Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: Happy Birthday Tiha ! (Page 15)

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 4:41am | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

Nikki's creations leave me breathless! Silly
 
OMG SOOO TRUE MAN
If we never get a KaSh Photoshoot, i opt Nikki out there to make us one Tongue
 
 
We should have a Photoshoot them LOLLOL
Cant wait for Nikki's perfume siggiesWink

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 07 May 2011 at 4:42am | IP Logged
lol yeah, nikki is getting our fantasies to come true! and some were jealous of our unique fantasies :P
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 4:42am | IP Logged
Originally posted by -LoVe.KaSh-

Originally posted by Angelic_Swancy

Heyya rishu, what? she stole gold from her own house?

yeah she did n her momma lodged a complaint against her she got arrestedStern Smilelol yashi:P
 
LOLLOLLOL thats the stupidest thing she could ever so. Ohhh god TongueLOLLOLLOL
 
 
 
Yo Riya, whr did V post that siggie she made for me? Well the Article one?

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 07 May 2011 at 4:44am | IP Logged
Swanz - did V even make one?! ROFL
-LoVe.KaSh- IF-Stunnerz
-LoVe.KaSh-
-LoVe.KaSh-

Joined: 24 March 2009
Posts: 31081

Posted: 07 May 2011 at 4:45am | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

lol yeah, nikki is getting our fantasies to come true! and some were jealous of our unique fantasies :P

i dint check yet n u people r tempting me...eeks m excited gonna go checkBig smile

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 4:45am | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

Swanz - did V even make one?! ROFL
 
ROFLROFLROFL well she made something ROFLROFLROFLROFL Just give me what she posted, and i'll ask sherz to put a frame on it ROFLROFL
Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 07 May 2011 at 4:45am | IP Logged
Originally posted by -LoVe.KaSh-

yeah she did n her momma lodged a complaint against her she got arrestedStern Smilelol yashi:P
Niceee...ROFLROFLROFL strange people! ROFL
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 4:47am | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

lol yeah, nikki is getting our fantasies to come true! and some were jealous of our unique fantasies :P
 
They wish they were us, but there's only one original, and thats KaShians EmbarrassedWink

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 54 55

Author: Aarohi..   Replies: 436   Views: 27869

Aarohi.. 436 27869 05 August 2011 at 10:05am by Aarohi..
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 73 74

Author: PuffinHypercity   Replies: 590   Views: 30164

PuffinHypercity 590 30164 15 July 2011 at 4:30am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: unknowndesires.   Replies: 1187   Views: 88880

unknowndesires. 1187 88880 07 November 2010 at 11:07am by .PINK.
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: Vrindz   Replies: 1110   Views: 97337

Vrindz 1110 97337 16 September 2010 at 9:16pm by brinda_ght
~~Robert Pattz Heaven~~ For all Robert lovers!!

Author: mishthan   Replies: 1   Views: 1150

mishthan 1 1150 28 August 2010 at 12:16pm by 1DStoleMyHeart

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index