Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

lll Member Of The Week #29 lll (Page 56)

-Hiralious- IF-Rockerz
-Hiralious-
-Hiralious-

Joined: 10 February 2010
Posts: 6058

Posted: 14 May 2011 at 4:12pm | IP Logged
Originally posted by elizaa

Originally posted by -Hiralious-

m back
Whats the discussion

wb!!Embarrassed


kuch khas nahi.. 
discussion onn on a ff..
hmm..
and mahi just fought with me to let u make her bday threadLOL

hmm.. and we just found ashu's twinieLOL

LOL thats cux according to our deal
oh who's that

Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 14 May 2011 at 4:12pm | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Prize chahiye eliza?
Mods se warning level increase kardo for spamming?ROFLROFL


prize chiyye mahi, laat nahiROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Armaania..

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 14 May 2011 at 4:12pm | IP Logged
Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by elizaa

Originally posted by _Akanksha_

OMG, you read that ff, too? you so need YM, you're like our long lost twinnie. LOL

abheer is all mine. Evil Smile

lmao!!!
yuve read tht one too??? same reaction!!!
we need u on ym asap.. wolfie!LOL


Hehe..yea will PM you'll once i get it!!LOL

what iz your nameee? :P 
Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 14 May 2011 at 4:12pm | IP Logged
Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by ..SheWolf..


speaking of poco, we were promised an update today. Angry


Aah..then Sammy boy, would be mine!!!ROFLROFL
you can take Abheer!!LOL

Aah..poor Abhay nobody wants him!!LOL

OMG, you read that ff, too? you so need YM, you're like our long lost twinnie. LOL

abheer is all mine. Evil Smile


Hmm..yup..I've acctually saved her FF and I've read it over and over again..lmost 8 to 9 times!!!Embarrassed

hehe..yea i want YM back!! but FB is fine too..LOL

[/QUOTE]

fb chatting sucks :|

u need to get ym..
final
:P

The following 1 member(s) liked the above post:

Akankshaa.

-Hiralious- IF-Rockerz
-Hiralious-
-Hiralious-

Joined: 10 February 2010
Posts: 6058

Posted: 14 May 2011 at 4:12pm | IP Logged
I feel so old here Ermm

The following 1 member(s) liked the above post:

..Armaania..

shewolf. IF-Sizzlerz
shewolf.
shewolf.

Joined: 28 October 2010
Posts: 13722

Posted: 14 May 2011 at 4:12pm | IP Logged
Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by ..SheWolf..


Hmm..yup..I've acctually saved her FF and I've read it over and over again..lmost 8 to 9 times!!!Embarrassed

hehe..yea i want YM back!! but FB is fine too..LOL


i read her previous book .. at times..when i have nothing better to do. gosh, ain't i glad to meet you or what?!? LOL .. what's your name, btw? :P




Me..Nidhi!Smile

You know what right now too i was reading her FF!! the part when Metzi cums to Piya's hostel to warn her and Abhay cumz!!!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Akankshaa.

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15841

Posted: 14 May 2011 at 4:13pm | IP Logged
Originally posted by elizaa

Originally posted by Princezz22

Prize chahiye eliza?
Mods se warning level increase kardo for spamming?ROFLROFL


prize chiyye mahi, laat nahiROFL


ROFL
Gosh u made me rofl.ROFLROFL
Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 14 May 2011 at 4:13pm | IP Logged
Originally posted by -Hiralious-

Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by -Hiralious-

m back
Whats the discussion

welcome back. :D

trying to figure out who's the youngest here. LOL

I'm the youngest..i'm 3 years oldEmbarrassed

But actually..who's the youngest one here

ashu mahi and wolfie are 14...
and how old r u??

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index