Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: Happy Birthday Tiha ! (Page 103)

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 1:25pm | IP Logged
Originally posted by Love-KaSh

 
KaSh Embarrassed
 
I wish KaSh was in here, i can imagine them in this BaaRish < I want a merge on this nowLOL
 
 
 
STUPID SPAMMING ERROR < Had to write this for the second time Angry

The following 2 member(s) liked the above post:

Bazingaaasmaanixx

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 07 May 2011 at 1:25pm | IP Logged
Originally posted by -Rinki-

I thought yashi would be a moti bhains ROFL but with the last post of hers..ahem she seems like a chikni person :p
ROFL I'm NOT a moti bhains ROFL
I'm quite slim actually, but not much. :(
I wanna be perfectly toned but darn these exams, i don't get time to exercise. :p
Can't wait for summer hols to start, I have my gym membership and everything, and I can finally get back to horse riding!!! Big smileLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72685

Posted: 07 May 2011 at 1:25pm | IP Logged
@ Swancy : ROFL ROFL I thaught it was Riya ROFL ! god ur dabba's r sameD'oh ROFL shorrry ROFL 
@Yashi : Hug !! im good u >? !! jst Watchin TVD again n again LOL 

The following 2 member(s) liked the above post:

Bazingaaasmaanixx

-Rinki- IF-Sizzlerz
-Rinki-
-Rinki-

Joined: 29 November 2009
Posts: 12490

Posted: 07 May 2011 at 1:26pm | IP Logged
DAMN kill me. My panda is here and im on from my phone..sucks!

The following 1 member(s) liked the above post:

lostmymusic.

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 1:26pm | IP Logged
Yo, riya why are you going dude? Stay na
 
 
@KAWAI ROFLROFLROFL missed yhooo
 
@Ayeeshu: What pic is it that you need?
Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 07 May 2011 at 1:27pm | IP Logged
Originally posted by MG.Creations

Hmmm.. about Italian?
And Karan likes black forest chocolate cake.
 
Zoobi doobi pampa ra zoobi doobi param pa zoobi doobi nache kyun pagal stupid maan
oohhh..I ove that cake too! :D
 
 
Hi Kawaii! :D
 
C ya riya! :D

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

-MissQueenBee- IF-Stunnerz
-MissQueenBee-
-MissQueenBee-

Joined: 13 September 2010
Posts: 32804

Posted: 07 May 2011 at 1:27pm | IP Logged
asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 07 May 2011 at 1:27pm | IP Logged

OMG!! I feel so sorry for Damon!!

I'm gonna CRY my eyes out next week. Disapprove Can't believe it's the season finale already. Disapprove
Bye Riya!
Hey Manal! Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 54 55

Author: Aarohi..   Replies: 436   Views: 28850

Aarohi.. 436 28850 05 August 2011 at 10:05am by Aarohi..
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 73 74

Author: PuffinHypercity   Replies: 590   Views: 30388

PuffinHypercity 590 30388 15 July 2011 at 4:30am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: unknowndesires.   Replies: 1187   Views: 89666

unknowndesires. 1187 89666 07 November 2010 at 11:07am by .PINK.
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: Vrindz   Replies: 1110   Views: 98152

Vrindz 1110 98152 16 September 2010 at 9:16pm by brinda_ght
~~Robert Pattz Heaven~~ For all Robert lovers!!

Author: mishthan   Replies: 1   Views: 1161

mishthan 1 1161 28 August 2010 at 12:16pm by 1DStoleMyHeart

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index