posted by vivluv

Originally posted by _Akanksha

i hope. ekta toh vaise bhi famous hai to bring dead characters back - is baar dead vampire ko vaapis laayegi to join with abhay against maithali. :D tumhaara hubby goody goody ban jaayega. Embarrassed aw, i love tyler-caroline & kat-damon the most in TVD. <3 i love your dabba. :D ''everyone needs to stop kissing me.'' ROFL 
Sid ko wapaas aana hi hoga mera Pyaar CV's ke idea se jyada strong haiROFLROFL N yes tyler is ma second hubbyLOL

haw, you can't just keep both of them. LOL tyler ko chod do bhagwaan ke liye.. sid ko toh tumne chura liye. Cry
.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26296

Posted: 14 May 2011 at 6:24am | IP Logged
Originally posted by vivluv

Tut...tut...LOL stay away from Tyler he is ma second hubby after sidROFLROFLROFL my two coochie-coo'sBlushing

Don't worry. He's all yours. I love him and everything but he doesn't come under my favourites. I've open my heart to werewolves after seeing Tyler, still not given them a place there yet though ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Akankshaa.OriginalsFan

.Angel IF-Stunnerz
.Angel
.Angel

Joined: 31 May 2008
Posts: 36394

Posted: 14 May 2011 at 6:25am | IP Logged
Originally posted by _Akanksha_

true ROFL i like her the way she is..she'd make a cute clumsy witch, it'd be kinda funny to see her screwing things up. LOL 
OMG just imagine her mistakenly set someone's hair on fire instead of saving him or herROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Akankshaa.

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index