Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: Happy Birthday Tiha ! (Page 91)

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 07 May 2011 at 12:46pm | IP Logged
This is so pretty!!!
 

The following 2 member(s) liked the above post:

Bazingaa-Cherry-

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 07 May 2011 at 12:46pm | IP Logged
Originally posted by Angelic_Swancy

Riya, u can't hate seasons hehe.
 
@Leen: Okayyy upload it, i wanna see it.
 
@Yashi: Ooo, my hair is naturally straight, there are some important days while i'll sit and do my hair, the worse thing is, it takes more than 2 hours. Cause my hair is sooo damn thick. Annoying
 
 
Zahra, bring on the pics hehe.
Naturally straight? Luckyy!! :p
Hahahaha, when I straighten my hair(or curl or whatever), it takes me 2 hours too, they are really long and I can't reach teh back and stuff, they used to be really thick but then I got thyroid and it's biggest symptom is hair loss, and now they are not thick at all! :(
But my sister's hair are effin thick and she does ballet, so my has to spend So much time on her ballet bun every week, her hand literally pains after that, and the bun is so effin big, jeez!!*touchwood* My hair used to be like that and her hair used to be like mine...but everything changed lol! :p
 
Xiahtic-5 IF-Stunnerz
Xiahtic-5
Xiahtic-5

Joined: 07 March 2009
Posts: 29255

Posted: 07 May 2011 at 12:46pm | IP Logged
@Priya: i will surely have a look

@Sehru: ur PS is making me mad now
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 12:46pm | IP Logged
Originally posted by MG.Creations

Here's the preview everyone: http://www.youtube.com/watch?v=TU82kzaM7dY
It sucks so much. Dead
 
OMGGG OMGGG OMGGG
THIS IS SOOO GOOD
NOW YOU HAVEEE TO MAKE THE WHOLE VID
I loveee that song, it's my favvv so far.
Please please please try to make the whole thing Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

-Priya- IF-Addictz
-Priya-
-Priya-

Joined: 23 May 2008
Posts: 77511

Posted: 07 May 2011 at 12:48pm | IP Logged
Originally posted by MG.Creations

This is so pretty!!!
 
thnaks hun Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 07 May 2011 at 12:48pm | IP Logged
Originally posted by Love-KaSh


omg ya i damaged my hair alittle too...ROFL But i still do it! 
it look soo good when its staightened!! I can't help it! LOL cause my hair is wavy...i hate it!LOL
LOL, i dameged them a lot and still do it! ROFL
Though the shampoo+conditioner I'm using now really helps, it's really good. :p
Sameee...my hair is wavy, and I don't hate it but they're rough too so I can't leave them down without straightening!  LOL 
I like my hair when they're wet, and when they dry, I look horrible! LOL
-MissQueenBee- IF-Stunnerz
-MissQueenBee-
-MissQueenBee-

Joined: 13 September 2010
Posts: 32804

Posted: 07 May 2011 at 12:48pm | IP Logged
i'm hungry...i'm gonna go eat...LOL
brb

The following 2 member(s) liked the above post:

Bazingaaasmaanixx

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 07 May 2011 at 12:49pm | IP Logged
Leen - will watch when i'm on lappy :D

heyy to all who came..cba to take names lol

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Aarohi..   Replies: 385   Views: 30128

Aarohi.. 385 30128 04 August 2011 at 1:46pm by musicfanatics
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: PuffinHypercity   Replies: 537   Views: 30720

PuffinHypercity 537 30720 30 June 2011 at 3:39am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: unknowndesires.   Replies: 1149   Views: 90942

unknowndesires. 1149 90942 07 November 2010 at 11:04am by -prabz-
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: Vrindz   Replies: 1084   Views: 98836

Vrindz 1084 98836 16 September 2010 at 5:41am by adeela
~~Robert Pattz Heaven~~ For all Robert lovers!!

Author: mishthan   Replies: 0   Views: 1165

mishthan 0 1165 03 July 2010 at 8:00am by mishthan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index