Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Sisters by Heart #2 - Members Only (Page 147)

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14751

Posted: 31 May 2011 at 1:32am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

finally havin my breakfast!LOL coz mum was glaringOuchLOL shez like if at home u r so careless m sure in hostel u wont eat at allAngry...so i had to have this bread sandwitchOuchLOL
Finally!!! AngryAngry it's like 1 na??? u eat bf at 1 and when r u going to eat lunch??Angry Ouch
 
Nikki hun, I agree with ur mom, u have to take care of urself...please for ur family and didu...Ouch
  no no its 12 57 hereBig smileLOL my lunch time in hostelLOLConfusedLOL
 
ohho didu...dnt wrry plzEmbarrassed n madam thr its 4! u shud sleep too!Stern Smile
 
Ya, exactly madam, lunch time!! NOT breakfast! Angry
 
Actually it's only 3:31Tongue ...and I'm not sleepy...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

perkilicious

perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 31 May 2011 at 1:35am | IP Logged
hmm i wil hav lunch later dw...n yep hostel i can eat as i likeDay DreamingLOL lolz..dont scold...
 
 
di..u hav class tom also! temme raat (my tym) ka time n go now..chalo...
 
 
n yeah u wer goin answer sumthng in d pm...plz do so..i think u forgot...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-SAISakura16-

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14751

Posted: 31 May 2011 at 1:43am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

hmm i wil hav lunch later dw...n yep hostel i can eat as i likeDay DreamingLOL lolz..dont scold...
 
 
di..u hav class tom also! temme raat (my tym) ka time n go now..chalo...
 
 
n yeah u wer goin answer sumthng in d pm...plz do so..i think u forgot...LOL
 
Madam, u better eat on time, ok?AngryAngry promise me u will...atleast try toOuchOuch
 
class is in eve hun. Night time? well, how early can u come? coz I might be going out around 10pm ur time...so earlier would be good for me, if not - then my night (ur wed morng) is o k too
 
Also, let me stay for another 15 min or so...
 
 
Oh ya, forgot abt that...

The following 1 member(s) liked the above post:

perkilicious

perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 31 May 2011 at 1:47am | IP Logged
Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

hmm i wil hav lunch later dw...n yep hostel i can eat as i likeDay DreamingLOL lolz..dont scold...
 
 
di..u hav class tom also! temme raat (my tym) ka time n go now..chalo...
 
 
n yeah u wer goin answer sumthng in d pm...plz do so..i think u forgot...LOL
 
Madam, u better eat on time, ok?AngryAngry promise me u will...atleast try toOuchOuch
 
class is in eve hun. Night time? well, how early can u come? coz I might be going out around 10pm ur time...so earlier would be good for me, if not - then my night (ur wed morng) is o k too
 
Also, let me stay for another 15 min or so...
 
 
Oh ya, forgot abt that...
okkz okzHug dnt b Ouch plz! i cant see u like that!!
 
hmmm 8 pm my tym???Big smile
 
hmm k but me g2g soon...thinkin abt her always affects me..need to talk to her right nowCry hope shez fine...plz pray fr him n her...
 
ok pm wen u hav tym...

The following 1 member(s) liked the above post:

-SAISakura16-

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14751

Posted: 31 May 2011 at 1:51am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

okkz okzHug dnt b Ouch plz! i cant see u like that!!
 
hmmm 8 pm my tym???Big smile
 
hmm k but me g2g soon...thinkin abt her always affects me..need to talk to her right nowCry hope shez fine...plz pray fr him n her...
 
ok pm wen u hav tym...
Hug
Ok, then u will eat on time?Big smile
 
Ok, will try and be here ...I'm saying try coz I might go sooner than 10 pm ur time coz not sure abt exact time...yet...ConfusedLOL
 
 
Awww...ok, then call her a few min..I hope so too and I will!
 
I will pm now...it won't take too long :)
perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 31 May 2011 at 1:52am | IP Logged
awwwDay DreamingHeartDay DreamingHeart
 
 
i hav sum ques o ask thoughWinkROFLROFL but will do that at night lolz...now u shud go in 10 minutes dear...nahi toh m sure sj wil giv u a gud lectureLOL
perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 31 May 2011 at 1:54am | IP Logged
Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

okkz okzHug dnt b Ouch plz! i cant see u like that!!
 
hmmm 8 pm my tym???Big smile
 
hmm k but me g2g soon...thinkin abt her always affects me..need to talk to her right nowCry hope shez fine...plz pray fr him n her...
 
ok pm wen u hav tym...
Hug
Ok, then u will eat on time?Big smile
 
Ok, will try and be here ...I'm saying try coz I might go sooner than 10 pm ur time coz not sure abt exact time...yet...ConfusedLOL
 
 
Awww...ok, then call her a few min..I hope so too and I will!
 
I will pm now...it won't take too long :)
hmmm yeo will TRYBig smileLOL
n kk..then 7??m free this week dnt wrryLOL
 
hmm her phnz busy right nowWinkLOLLOL yep i do tooOuchSmile n as she says everythng will b fine..i hope so too..my strong bestie.<3SmileEmbarrassed
 
okz waiting...
n i will go after sendin u only!LOL


Edited by Nikita-Sharma - 31 May 2011 at 2:04am
perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 31 May 2011 at 1:55am | IP Logged
lets finish this thread now n then leav!! n open d new thread!! see we two alone finished this thread..we r so talkative!!LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*||<~Pour ur Heart out cC # 16~>||*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Dew-drop   Replies: 1196   Views: 32315

Dew-drop 1196 32315 31 August 2010 at 1:29pm by Dew-drop
*~!--The 6 Sisters--!~* [INVITES ONLY]

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: MysticNights   Replies: 70   Views: 6615

MysticNights 70 6615 25 August 2010 at 6:37pm by -Priii-
*||<~Pour ur Heart out cC # 15~>||*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Dew-drop   Replies: 1196   Views: 32505

Dew-drop 1196 32505 14 August 2010 at 2:47pm by Armu4eva
||~~Pour ur Heart out cC # 14~~||

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Dew-drop   Replies: 1194   Views: 34087

Dew-drop 1194 34087 27 July 2010 at 2:19pm by nikita_88
Mayurians Forever#65 My Heart Still Beats 4 U <3

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: safeplacetoland   Replies: 1223   Views: 48861

safeplacetoland 1223 48861 21 June 2010 at 11:59am by itstheclimb

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index