Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

frenz forever CC #2 (IO) new CC lnk-pg 141 (Page 56)

Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 23 June 2011 at 7:37am | IP Logged
Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanugr8fan

Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanugr8fan

Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanugr8fan

Originally posted by ekta_monaya

Hey My SS Sanu...Hug
U fine naa now???...Confused
actually no...but better dan yest!! ty for askngg Embarrassed
leave dat topic...!! waise sun...tune abhi takk 4 baar cmmnts nahi di he!! ApproveShockedOuch
Ohk leave it...!!
Kisne????
kya kisnee..tunee aurr kisnee?? 
LOL LOL
Sry ya...i have 120 pending msgs.,...!!
Thoda tym toh lagega na...will try to do ASAP...Sorry...Tongue
ohh ok ok ...!!
usmese meraa khojjj samjhi..!!
kya pata iske baad i may update or not..!!
seems u hav not read dat note...!!
n omg!...bechari ektu...akuu kya hua??
which reminddss me...akriti ji ...u hav completellyy ignoreeeddd my pm's!!!!!!
n ambi too!!

@ juhi - tuhi ek acchiii aur sensible he yaha pe!!! 
LOL LOL
Will try to do so...Embarrassed
Me too Confused abt Aku??? Kya bol rai h ye???
& yeah i read it & i tld u on fone that ur gone MAD...!!
Will talk abt this in detail on fone ok...
BTW Juhi madam jaa chuki h...Tongue
ok...!!! u call this tymmm plzzz...!!!
uss din maja aaya...!!!
juhi madam jaye ya na jaaye...
vohi ek he jo hamehs aameraa saath deti he aur cmmntt karti he!! n mitu too!! 

SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 23 June 2011 at 7:38am | IP Logged
Originally posted by ..Ambika..

aku she's surabhi...lol..meri bhukad aur ekta ki bevdi..
E-X-A-C-T-L-Y...Wink ROFL
KuchBhiMatBol IF-Rockerz
KuchBhiMatBol
KuchBhiMatBol

Joined: 22 September 2010
Posts: 9863

Posted: 23 June 2011 at 7:39am | IP Logged

Han yr sanu u cn call me surabhi only
mere itne names hai ki kbhi kbhi toh main apna original name hi bhool jati hooN

AUR SUNA bandariya ROFL
-Akriti- IF-Rockerz
-Akriti-
-Akriti-

Joined: 26 October 2009
Posts: 8200

Posted: 23 June 2011 at 7:39am | IP Logged
Originally posted by sweetsurabhi94


Hey akriti!
I thnk we didnt talked before

n hello sanu ji
yr koi humse bhi toh bat karo


Hi SurabhiEmbarrassed
..Ambika.. IF-Rockerz
..Ambika..
..Ambika..

Joined: 05 February 2011
Posts: 5551

Posted: 23 June 2011 at 7:40am | IP Logged
chalo bhukad u cm on scraps too...this cc is soo crowded...
and my net is so slow...
@ekta-are u planning to call me ever?/
SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 23 June 2011 at 7:41am | IP Logged
Originally posted by Sanugr8fan

Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanugr8fan

Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanugr8fan

Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by Sanugr8fan

Originally posted by ekta_monaya

Hey My SS Sanu...Hug
U fine naa now???...Confused
actually no...but better dan yest!! ty for askngg Embarrassed
leave dat topic...!! waise sun...tune abhi takk 4 baar cmmnts nahi di he!! ApproveShockedOuch
Ohk leave it...!!
Kisne????
kya kisnee..tunee aurr kisnee?? 
LOL LOL
Sry ya...i have 120 pending msgs.,...!!
Thoda tym toh lagega na...will try to do ASAP...Sorry...Tongue
ohh ok ok ...!!
usmese meraa khojjj samjhi..!!
kya pata iske baad i may update or not..!!
seems u hav not read dat note...!!
n omg!...bechari ektu...akuu kya hua??
which reminddss me...akriti ji ...u hav completellyy ignoreeeddd my pm's!!!!!!
n ambi too!!

@ juhi - tuhi ek acchiii aur sensible he yaha pe!!! 
LOL LOL
Will try to do so...Embarrassed
Me too Confused abt Aku??? Kya bol rai h ye???
& yeah i read it & i tld u on fone that ur gone MAD...!!
Will talk abt this in detail on fone ok...
BTW Juhi madam jaa chuki h...Tongue
ok...!!! u call this tymmm plzzz...!!!
uss din maja aaya...!!!
juhi madam jaye ya na jaaye...
vohi ek he jo hamehs aameraa saath deti he aur cmmntt karti he!! n mitu too!! 
Yeah that day naa...U, Me & Juhi...On fone...kitna mazza aaya tha...Big smile
Yeah will call u...tu kabhi nahi krti...hamesha mera bal khati rehti h...Angry LOL
& unke comments chote hote h toh they need not worry but my comments r all long & huge...Yakeen nahi hota toh ambi se puch le...i'll shw u an eg too...Wait!!
SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 23 June 2011 at 7:42am | IP Logged
Originally posted by ..Ambika..

chalo bhukad u cm on scraps too...this cc is soo crowded...
and my net is so slow...
@ekta-are u planning to call me ever?/
Yeah...Real Soon...EmbarrassedLOL
KuchBhiMatBol IF-Rockerz
KuchBhiMatBol
KuchBhiMatBol

Joined: 22 September 2010
Posts: 9863

Posted: 23 June 2011 at 7:42am | IP Logged

Hey akriti how are u?
Cn i call u aku?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
MNians Forever| Sonia's Gutter Craze House

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: safeplacetoland   Replies: 1149   Views: 47626

safeplacetoland 1149 47626 07 October 2010 at 6:36am by palmastrologer
..MayUrianz ForEveR 121.. MayUr/ArTi Are Back Muah

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: Bepannaah.   Replies: 1124   Views: 54280

Bepannaah. 1124 54280 22 August 2010 at 6:29am by mayurarti
!*Mayurians Forever 101*!Next thread link pg-1

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: rose.mn   Replies: 1179   Views: 40231

rose.mn 1179 40231 01 August 2010 at 3:04am by goartigo
hiten and gauri -party time for ma frenz

2 3 4

Author: Tereliyee   Replies: 31   Views: 6603

Tereliyee 31 6603 12 July 2008 at 11:17am by Vrindz
Frenz Heaven *sp2 dreamhome#4 continuin*

2 3 4 5 6 7 ... 39 40

Author: whoa..   Replies: 315   Views: 12036

whoa.. 315 12036 24 June 2008 at 3:25am by psjiggy

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index