Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

OMG!! SID saara blood pigaya!!

OriginalsFan IF-Sizzlerz
OriginalsFan
OriginalsFan

Joined: 28 February 2011
Posts: 21588

Posted: 07 May 2011 at 8:52am | IP Logged
Shit I couldn't believe it ShockedShockedShockedShocked sid saara blood pigaya blood bottle storage place seShockedShockedShocked so happy mine blood is not Ab-veLOLLOLLOLLOLLOL aaj finally saw tarah tarah ka khoonLOLLOLLOLLOLLOLLOL

The following 6 member(s) liked the above post:

minahil1997Nikhi.--sumana13--~Serendipity~--Signorina--anshra

asena IF-Rockerz
asena
asena

Joined: 26 November 2010
Posts: 8509

Posted: 07 May 2011 at 8:57am | IP Logged
rofl ROFL
-Rema- IF-Sizzlerz
-Rema-
-Rema-

Joined: 24 May 2007
Posts: 22060

Posted: 07 May 2011 at 8:58am | IP Logged
OMG wat will happen to da patient?
IndigoBlues IF-Rockerz
IndigoBlues
IndigoBlues

Joined: 05 May 2010
Posts: 9375

Posted: 07 May 2011 at 9:03am | IP Logged
Originally posted by Tasha4ever

OMG wat will happen to da patient?

Dear, this is SID. He doesn't care about the patient..he wants his munchies. Embarrassed Archi, tune sid ko nahi bola 2 bottle tumhe dene ke liye? Embarrassed LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Rema-

intruderfast IF-Sizzlerz
intruderfast
intruderfast

Joined: 18 October 2010
Posts: 15244

Posted: 07 May 2011 at 9:06am | IP Logged
whattt r us serious, this is soROFLROFLROFL
OriginalsFan IF-Sizzlerz
OriginalsFan
OriginalsFan

Joined: 28 February 2011
Posts: 21588

Posted: 07 May 2011 at 9:08am | IP Logged
Originally posted by IndigoBlues

Originally posted by Tasha4ever

OMG wat will happen to da patient?

Dear, this is SID. He doesn't care about the patient..he wants his munchies. Embarrassed Archi, tune sid ko nahi bola 2 bottle tumhe dene ke liye? Embarrassed LOL
 
Wahi toh megz kabir beechara 4 bottles laya tha n sid puri 4 bottle pi ke dakaar mar raha thaLOLLOLLOLLOLLOLLOL mujhe 1 bhi bottle nahi diCryCryCryCry

The following 3 member(s) liked the above post:

IndigoBlues--sumana13--ilove99

-Alone- IF-Dazzler
-Alone-
-Alone-

Joined: 01 August 2010
Posts: 3495

Posted: 07 May 2011 at 9:10am | IP Logged
What!!!!!!!! Sid drank all blood . Is he crazy? Or he is like a choco crazy child with a choco box who has 2 eat all of them at that moment.LOL

Anyway plz can any of u tell me what happened 2day in short. I cudn't watch the epi. did pia separate with abhay?
.Angel IF-Stunnerz
.Angel
.Angel

Joined: 31 May 2008
Posts: 36392

Posted: 07 May 2011 at 9:15am | IP Logged
OMG this guy is seriously crazyyyROFLROFL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index