Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

|*MaanEet/GurTi Gossip Corner*||32 Happy Bday Anu (Page 126)

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 09 June 2011 at 8:46pm | IP Logged

LMAOO Maa da ladla bigad gayaROFL
U havent heard of him? he's the apartheid guy in South Africa lolz anyways..
CUTE? Ewww lol my teacher said to put my hair like in the back and put some powder in my hair to make it gray ??ConfusedROFL ohh goo Imaa look hilariousROFL

[/QUOTE]
seedha hi kab tha jo bigad jaataROFL
ohh wow...nah even if i did, i probably forgot him...i only remember celebrities like myselfROFL
awww now ur gonna look even ultra adorablee...oyee tere paas pink powder hain?...pink hair laga ke teacher ko hi shock kar deROFL
[/QUOTE]
Lmao TrueeROFL
lolz pink powder? haha nahi mujhe aapna grade thodi na bigad na hai..pehli baar History main A haiROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-macho_muffin

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 09 June 2011 at 8:48pm | IP Logged

Ruchi kaisi ho tum ? LMFAOOO ! This is so bloody weird .
Lafange , Kamina , Nalayak - Yeh sahi hain .. DIL ko thandak pahoochti hain aise shabd bolke LOL

Shreya how are you ? OMGG! This is more .. 
Gosh I m happy with Saali Kukurni ETC ETC .. LOL
Saale , Meri beti hi hain na tu ? Kamini , Chi sharam aati hain tujhe beti kehete hua 
[/QUOTE]
yes i have successfully hyponitized ur betiROFL
u know she is always singing
ur so hyponitizing
ur touch magnetizing
kiss me k-k-kiss meBlushing
kamini, chudail, besharam, buddhi, ghusat...yaa mujhe bhi maan ka chain milaLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 09 June 2011 at 8:49pm | IP Logged
Lmaoo awh thats so sweetttEmbarrassed
Lol for  1 day am begin a man
Ugh myan I have to be this NELSON MANDELA for history
I have to dress as a boyDeadROFL
[/QUOTE]
OMGGGROFL
so now i am officially gay?ROFL
wow never heard of him but good luck dulhaan...awww u better not forget to take a pic...i wanna see u in the boy avatar...u wud look soo freaking cuteeeEmbarrassed
[/QUOTE]
Tu paida hote hi gay ban gaya .. Hayeee rabbba  ..
[/QUOTE]
yaa pata nahin meri ren maa ne kya khaya thaROFL
awww i mishh mommy and daddyCry

The following 1 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-

-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 09 June 2011 at 8:49pm | IP Logged
 Ok Shreya [ Akward... ] I m gonna go now .
gotta close my store getting late . 
Boi Boi Wink

Ruchi jaan [OMFGG! Talk about akwardness ] I gotta go . Tum kal aana ha . 
Bday girl; Happy Birthday in Advance . Baki baad mei . Wink

Chalo pyare mitroh akwarddly saying Bye Bye ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 09 June 2011 at 8:51pm | IP Logged
Originally posted by -MaanEetLover-

 Ok Shreya [ Akward... ] I m gonna go now .
gotta close my store getting late . 
Boi Boi Wink

Ruchi jaan [OMFGG! Talk about akwardness ] I gotta go . Tum kal aana ha . 
Bday girl; Happy Birthday in Advance . Baki baad mei . Wink

Chalo pyare mitroh akwarddly saying Bye Bye ROFL
umm pooja jaan *gags* urmm yeah kal aaoongi...afternoon mainLOL
awww thanks soo much babes and thanks for coming here...i know u must have been really busy but still appreciate itHug
umm okay pyari sakhiya...phir milte hain...umm pooja...i think i am gonna chokeROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 09 June 2011 at 8:52pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy


LMAOO Maa da ladla bigad gayaROFL
U havent heard of him? he's the apartheid guy in South Africa lolz anyways..
CUTE? Ewww lol my teacher said to put my hair like in the back and put some powder in my hair to make it gray ??ConfusedROFL ohh goo Imaa look hilariousROFL

seedha hi kab tha jo bigad jaataROFL
ohh wow...nah even if i did, i probably forgot him...i only remember celebrities like myselfROFL
awww now ur gonna look even ultra adorablee...oyee tere paas pink powder hain?...pink hair laga ke teacher ko hi shock kar deROFL
[/QUOTE]
Lmao TrueeROFL
lolz pink powder? haha nahi mujhe aapna grade thodi na bigad na hai..pehli baar History main A haiROFL
[/QUOTE]
toh kya hua...bas gaa de na apne teacher ko:
pehli pehli baar kaminey
dil gaaya haar ve
tera takla dekh ke
mere baal gaye pink veROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 09 June 2011 at 8:52pm | IP Logged
Oye kukurni shreya? lolz tero mukh bata naramro sabda nai ramro delhincha lolz la boi boi see ya bholi ko lagi ready ho lolz..and oye bholi phone aafu sanga rakh ni..lol love yaa saale bye


The following 2 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-macho_muffin

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 09 June 2011 at 8:54pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin

Originally posted by maangeetcrazy


LMAOO Maa da ladla bigad gayaROFL
U havent heard of him? he's the apartheid guy in South Africa lolz anyways..
CUTE? Ewww lol my teacher said to put my hair like in the back and put some powder in my hair to make it gray ??ConfusedROFL ohh goo Imaa look hilariousROFL

seedha hi kab tha jo bigad jaataROFL
ohh wow...nah even if i did, i probably forgot him...i only remember celebrities like myselfROFL
awww now ur gonna look even ultra adorablee...oyee tere paas pink powder hain?...pink hair laga ke teacher ko hi shock kar deROFL

Lmao TrueeROFL
lolz pink powder? haha nahi mujhe aapna grade thodi na bigad na hai..pehli baar History main A haiROFL
[/QUOTE]
toh kya hua...bas gaa de na apne teacher ko:
pehli pehli baar kaminey
dil gaaya haar ve
tera takla dekh ke
mere baal gaye pink veROFL
[/QUOTE]

Lmao aur mukhe yeh laat milegaROFL
DULHE omg am so bored..lol what u doing?

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 44666

Ankita_88 97 44666 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9651

Amor. 30 9651 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12429

Amour_Reet 18 12429 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7657

Shipra_S 14 7657 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 20   Views: 3783

adits7 20 3783 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index