Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Who wanted to see PAMMI & TEJI dance??

utopia88 IF-Sizzlerz
utopia88
utopia88

Joined: 11 December 2010
Posts: 15506

Posted: 13 May 2011 at 2:53pm | IP Logged
I wish that TEJI had danced with sweet PAMMI!!  It would have made PAMMI happy!! She seemed sad...      Disapprove


PAMMI deserves love and care from her husband!!  Thumbs Up


I really like the character PAMMI and the actress that plays her!! She's very talented!!


CVS, please give us more PAMMI & TEJI!!  Sweet PAMMI deserves more screen time!!


The less of DEV & NANDANI, the better!!


GEET FANS
,
what are your thoughts on PAMMI?   Smile



Edited by utopia88 - 13 May 2011 at 2:54pm

The following 10 member(s) liked the above post:

snehag10scarce05Rishabala.lovemaaneet_forevermaneet_forever9maankigeet4everDilsayaanyakunatFallen Angelanshra

maneet_forever9 IF-Rockerz
maneet_forever9
maneet_forever9

Joined: 31 July 2010
Posts: 6742

Posted: 13 May 2011 at 2:55pm | IP Logged
OMG ... thats the first thought that came to my mind when Pammi looked at TEJI ... I wanted them to dance also ... :( but ... I loved the part where Maan and Geet are dancing together and Teji comes in between and Maneet act like nothing happenedLOL ... sooo cute !!!!!! Day Dreaming 
Also... I actually like Dev and Nandhni parts. 


Edited by maneet_forever9 - 13 May 2011 at 2:56pm

The following 2 member(s) liked the above post:

mingamaaneet_forever

-Saruu- IF-Sizzlerz
-Saruu-
-Saruu-

Joined: 25 December 2010
Posts: 10234

Posted: 13 May 2011 at 2:57pm | IP Logged
Originally posted by maneet_forever9

OMG ... thats the first thought that came to my mind when Pammi looked at TEJI ... I wanted them to dance also ... :( but ... I loved the part where Maan and Geet are dancing together and Teji comes in between and Maneet act like nothing happenedLOL ... sooo cute !!!!!! Day Dreaming 
Also... I actually like Dev and Nandhni parts. 
Yea,I knowwEmbarrassed
But Pammi really touches my heart.Teji needs to give her respect.Angry
She appreciates everything,even the smallest of gestures,reminds me of Geet a bit,Back in the old daysEmbarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

Rishabala.lovemaneet_forever9

maneet_forever9 IF-Rockerz
maneet_forever9
maneet_forever9

Joined: 31 July 2010
Posts: 6742

Posted: 13 May 2011 at 2:59pm | IP Logged
Originally posted by tere_liye_10

Originally posted by maneet_forever9

OMG ... thats the first thought that came to my mind when Pammi looked at TEJI ... I wanted them to dance also ... :( but ... I loved the part where Maan and Geet are dancing together and Teji comes in between and Maneet act like nothing happenedLOL ... sooo cute !!!!!! Day Dreaming 
Also... I actually like Dev and Nandhni parts. 
Yea,I knowwEmbarrassed
But Pammi really touches my heart.Teji needs to give her respect.Angry
She appreciates everything,even the smallest of gestures,reminds me of Geet a bit,Back in the old daysEmbarrassed
 
yeah me tooo Embarrassed I was teary eyed when Teji feed her the roti and also when he broke her karwa chauth ... she deserves happiness ... im happy reading the article that Teji's attitude will change towards her Big smile
utopia88 IF-Sizzlerz
utopia88
utopia88

Joined: 11 December 2010
Posts: 15506

Posted: 13 May 2011 at 3:01pm | IP Logged
Originally posted by maneet_forever9

OMG ... thats the first thought that came to my mind when Pammi looked at TEJI ... I wanted them to dance also ... :( but ... I loved the part where Maan and Geet are dancing together and Teji comes in between and Maneet act like nothing happenedLOL ... sooo cute !!!!!! Day Dreaming 
Also... I actually like Dev and Nandhni parts. 








Yep, during that part I wanted him to take PAMMI by the hand to dance together!!    Day Dreaming




lol That was funny!!   Geet shifted towards Beeji!!   LOL




Dev is okay for me but Nandani kind of annoys me!!
  Wacko LOL





I hope TEJI starts to be more kind to PAMMI!!
  Thumbs Up

The following 3 member(s) liked the above post:

Rishabala.lovemaneet_forever9rani-lucki

utopia88 IF-Sizzlerz
utopia88
utopia88

Joined: 11 December 2010
Posts: 15506

Posted: 13 May 2011 at 3:04pm | IP Logged
Originally posted by tere_liye_10

Originally posted by maneet_forever9

OMG ... thats the first thought that came to my mind when Pammi looked at TEJI ... I wanted them to dance also ... :( but ... I loved the part where Maan and Geet are dancing together and Teji comes in between and Maneet act like nothing happenedLOL ... sooo cute !!!!!! Day Dreaming 
Also... I actually like Dev and Nandhni parts. 
Yea,I knowwEmbarrassed
But Pammi really touches my heart.Teji needs to give her respect.Angry
She appreciates everything,even the smallest of gestures,reminds me of Geet a bit,Back in the old daysEmbarrassed







Pammi is so sweet and kind. She puts a smile on my face each time with her kindness!!    Thumbs Up




I like how she's so kind to Geet as well!!     Thumbs Up




lol Yep, Geet and Pammi could have been sisters!!   LOL




Teji needs to straighten himself up ASAP!!
  Stern Smile


Edited by utopia88 - 13 May 2011 at 3:04pm

The following 1 member(s) liked the above post:

maneet_forever9

utopia88 IF-Sizzlerz
utopia88
utopia88

Joined: 11 December 2010
Posts: 15506

Posted: 13 May 2011 at 3:07pm | IP Logged
Originally posted by maneet_forever9

Originally posted by tere_liye_10

Originally posted by maneet_forever9

OMG ... thats the first thought that came to my mind when Pammi looked at TEJI ... I wanted them to dance also ... :( but ... I loved the part where Maan and Geet are dancing together and Teji comes in between and Maneet act like nothing happenedLOL ... sooo cute !!!!!! Day Dreaming 
Also... I actually like Dev and Nandhni parts. 
Yea,I knowwEmbarrassed
But Pammi really touches my heart.Teji needs to give her respect.Angry
She appreciates everything,even the smallest of gestures,reminds me of Geet a bit,Back in the old daysEmbarrassed
 
yeah me tooo Embarrassed I was teary eyed when Teji feed her the roti and also when he broke her karwa chauth ... she deserves happiness ... im happy reading the article that Teji's attitude will change towards her Big smile






Those scenes were so well done!!     Thumbs Up




The actress who plays PAMMI expresses her emotions so well!!  Clap




Regarding the article, let's hope so!!   Thumbs Up




I would love to see more scenes of PAMMI & TEJI!!
   Day Dreaming
utopia88 IF-Sizzlerz
utopia88
utopia88

Joined: 11 December 2010
Posts: 15506

Posted: 13 May 2011 at 4:38pm | IP Logged
BUMPING




THIS




 THREAD!!!!!



Edited by utopia88 - 13 May 2011 at 4:38pm

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Confirmed - Pammi is Dev's Mom

Author: palmbeach1238   Replies: 8   Views: 2502

palmbeach1238 8 2502 21 August 2010 at 8:47pm by -SilverAngel-
Truly wanted an odhini drapping scene too!

Author: rosette80   Replies: 1   Views: 806

rosette80 1 806 16 August 2010 at 12:51pm by -SilverAngel-
where are kamay and pammi??

Author: dahi   Replies: 2   Views: 599

dahi 2 599 21 July 2010 at 11:14am by dahi
DMD ..dance maan dance

Author: Luvushaheer   Replies: 1   Views: 1680

Luvushaheer 1 1680 26 June 2010 at 10:16am by candlesandcandy
Pammi calls Maan 'Chote Saab'

2

Author: .lali.   Replies: 11   Views: 1839

.lali. 11 1839 16 June 2010 at 5:40pm by mentallycrazy

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index